English Version
English

خدمت در کنگره ۶۰ تماما آموزش است

خدمت در کنگره ۶۰ تماما آموزش است

سلام؛ آقای امیر ایمانی عزیز بعد از سه دوره ایجنتی و خدمت صادقانه، وظیفه خود دانستیم به‌پاس قدردانی از زحمات شما، در این مصاحبه از تجربیاتتان استفاده کنیم.

لطفاً به‌رسم کنگره60 خودتان را معرفی کنید:

سلام دوستان امیر هستم یک مسافر؛ آنتی‌ایکس های مصرفیم تریاک، شیره ،شیشه بوده که 11 ماه و4 روز با روش DST با شربت OT سفر کردم باراهنمای بسیار عزیزم آقای حکیمی، در حال حاضر11 سال و4 ماه است که آزاد و رها هستم.

آنتی‌ایکس دوم سیگار 11ماه 6 روز سفر کردم، آزادی 9سال و 9 ماه و چند روز

شما سه دوره ایجنت شعبه ابن‌سینا بوده‌اید، لطفاً برای ما از سختی‌ها و آموزش‌های این سه دوره بگویید:

در کنگره60 اگر کسی درمسیر و چهارچوب حرمت‌ها حرکت کند سختی وجود ندارد، ومن در قبال چیزی که از کنگره60 دریافت کردم کاری برای کنگره انجام ندادم، کار بزرگ را جناب آقای مهندس انجام دادند و گره کور اعتیاد را باز کردند و در اختیار مصرف‌کنندگان مواد مخدر قراردادند تا کسانی که با مصرف مواد مخدر مشکل‌دارند بیایند سفر کنند وبه رهایی برسند، و این زیباترین چیزی است که شخصیت ، سلامتی و اعتبار من امیر را به خودم برگرداند.

لطفاً بفرمایید نظر و دیدگاه شما نسبت به خدمت کردن در کنگره60 چیست؟

به عقیده من خدمت کردن در کنگره60 آموزش است و فرقی ندارد در کدام جایگاه باشیم، من از ابتدا که به کنگره آمدم فقط جهت آموزش گرفتن است که لازم میدانم جایگاه‌های کنگره را تجربه کنم و این آموزش‌ها را در زندگی خود بکار گیرم.

لطفاً از تجربیات خودتان از خدمت‌هایی که در کنگره60 داشته‌اید برایمان بگویید:

بعد از رهایی در قسمت OTخدمت کردم، بعد از مدتی کاندید مرزبانی شدم، مرزبان شعبه شدم که مرزبانی آموزش‌های خودش را داشت، دوره دوم هم کاندید شدم و یک دوره دیگر رای آوردم، در2دوره مرزبانی با سه ایجنت کارکردم و تجربیات زیادی از آن‌ها کسب کردم، در نشریات خدمت کردم نشریات هم حس و حال و آموزش‌های خودش را داشت. در آزمون راهنمایی قبول شدم و لژیون زدم، و بعدازآن ایجنت شعبه شدم و درجایگاه ایجنتی با دیده‌بانان زیادی برخورد داشتم که هر یک مسئولیت‌هایی اعم از مالی،ورزشی، انظباتی و ... را داشته‌اند که از آن‌ها آموزش‌های زیادی کسب کردم و از همه آن‌ها ممنون و سپاسگزارم. از آقای مهندس و خانواده ایشان بی‌نهایت تشکرمی کنم و امیدوارم در کنگره60 بمانم، خدمت کنم و همیشه قدردان زحمات آن‌ها باشم.

پیامتان برای مسافران بعد از رهایی و در سفر دوم چیست؟

پیام من این است که بیرون از کنگره60 هیچ خبری نیست، جناب مهندس همیشه می‌فرمایند: "معجزه حیات همین حیات است". واقعاً من وما قوانین زندگی کردن را بلد نبودیم باید بعد از رهایی در سفر دوم باشیم و قوانین زندگی را بیاموزیم، زندگی کنیم و بگذاریم دیگران هم زندگی کنند. انسان نیاز به آموزش و یادگیری دارد و این بستر در کنگره60 فراهم است. امیدوارم قدر این بستر را بدانیم وبه نحو احسنت با یادگیری جهان‌بینی این آموزش‌ها را در زندگی خود به‌کارگیریم و خدمت کنیم وبه تعادل و تکامل برسیم.

لطفاً برای ما بگویید چه چیزی باعث ماندگاری شما در کنگره شد؟

فضای خوبی که در کنگره است بیرون از کنگره نیست (عشق، محبت، صمیمیت) در کنگره 60 سلام بدون طمع است کسی برای کسی کیسه نمی‌دوزد و کسی در اینجا به دنبال کلاه‌برداری از دیگری نیست؛ همه به دنبال آموزش هستند.

و اما کلام آخر؟

امیدوارم در طول این سه دوره ایجنتی که در این شعبه بوده‌ام مثمرثمربوده باشم، توانسته باشم کاری برای بهبود و پیشرفت شعبه انجام داده باشم که بازتاب این کارها برمی‌گردد به زندگی انسان هدف کنگره60 این است که مصرف‌کنندگانی که به اینجا می‌آیند به بهبودی برسند، امیدوارم این بستر همیشه فراهم باشد و همه‌کسانی که به اینجا می‌آیند به رهایی و حال خوش برسند و به آغوش گرم خانواده برگردند. ما فرمان‌بردار بودیم و تلاش کردیم،امید است دیگران هم فرمان‌بردار باشند و تلاش کنند تا به این حال خوش‌دست یابند.

تهیه گزارش: مسافر مجید لژیون شانزدهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .