English Version
English

جادوی کتاب

جادوی کتاب

سلام دوستان فرانک هستم همسفر
کتاب عبور از منطقه‌ی ۶۰ درجه زیر صفر، راجع به شخصی است که در سال‌های پیش درگیر اعتیاد به مواد مخدر بوده و با نظم‌دادن به مصرف مواد و طی‌کردن زمان مناسب، آن را درمان کرده؛ درمان اعتیاد را کشف کرده است و روش درمان و متد صحیح آن را در قالب کتاب عبور از منطقه‌ی ۶۰ درجه زیر صفر در اختیار عموم قرار داده‌اند.
نام ایشان آقای مهندس حسین دژاکام است که با تخریب ۱۷ سال، توانستند درمان اعتیاد را پیدا کنند. کتاب شگفت‌انگیز ۶۰ درجه زیر صفر که سفر آقای دژاکام برای درمان اعتیاد را از ابتدا تا مرحله‌ی درمان شرح می‌دهد؛ درعین‌حال که توضیح می‌دهد؛ چگونه مراحل درمان را طی کرده‌اند؛ با تصویرهای مفهومی و پر از ناگفته‌ها، شرح این موضوع را دارد که چگونه انسان از درون خود جوانه می‌زند و از تاریکی‌ها به‌طرف روشنایی‌ها حرکت می‌کند.

نام این کتاب که عبور از منطقه‌ی ۶۰ درجه زیر صفر است؛ برگرفته از یخ‌زدگی درون انسان در زمان مصرف مواد مخدر است که اجازه حرکت به جلو و احساس و ادراک به اطراف و اطرافیانش را ندارد و تمام وجودش یخ زده است.
در این کتاب به زیبایی، شرح‌حال انسانی را دارد که با کم‌کردن مواد مصرفی خود در زمان مشخص، یخ‌زدگی‌های وجود خود را آب می‌کند و حیات دوباره را با درمان اعتیاد خود پیدا می‌کند.
جادویی که در این کتاب وجود دارد و شگفت‌انگیزترش می‌کند و اعضای کنگره ۶۰، متوجه آن می‌شوند؛ این است که افراد هراندازه داناییشان تغییر می‌کند؛ مطالب بیشتر و جدیدتری از این کتاب به دست می‌آورند؛ یعنی برداشت شخصی که روز اول است که به کنگره ۶۰ آمده و این کتاب را می‌خواند با شخصی که یک سال از آمدنش به کنگره ۶۰، گذشته و آموزش‌های کنگره را فراگرفته است؛ متفاوت است و همچنین، شخصی که یک سال از آمدنش به کنگره ۶۰ گذشته و آموزش‌های کنگره را دربرگرفته با شخصی که پنج سال از آمدنش گذشته؛ با هم متفاوت است و متوجه این موضوع می‌شوند که مطالب جدیدتر و بیشتری را از این کتاب آموزش می‌گیرند. کتابی سراسر شگفتی با آموزش‌هایی ناب که آقای مهندس حسین دژاکام با قلم روان و ساده‌نویسی سعی بر آن داشته‌اند که به مخاطب، امید و نوید دوباره را یادآوری کنند و همچنین حیات دوباره‌ی انسان را از درون و بیرون به زیبایی شرح می‌دهند.
با آرزوی بهترین‌ها و موفقیت‌های بیشتر، برای این نویسنده‌ی توانا، آقای مهندس دژاکام و تشکر و سپاسگزاری از ایشان، برای هرآنچه که با زحمات و فداکاری در اختیار مصرف‌کنندگان و خانواده‌هایشان قرار دادند. ممنونم.

نویسنده: راهنمای تازه‌واردین محترم همسفرفرانک
ویرایش‌و‌ارسال: همسفر سکینه(حمید) رهجوی راهنما همسفرمریم(لژیون یکم)
مرزبان خبری: همسفر نسیم
همسفران نمایندگی دامغان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .