English Version
English

گروه خانواده-مشارکت همسفران در مورد دستور جلسه «اداب معاشرت»

گروه خانواده-مشارکت همسفران در مورد دستور جلسه «اداب معاشرت»

سلام دوستان زینب هستم همسفر 

هیچ ثروتی مانند عقل وهیچ فقری مانند نادانی نیست، هیچ انسانی بد نیست، بلکه سطح اگاهی و دانایی انسان ها با یکدیگر متفاوت است وانسان نادان مرتکب بی ادبی می شود، قبل از ورود به کنگره به بهانه دفاع از حق خودم، بارها رفتارهایی از خودم نشان می دادم، که نشانه بی ادبی بود وبا خشم وعصبانیت طرف مقابلم را می رنجاندم و هرگز از کارم پشیمان نمی شدم، چون اگاهی نداشتم، خداوند را شاکرم که کنگره ۶٠را سر راهم قرار داد که بتوانم راه درست زندگی کردن را بیاموزم وبه خانواده ام منتقل کنم. 

سلام دوستان بهاره هستم همسفر 

بی ادبی از جهل ونا اگاهی می اید، هر چه انسان سطح اگاهی اش بالاتر برود، به تعادل نزدیک تر وبا ادب تر می شود، تعادل در لغت به معنی عدالت است یعنی هر چیزی در جای خودش وقدر خودش باید باشدوبیشتر مشکل انسان ها نداشتن تعادل است که مابا رفتارمان باعث ازار واذیت دیگران بشویم. انسان برای معاشرت وارتباط با دیگران باید اداب ان را بلد باشد. انسان یک موجود الگو پذیر است مهم ترین مقوله زندگی ادب واموزش است که از بچگی شروع می شود وتا اخر عمر ادامه دارد.وچیزی که به نظر خیلی مهم و به چشم می خورد فقط شخصیت وبرخورد ما توی جامعه است. 

سلام دوستان اعظم هستم همسفر 

دستور جلسه امروز تعادل واداب معاشرت بر می گردد به اموزش جهان بینی. من روز اولی که وارد کنگره شدم متوجه برخی از تخریب های خودم بودم ونمی توانستم خشمم را کنترل کنم درگیری های ذهنی فراوانی داشتم وکاملا بی تعادلی را در خودم احساس می کردم. اقای مهندس مثل همیشه با بیان نکته ها وجزئیات در مورد اداب معاشرت به من اموزش دادند که این موارد را انجام بدهم تا بتوانم به روابط ام با دیگران کیفیت بدهم وبهتر رفتار کنم، خشمم را کنترل کنم و به قوانین وحرمت ها پایبند باشم وان ها را رعایت کنم تا باعث ارامش خودم واطرافیان بشوم. وبه تعادل نزدیک تر شوم. 

سلام دوستان معصومه هستم همسفر

ما انسان ها از همان کودکی در حال اموزش گرفتن هستیم، تا مودب باشیم وحرمت هارا رعایت کنیم تا انسان با تعادلی باشیم، اما چقدر می توانیم این موارد را در موقعیت های مختلف که قرار می گیریم انجام می دهیم؟ «تعادل» و«اداب معاشرت» و«ادب» و«بی ادبی» همه اینها زنجیر وار به یکدیگر متصل هستند ورود به هر جا ومکانی اداب خاص خودش را دارد که باید رعایت بشود. 

اقای مهندس همیشه در صحبت هایشان به این موضوع اشاره می کنند که تعادل بسیار مهم است ویک مصرف کننده با تعادل به یک انسان شیک پوش، بی ادب ارجعیت دارد واز همین جا می توانیم به اهمیت تعادل پی ببریم. 

 

تایپ و ویراستاری: همسفر ساناز راهنمای لژیون اول

همسفران نمایندگی کیش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .