English Version
English

کنگره به دنبال تعادل است

کنگره به دنبال تعادل است

نهمین جلسه از دوره دوازدهم کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفران آقا، نمایندگی شادآباد؛ به استادی مسافر میلاد، نگهبانی همسفر احسان و دبیری همسفر حسین؛ با دستور جلسه "آداب معاشرت و بی‌ادبی، تعادل و بی‌تعادلی" پنجشنبه 17 خردادماه ۱۴۰3، ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان میلاد هستم یک همسفر.
از تمام افرادی که باعث شدند من امروز در این جایگاه قرار بگیرم تشکر می‌کنم. امیدوارم که جلسه  خوب و پرباری داشته باشیم.
در کنگره۶۰، پنجاه‌ودو عدد دستور جلسه داریم که توسط آقای مهندس و گروه دیده‌بان‌ها تعیین‌شده‌اند. دستور جلسه‌ها از بین بیش از هزار دستور جلسه انتخاب‌شده‌اند و این نشان‌دهنده اهمیت دستور جلسات است و به همین دلیل دستور جلسه‌ی آداب معاشرت و بی‌ادبی هم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
من قبل از ورود به کنگره فرد بسیار بی‌ادبی بودم و در کنگره ۶۰ آداب را یاد گرفتم. زمانی که من مصرف‌کننده بودم، بیش‌تر از اینکه از مصرف مواد لذت ببرم، از ضد ارزش‌های ناشی از آن لذت می‌بردم. در جمع مصرف‌کننده‌ها می‌نشستم و از غیبت کردن، از بی‌ادبی‌ها، از سرزنش کردن و امثال این‌ها لذت می بردم.
این دستور جلسه به من تلنگر می‌زند که اگر در حال درمان هستم، به‌هیچ‌وجه نباید از این دستور جلسه و از آداب و ادب غافل بشوم. من از آقای مهندس شنیده‌ام که یک فرد مصرف‌کننده‌ی باادب بسیار برای ایشان باارزش‌تر از یک سفر دومی بی‌ادب است.
در آموزش‌های کنگره آموخته‌ام که کنگره به دنبال تعادل است. تعادل در خوابیدن، تعادل در غذا خوردن، تعادل در کار کردن و تعادل در همه زمینه‌ها باید رعایت بشود.
همه ما گره‌هایی در وجود خودمان داریم که این گره‌ها درواقع راهی برای نشت انرژی و هدر رفتن انرژی من هستند. تا زمانی که من در کنگره حضور دارم، فرصتی برایم فراهم‌شده است که نشتی‌ها را برطرف کنم و اگر این کار را نکنم، با گذر زمان یا با خروج از کنگره، این کار برایم بسیار سخت‌تر خواهد شد.
از شما متشکرم که به صحبت‌های من توجه کردید.

تایپ و ویراستاری: همسفر مهرداد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .