English Version
English

فرمانبرداری و خودباوری شرط درمان سیگار

فرمانبرداری و خودباوری شرط درمان سیگار

جلسه هشتم ازدوره بیست و یکم  سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰ نمایندگی زنجان با استادی راهنما مسافر صمد‌، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر حسین‌ با دستور جلسه‌ی سیگار و در ادامه اولین سال رهایی مسافر داود در روز پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰  آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان صمد هستم یک مسافر‌، خداوند را شاکر و سپاسگزارم که یک بار دیگر توفیق حاصل شد تا در این جایگاه قرار گرفته و خدمت نمایم، همانطور که می‌دانید دستور جلسه‌ی این هفته سیگار می باشد‌‌، همه ما به خوبی می دانیم که سیگار ریه را همانند قير سياه می کند و همه قسمت‌های مربوط به ریه را از بین می‌برد‌ و  باعث می‌شود که اکسیژنِ کمی به بافت ها و سلول‌های بدن برسد، دیواره شریان‌های قلب را ضخیم‌تر کرده و باعث فشار خون می‌شود‌، با استمرار در استعمال دخانیات کبد و قلب از بین می‌روند، سیگار چهار هزار نوع سم وارد بدن می‌کند‌ که باعث سرطان می‌شود.

بنابراین همه ما از مضرات سیگار به خوبی آگاه هستیم ولی در کنگره۶۰ به راحتی می‌توانیم به درمان برسیم، شرط درمان سیگار در کنگره‌۶۰ فرمانبرداری و باور به درمان می‌باشد، اگر کسی درمان نمی‌شود مطمئنا خواسته درمان ندارد.

اعتیاد به مواد مخدر نیز در ابتدا سخت بود و هنوز هم در کل جهان موضوعی لاینحل است، هنوز هم می‌گویند: در بدنِ شخص مصرف کننده سم وجود دارد و باید سم را خارج کنیم و برای سم زدایی هزاران روش ابداع کرده‌اند که به هیچ عنوان پاسخگو نیست مانند: یو آر دی

ولی با مقاله ای که جناب مهندس در مورد صورت مساله اعتیاد به جامعه پزشکی ارائه دادند‌، متوجه شدیم که جایگزینی اتفاق افتاده است، جایگزینی یعنی؛ مواد مخدر بیرونی به تدریج جایگزین مواد مخدر درونی بدن که‌ شامل (جسم، روان و جهان بینی) است می‌شود و شخص را از حالت طبیعی خود خارج می‌کند.

جناب مهندس با برعکس کردن این روش یعنی با کم کردن و تیپر کردن و با کار کردن روی جهان بینی و روان باعث شدند که شخص بتواند به حالت طبیعی خود برگردد و پرونده‌ اعتیاد برای همیشه بسته شد.

سیگار هم از این قاعده مستثنی نیست و باید بدانيم  که روش درمان وجود دارد و نیکوتین بیرونی جایگزین نیکوتین درونی شده است و فرد باید بداند که جسم، روان و جهان بینی او از تعادل‌ خارج شده است و آدامسی که ما برای درمان داریم داروی مناسبی است و روش درمانی که داریم تنها روش درمان می‌باشد یعنی دوز و مدت سفر سیگاری که داریم می تواند تعادل را به‌ فرد برگرداند.

مسئله‌‌ای که باید بدانیم این است که برای درمان سیگار ابتدا باید تفکر نمود و سپس درمان شروع می‌شود بنابراین نباید هیچگونه شک و تردیدی به دل راه داد چون خیلی از افراد در کنگره۶۰ این راه‌ را رفته و به درمان و رهایی رسیده‌اند.

راهنمای محترم مسافر صمد در رابطه با اولین سال رهایی مسافر داوود افزودند:

امروز روز تولد اولین سال رهایی مسافر داود است، من‌ ابتدا به راهنمای محترم آقا محمود تبریک می‌گویم که داوود را در سفر اول به‌ رهائی رساندند و توانستند گل رهائی را از دستان جناب مهندس بگیرند و سپس به راهنمایان همسفرانشان  و به خود همسفران داوود تبریک می‌گویم، امیدوارم که داوود هم در کنگره ماندگار شود البته داوود در نشریات خدمت می‌کند وامیدوارم که در لژیون تغذیه سالم به‌ خوبی سفر نماید، داوود از رهجویان خوب و فرمانبردار کنگره۶۰ است و من از او راضی می ‌باشم‌. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما دوستان و عزیزان سپاسگزارم.

تولد هفته دوم خرداد ماه نمایندگی زنجان


صحبت‌های مسافر داود در جشن اولین سال رهایی:

سلام دوستان داوود هستم یک مسافر، از همه‌ی عزیزانی که به بنده تبریک گفتند؛ صمیمانه تشکر می‌کنم، همچنین از آقا صمد عزیز صمیمانه متشکرم و حال خوب امروزم را مدیون ایشان هستم، از ایجنت محترم آقا ابراهیم و لژیون مرزبانی نیز بابت تمامی زحماتی که می‌کشند متشکرم‌؛ همچنین بر خود لازم می‌دانم که از راهنمای سفر اولم آقا محمود نیز تشکر نمایم.

از تمامی همسفران ارجمند و راهنمایان محترم گروه همسفران تشکر می‌کنم، به ویژه از خواهرم خانم ناهید و همسفرم خانم سحر که همیشه همراه من بودند تشکر می‌کنم، اگر چه در سفر اولِ من در کنگره حضور نداشتند، اما در خانه همواره یار و یاور من بودند و خیلی زحمت بنده را کشیدند.از راهنمای همسفرم، خانم غزال بزرگوار صمیمانه سپاسگزارم که با آموزش‌های خود، حس و حال خوبی به همسفر بنده منتقل کردند  و به لطف راهنمایی و آموزش‌های ایشان، همسفرم سی‌دی‌های خود را به صورت منظم می‌نویسد.

من حدود دو و نیم سال است که در کنگره حضور دارم و در طول این مدت حتی یک روز هم پیوند من با کنگره۶۰ قطع نشده است، انشالله که بتوانم تا آخر عمر و در حد توان خود در کنگره خدمتگزار باشم و با خدمت در کنگره بتوانم تخریب‌هایی که در زمان مصرف برای اطرافیانم تحمیل کرده‌ام را جبران نمایم؛ هنگامی که به تخریب‌ و آسیب‌های که به خانواده‌ی خود وارد کرده بودم، فکر می‌‌کنم بیشتر به عمق خدماتی که کنگره در قبال من انجام داده است؛ پی می‌برم و به لطف کنگره۶۰ زندگی آرامی دارم و بابت این امر خداوند را شاکر و سپاسگزارم.

امیدوارم که تمامی عزیزان سفر اولی و کسانی که به رهایی رسیده‌اند، در این جایگاه قرار گرفته و شاهد جشن اولین سال رهایی همگی این عزیزان باشیم؛ من هنگامی که وارد کنگره شدم، در روزهایی که جشن تولد بر گزار می‌شد، همیشه از خداوند می‌خواستم که من هم روزی تولد بگیرم و خیلی خوشحالم که امروز شاهد این اتفاق هستم. از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید متشکرم.

صحبت‌های راهنمای محترم همسفر غزال در جشن اولین سال رهایی همسفر سحر:

سلام دوستان غزال هستم راهنما یک همسفر، خداوند را بابت امروز شاکر و سپاسگزارم، به خانم سحر عزیز و خانم ناهید عزیز و آقا داوود و راهنمای محترم آقا صمد تبریک عرض می‌کنم.

خانم سحر از رهجویانی بودند که وقتی وارد کنگره شدند از قدرت تشخیص کافی برخوردار بودند و تخریب ظاهری چندانی نداشتند و آن زمان به قول استاد امین: جهان را از پایین درخت می‌دیدند! ولی خوشبختانه امروزه با آموزش‌هایی که کسب کرده‌اند، تا حدودی جهان را از بالای درخت مشاهده می‌کنند و به قدرت تشخیص و وسعت دید ایشان افزوده شده است.

امیدوارم که سحر موفق شود که شال راهنمایی دریافت کند و از او می‌خواهم که با تمام توان برای آزمون راهنمایی تلاش کند و شب آزمون با خود این جمله را بگوید که: سحر تو برای موفقیت در این آزمون تمام تلاش خود را انجام دادی؛ در انتها امیدوارم که تمامی سفر اولی‌هایی عزیز حس و حال خوب این جایگاه را تجربه کنند، از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه‌ی شما عزیزان سپاسگزارم.

صحبت‌های همسفر سحر در جشن اولین سال رهایی:

سلام دوستان سحر هستم یک همسفر، ابتدا از تمامی عزیزان بابت تبریکات پر مهر و محبتی که به ما ابراز داشتند؛ صمیمانه تشکر می‌کنم، خداوند را شاکر و سپاسگزارم که امروز در این جایگاه قرار گرفته‌ و شانه به شانه‌ی مسافرم نشسته‌ام؛ از ایجنت گروه مسافران و همسفران و لژیون مرزبانی مسافران و همسفران نیز بابت برگزاری این جشن تشکر می‌کنم.

متاسفانه من در سفر اولِ مسافرم در کنگره حضور نداشتم، داود تخریب چندانی نداشت و برای من و فرزندانم همسر و پدر خوبی بود، اما متاسفانه به واسطه‌ی مصرف مواد مخدر برای فرزندانمان الگوی خوبی نبود، پدر قهرمان زندگی فرزندان خود می‌باشد و من از راهنمای محترم آقا صمد سپاسگزارم که با آموزش‌های خود، قهرمان زندگی ما را دوباره به ما باز گرداندند.

از راهنمای محترم خانم غزال عزیز تشکر می‌کنم که راه و روش زندگی را به من آموخت، من انسانی بودم که همواره از مشکلات خود فرار می‌کردم و روی آن‌ها پرده می‌کشیدم، ولی به لطف آموزش‌های ایشان اکنون آموخته‌ام که چگونه با مشکلات خود برخورد کنم و آن‌ مشکلات را حل نمایم؛ متشکرم که به صحبت‌های من توجه کردید.

صحبت‌های راهنمای محترم همسفر اعظم در جشن اولین سال رهایی همسفر ناهید:

سلام دوستان اعظم هستم یک همسفر، اولین سال رهایی آقا داوود را به ایشان و همسفران‌شان و راهنمایان محترم آقا صمد و خانم غزال تبریک عرض می‌کنم.

خانم ناهید عزیز هنگامی که مسافرشان وارد سفر دوم شده بود، با حال بد و خراب وارد کنگره شدند، اما به لطف کنگره۶۰ و آموزش‌های آن هم‌اکنون از حال خوبی برخوردار هستند و بابت این امر بسیار خوشحال هستم‌.

یکی از صفات بارز خانم ناهید ویژگی فرمانبرداری ایشان است و من هنگامی که پیام لژیون سردار را به ایشان دادم، با تمام چالش‌ها و مشکلاتی که داشتند، عضو لژیون سردار شدند و خیلی خوشحال هستم که با ذهنیت بخشنده‌ای که دارند، در حال رهایی از بندها و گره‌های خود هستند و امیدوارم که به خواسته‌ی قلبی خود برسند؛ از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید متشکرم.

صحبت‌های همسفر ناهید در جشن اولین سال رهایی:

سلام دوستان ناهید هستم یک همسفر، خداوند را شاکر و سپاسگزارم که امروز در کنگره حضور دارم و در کنار برادرم در این جایگاه قرار گرفته‌ام، از جناب آقای مهندس بابت بستری که برای ما فراهم کرده‌اند، صمیمانه تشکر می‌کنم.
اولین سال رهایی برادرم را خدمت خودش و همسفرش و راهنمایان محترم ایشان تبریک عرض می‌کنم، از راهنمای محترم آقا صمد سپاسگزارم که با آموزش‌های خود زمینه‌ی حال خوب و خوش برادرم را فراهم کردند، همچنین بر خود لازم می‌دانم که از ایجنت گروه مسافران و همسفران و تمامی مرزبانان عزیز تشکر کنم که با عشق در حال خدمت هستند.

همچنین از راهنمای خودم خانم اعظم عزیز به طور ویژه تشکر می‌کنم، هما‌ن‌طور که اشاره کردند، من با حال خیلی بدی وارد کنگره شدم؛ اما به لطف آموزش‌های ایشان و با توجه به تمام مشکلاتی که دارم، حال خوش و خوبی دارم و مدیون ایشان هستم، همچنین از راهنمای محترم تازه‌واردین خانم سمیه‌ی عزیز سپاسگزارم که من را به کنگره وصل کردند و خداوند را شاکر و سپاسگزارم که این عزیزان را در زندگی من قرار دادند؛ متشکرم که به صحبت‌های من توجه کردید.

 

خدمتگزاران سایت نمایندگی زنجان:
تایپ: مسافر محمد از لژیون یازدهم و مسافر شهرام از لژیون ششم
ویراستار: مسافر مهرداد از لژیون سوم
ارسال: مسافر مرتضی مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .