English Version
English

مرزبانی مدیریت بحران است

مرزبانی مدیریت بحران است

 سلام دوستان در خدمت مرزبان محترم مسافر موسی هستیم، لطفاً تا پایان این گفتگو ما را همراهی کنید، سپاس.

لطفا خودتان را معرفی کنید؟
سلام دوستان موسی هستم یک مسافر، آنتی ایکس،شیره،تریاک ،قرص روش درمان dst داروی درمان شربتot مدت سفر ۱۶ ماه و بیست روز راهنما آقا میلاد، آزادی دو سال و پنج ماه و بیست روز، در ادامه سفر سیگار داشتم
سیزده ماه و بیست روز سفر کردم با راهنمایی آقای اصغر کریمی آزادی دو سال و شش ماه و بیست روز.

پیام کنگره را  چطور گرفتید؟

من در اثر استفاده قرص b2 تخریبم زیاد شده بود و حالم بد و بدتر میشد یک روز که جستجو میکردم و دنبال راه درمان بودم در یک سایت چشمم به کنگره ۶۰ خورد و از آن روز به کنگره چسبیدم.

اولین تغییر برای یک تازه وارد نظم است و مرزبانان نیز حافظان نظم کنگره اند،این خدمت چه تاثیری در منظم کردن زندگی شما داشته است؟

سوال خوبی پرسیدید.مرزبانی مدیریت بحران است،من به عنوان مصرف کننده همیشه در اثر بی نظمی دچار دردسر بودم و کارهایم را نمیتوانستم سر وقت انجام بدهم و این خدمت کمک بسیاری به من کرده است.درسهایی که کنگره و خدمت مرزبانی به من داده است بسیار تاثیر گذار بوده است.

شما جزو اولین مرزبانان شعبه پرند هستید،چه مدت از خدمتتان باقی مانده و برنامه بعدی شما چیست؟

همانطور که می‌دانید دوره مرزبانی 14 ماه است و حدودا یک ماه به پایان این دوره وقت مانده است.خب شعبه تازه تاسیس بود و چالشها بسیار.اما تک تک آن لحظات شیرین و آموزنده بوده است.خوشحالم که عضوی از این خدمتگزاران به عنوان اولین لژیون مرزبانی پرند بوده ام و برای جایگاه خدمتی راهنمایی مطالعه میکنم،تلاشم این است که در آزمون شرکت کنم و بتوانم در کنگره با خدمت بمانم، به نظرم اوج عشق و لذت در کنگره هنگام راهنمایی تجربه میشود.

 

امروز شما مرزبان کشیک هستید،وظیفه مرزبان کشیک چیست؟

مرزبانان به صورت نوبتی در هفته یک روز کشیک هستند یعنی ساعت 13:30 دقیقه درب شعبه را باز میکنند،مسائل فنی و ایمنی را بررسی میکنند مسئولیت برگزاری کارگاه راس ساعت و اتمام جلسات به نحو احسنت و مراقبت و  نظم و انظباط بر عهده مرزبان کشیک است.

آیا خاطره ایی دارید در این چند سال که آموزنده هم باشد؟

بله . من هنگام جستجوی راهکارهای درمان ویدئوهای جناب مهندس را دیدم که در یک سالن همایش برگزار میشد و فکر میکردم برای درمان باید خدمت ایشان برسم.روزی به آکادمی رفتم با حال نسبتا بد و به مرزبان محترم آن دوره گفتم آمده ام آقای مهندس راببینم و آن مرزبان حال مرا درک کرد و پیام مرا به جناب مهندس دادند و در کمال تعجب خودم ،ایشان مرا پذیرفتند.در باور خودم نمی گنجید ولی خب عدالت در کنگره جاری است و آقای مهندس مرا راهنمایی کردند و آدرس شعبه ابن سینا را به من دادند و من تا امروز در کنگره هستم.

پیام آخر:
کنگره 60  یک کشف بزرگ  و  برای من محرز است ،زیرا من به شدت در دوران مصرف با اعتیاد سرشاخ بودم و هیچگاه نتوانستم از آن عبور کنم ،ولی با روش ابداعی جناب مهندس به سادگی از اعتیاد رها شدم و از ایشان بی نهایت سپاسگزارم.

تهیهٔ گزارش: مسافر حسین از لژیون سوم

ویرایش و بارگذاری: همسفر فرهاد از لژیون دوم 

«سایت نمایندگی پرند»

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .