English Version
English

دستور جلسه سیگار

دستور جلسه سیگار

هشتمین جلسه از دوره دوازدهم کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفران آقا، نمایندگی شادآباد؛ به استادی مسافر جعفر، نگهبانی همسفر احسان و دبیری همسفر حسین؛ با دستور جلسه "سیگار "پنجشنبه 10 خردادماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کارکرد..


 

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان جعفر هستم یک مسافر. خدا را شاکرم که امروز در این جایگاه قرار گرفته‌ام و می‌توانم خدمت کنم. امروز دستور جلسه سیگار است. تمام دستور جلسات کنگره 60 برای تمام افراد بار آموزشی دارند، و برای اینکه بهره لازم را ببریم، باید به تمام دستور جلسات توجه داشته باشیم. در کنگره60 وقتی یک نفر وارد می شود، مانند کسی است که در برف و یخ بندان گیر افتاده است، ولی اگر مسیر را به درستی طی کند و دستور جلسات را به کار ببندد، می رسد روزی که در همان برف می تواند اسکی بازی کند و لذت ببرد.
دستور جلسه سیگار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا تعداد زیادی از افراد در کنگره 60 توانسته اند با درمان اعتیاد به سیگار خود، ارامش لازم را در زندگی خودشان ایجاد کنند. سیگار کشیدن برای یک مسافر که اعتیاد به مواد خودش را درمان کرده، مانند حالتی است که شخصی خودش را شسته ولی صورتش را نشسته است.
ما مواد بیوشیمی متعددی مثل سروتونین و آدرنالین را در بدن خودمان داریم که باعث می‌شوند شخص به‌راحتی بخوابد یا از خواب بیدار شود؛ مصرف سیگار باعث ایجاد اختلال در این سیستم می‌شود. ما باید این دستور جلسه را بسیار جدی بگیریم و بدانیم که درمان اعتیاد با درمان سیگار کامل می‌شود. سیگار تنها سلاحی است که زمان ماشه آن را می‌کشد و 17 برابر بیشتر از تمام حوادث و بلایا مثل سیل و تصادف و زلزله و ...، باعث مرگ و میر انسان ها می شود. امیدوارم که این دستور جلسه، نقطه تفکری را در ما ایجاد بکند و مسئله سیگار را جدی بگیریم.
امیدوارم که همه بتوانیم از دستور جلسات، استفاده لازم را ببریم. به عقیده من، رهاشدن یک مسافر از بند اعتیاد، درحالی‌که سیگار خودش را درمان نکرده است، رهاشدن مجدد در سرزمین اعتیاد است. سپاسگزارم که به من توجه کردید.

تایپ و ویراستاری: همسفر مهرداد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .