English Version
English

تخریب سیگار

تخریب سیگار

مسافر سیگار یوسف از لژیون ویلیام وایت همسفران آکادمی، مقاله‌ای در خصوص دستور جلسه "سیگار" ارائه نمودند که ذیلاً تقدیم حضور می‌گردد:

سلام دوستان یوسف هستم مسافر سیگار

مقوله‌ سیگار برای من بسیار عجیب است؛ زیرا سیگار را مانند یک باکتری که به‌صورت خیلی پنهانی خودش را تکثیر می‌کند می‌بینم. بدین معنی که طی سالیان سال، ذره‌ذره همه جای جسم و جان نفوذ می‌کند و مانند یک جاسوس همه‌جا سر میزند و باعث تخریب می‌شود؛ اما آنقدر پنهانی و در زمان کم و به‌آرامی آن کار را انجام می‌دهد که متوجه آن نخواهم شد.
مواد مخدر به‌سرعت طی چند سال در جسم و جان خودش را نشان می‌دهد که به‌راحتی قابل‌مشاهده است؛ اما سیگار این‌طور نیست. سیگار نیروی بسیار بسیار قوی است که در کارش هم بسیار خبره است، لباس سفید بر تن کرده و به همه می‌گوید: به دنبال صلح هستم.
اما پس‌ازآن که نفوذ و جاسوسی خودش را شروع کرد، بلافاصله دندان‌ها شروع به زرد شدن می‌کنند؛ لثه، لب و پوست سیاه می‌شوند. سیستم گوارش را از تعادل خارج می‌کنند، معده را پر از میکروب و باکتری می‌کند، باعث فشارخون و کم‌خونی می‌شود. مشکلات تنفسی، گرفتگی رگ‌های قلبی و... می‌شود.
این‌ها تمام مشکلاتی بود که من در طول دوران احساس می‌کردم. شاید سیگار همدم روزهای تنهایی من بوده باشد، اما اکنون دیگر نیاز به چنین همدمی نیست.

 

مسافر سیگار یوسف لژیون ویلیام وایت همسفران آقا، نمایندگی آکادمی
تایپ: مسافر سیگار یوسف (لژیون ویلیام وایت)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .