English Version
English

بیش از 40 سال سیگار می‌کشیدم

بیش از 40 سال سیگار می‌کشیدم

مسافر سیگار نادر از لژیون ویلیام وایت همسفران آکادمی، مقاله‌ای در خصوص دستور جلسه "سیگار" ارائه نمودند که ذیلاً تقدیم حضور می‌گردد:

سلام دوستان نادر هستم مسافر سیگار

بر خودم لازم دانستم که یک دل نوشته‌ای در مورد سیگار را بنویسم. در ابتدا لازم میدانم از آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تشکر کنم که کنگره 60 را پایه‌ریزی نمودند تا بستری باشد برای مسافران خواهان ترک مواد و همسفران آن‌ها ازجمله پسر خودم و شخص خودم که به این مکان جهت درمان مراجعه و از این امکانات و شرایط نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم بال پرواز مسافران خود باشیم.

همان‌طور که آقای مهندس فرمودند: برخی همسفران بیشتر از مسافران به درمان نیز دارند و حال آن‌ها از مسافران خراب‌تر است؛ به‌هرحال من هم وارد شدم و در لژیون همسفران حضور پیدا کردم؛ البته از گذشته مشکلات و بیماری قلبی داشتم که گاهی شرایط را برای من سخت می‌کرد؛ به همین دلیل راهنمای خوبم در لژیون سوم همسفران، آقای موسیوند، تأکید کردند که در لژیون سیگار ثبت‌نام کنم؛ در غیر این صورت حق حضور در لژیون ایشان را ندارم.

البته ابتدا ناراحت شدم و بعد که فکر کردم ایشان جز خیر و سلامتی من هدفی ندارند؛ به همین دلیل در لژیون سیگار به راهنمایی آقا ماجد ثبت‌نام کردم. یک‌بار هم سفر خود را خراب کردم؛ ولی با مهربانی و سعه‌صدر راهنمای خوبم آقا ماجد بعد از مدتی دوباره سفرم را شروع کردم و الآن بعد از حدود 11 ماه در پله آخر قرار دارم و خداوند را شاکر هستم.

نکته حائز اهمیت برای من این بود که فقط در کنگره 60 و در بین راهنماها وجود دارند که بیشتر از خود ما به خویشتن من فکر می‌کنند؛ مانند راهنماهای خوبم آقای موسیوند و آقا ماجد که بدون چشم‌داشت و بی‌منت وقت خودشان را در کنگره صرف می‌کنند تا من هم به‌عنوان همسفر و هم به‌عنوان مسافر به رهایی برسم؛ درصورتی‌که هیچ‌وقت نه خود من و نه نزدیک‌ترین دوستان و افراد خانواده این اجبار را برای ترک سیگار وارد نکردند.

امیدوارم که لیاقت آن را داشته باشم تا انتهای راه را با موفقیت سپری کنم. من که بیش از 40 سال سیگار می‌کشیدم هرگز فکر نمی‌کردم در این شرایط و جایگاه قرار بگیرم.
خدا قوت

 

مسافر سیگار نادر لژیون ویلیام وایت همسفران آقا، نمایندگی آکادمی
تایپ: همسفر بهنام (لژیون اول)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .