English Version
English

وادی سوم تفکر، صبر و استقامت را به من می‌آموزد

وادی سوم تفکر، صبر و استقامت را به من می‌آموزد

جلسه هفتم از دور سوم لژیون ماهشهر به استادی مسافر صادق، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر محمد حسن با دستور جلسه « وادی سوم و تاثیر آن روی من » جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح در پارک فردوس ماهشهر آغاز به کار کرد.

 

سخنان استاد:

سلام دوستان صادق هستم یک مسافر 

تشکر می‌کنم از نگهبان جلسه آقا محسن که اجازه دادند در این جایگاه قرار گرفته و آموزش بگیرم و خدمت کنم و خدمت دبیر عزیز و بقیه‌ی خدمتگزاران ماهشهر خداقوت می‌گویم. تشکر می‌کنم از آقا احسان و آقا محسن که هفته‌ی گذشته ترتیبی دادند که یک امتحان و آمادگی آزمون در لژیون ماهشهر داشته باشیم و خودمان را بسنجیم که در چه مرحله از آموزش هستیم. آزمون برای من مقداری چالش برانگيز بود و این باعث شد که به فکر تلاش بیشتر برای آزمون اصلی باشم و بابت این خدا را شکر می‌کنم.

در مورد دستور جلسه که وادی سوم است که باید دانست هیچ موجودی به میزان خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی‌کند. قبل از آن من یک فلش بک به وادی‌های گذشته بزنم چون چهار وادی اول همه در مورد تفکر هستند و یک جوری به هم ارتباط دارند. در وادی اول می‌گوید که برای برداشتن هر قدمی در زندگی باید تفکر کنیم و این تفکر را من باید خودم انجام بدهم و کسی نمی‌تواند به جای من تفکر کند. قبلا برای انجام کارهایم از کسانی مشورت می‌خواستم و می‌گفتم که شما بگوید که من در مورد این مشکلِ زندگی‌ام چکار کنم ولی این وادی می‌گوید من خودم باید تفکر کنم و به یک نتیجه برسم.

وادی دوم به من می‌آموزد که شما بیهوده نیستید و من را نسبت به زندگی امیدوار می‌کند و اعتماد به نفس را به من باز می‌گرداند من همیشه در لژیون مشارکت می‌کنم که زمانی مصرف کننده شیشه بودم با تخریب بسیار بالا و می‌گفتم خدا برای چی من را آفریده است و من به جزء آسیب و ضرر به خودم و خانواده فایده‌ی ندارم ولی من با مصرف و تخریب شیشه باعث شدم که اطرافیان و دوستانم به سمت شیشه نروند.

و وادی سوم می‌گوید که تمام مسئولیت کار و زندگی خودم را خودم بپذیرم و تمام سختی‌های را با دل و جان پذیرفته و سعی کنم با تمام توان مشکلات خودم را حل کنم و این وادی یک پیش نیاز برای وادی چهارم است و اکثرا نسبت به وادی چهارم گارد دارند و در اویل برای‌شان غیر قابل پذیرش است.

وادی سوم تفکر، صبر و استقامت را به من می‌آموزد و با تفکر درست که در وادی اول یاد گرفتم و صبر و استقامت مشکلات را یکی پس از دیگری خودم حل کنم و باید بدانم که هیچ موجودی به میزان خودِ انسان به خویشتن خویش فکر نمی‌کند.

از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید ممنونم.

 

گروه سایت نمایندگی ماهشهر 

عکس: مسافر اسماعیل 

تایپ و ارسال مطلب: مسافر صادق

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .