English Version
English

قول و قرار و عهد و پیمان در کنگره 60

قول و قرار و عهد و پیمان در کنگره 60

دهمین جلسه از دوره سوم جلسات لژیون سردار نمایندگی ملایر با نگهبانی راهنما مسافر مجتبی، استادی مسافر علی، دبیری راهنما مسافر کمال در تاریخ ۲۷ اردیبهشت 1403 ساعت 14 با دستور جلسه «قول و قرار، وفای به عهد» آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه لژیون سردار (قول قرار و وفای به عهد در کنگره) قول و قرار در کنگره یک‌جور عهد و پیمان است که وارد سفر دوم که شدیم بعد گذشت شش ماه با اجازه و صلاحدید راهنمایمان پیمان می‌بندیم که پیمانی بین ما و خدای خودمان که بعد از پیمان می‌توانیم نشان پیمان را از جناب مهندس دریافت کنیم، یک‌جور دیگر پیمان هم وجود دارد که می‌تواند پیمان مالی یا پیمان خدمتی در کنگره باشد.

ازنظر مالی؛ سال گذشته مراسم گل‌ریزان را داشتیم و خیلی از دوستان شرکت کردند و حامی شدند، بنده خودم سال گذشته عضو لژیون سردار بودم تعهد دنوری هم دادم که یک مبلغی از آن مانده است امیدوارم بتوانیم همه‌ی ما تا پایان سال مالی وفای به عهد کنیم و بپردازیم، ازنظر خدمتی هم کنگره احتیاج به خدمتگزار دارد، همین الآن در هر شعبه‌ای حداقل پنج‌تا مرزبان، چندین راهنما و راهنمای تازه‌واردین، مبصر کلینیک و جایگاه‌های خدمتی دیگر است که باید دوستان بعد از رهایی در شعبه بمانند و خدمت بگیرند و خدمتگزار باشند.

هدف کنگره از دادن شال جدا کردن خدمت‌گزار از بقیه نیست، نشانی است برای اینکه مشخص شود این‌ها خدمت‌گزار هستند، عزیزان در شعبه اکثراً وقتی رها می‌شوند می‌روند این عزیزان باید بمانند خدمت کنند تا تازه‌واردی که می‌آيد بتواند انرژی بگیرد آموزش بگیرد و بماند اگر همه بمانند خدمت کنند هیچ‌وقت یک جایگاه خدمتی خالی نمی‌ماند‌. من خودم الآن دبیر روز یک‌شنبه هستم، هفت جلسه‌ی من تمام شده است ولی آقای نگهبان گفتند چون کسی نیست بمان تا دوره تمام شود. من امیدوارم دوستان همه در شعبه بمانند و خدمت کنند و زکات رهایی‌شان را بپردازند.

تایپ: مسافر اشکان ابراهیمی
مرزبان خبری: امید عسگری
عکس: مسافر علی اسدی
ویراستاری و ارسال: راهنمای‌تازه‌واردین بهمن مشفق
مسافران نمایندگی ملایر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .