English Version
English

کنگره به من زندگی و حیات داد

کنگره به من زندگی و حیات داد

«به نام قدرت مطلق الله»

سلام دوستان کبری هستم یک همسفر
وقتی به این موضوع فکر می‌کنم که کنگره ۶۰ چگونه به رایگان با این همه سخاوت و بخشندگی باعث شد همهٔ ما همسفران و مسافران که گرفتار بندهای تاریکی در وجودمان بودیم؛ بتوانیم به رهایی، حال خوش و آسایش و آرامش برسیم، نمی‌توانم از کنار آن به سادگی عبور کنم و خود را موظف به قدردانی از کنگره ۶۰ می‌دانم. کمک و لطفی که کنگره به من کرده است با هیچ معیاری قابل سنجش نیست؛ کنگره به من زندگی و حیات داد و چه چیزی بالاتر از این‌که زندگی و حیات از دست رفتهٔ خود را دوباره به دست بیاوری؟

اگر پاسخ ما به آن‌چه دریافت نموده‌ایم تلاش در جهت بازپرداخت آن باشد؛ قطعاً پاسخی که به دنبال خواهد داشت، ادامهٔ شرایط در وضعیت بهتر خواهد بود. پس تلاش می‌کنم همواره در جهت پایه‌های مالی و علمی کنگره سهیم باشم زیرا خدمت کردن نقش بسیار مهمی در درمان دارد و خدمت بدون چشم‌داشت، نفس انسان را تعالی می‌دهد و انسان را به خدا نزدیک می‌کند. در واقع همهٔ کارهای ارزشی که در کنگره انجام می‌دهیم باعث حال خوب خودمان می‌شود. یکی از پیامدهای خوب آن پرورش نفس است و نمی‌گذارد نیروهای منفی و حقه‌های نفس، دنیای ذهنی ما را به چالش بکشند و انسان را اذیت کنند.

این خدمت‌ها می‌توانند از کارهای خیلی معمولی و در حیطهٔ وظایف خودمان شروع شوند مثل حضور به موقع من در جلسات، رعایت کردن نظم در کنگره و احترام به دیگران، رعایت حرمت کنگره ۶۰، حمایت از قانون یازدهم، نوشتن سی‌دی، فرمانبرداری از راهنما و ... .

همه و همه، خدمت‌های هرچند کوچکی هستند که باعث حال خوب و بالا رفتن آگاهی و دانایی خودمان می‌شود و کنگره را در رسیدن به اهدافش یاری می‌رساند. همان‌گونه که دیگران در مورد مسائل مالی و علمی چراغ راه شدند، اکنون من وظیفه دارم با آموزش‌هایی که از وجود کنگره گرفته‌ام؛ این چراغ را برای دیگران روشن نگاه دارم. امیدوارم بتوانم خدمتگزار لایقی برای کنگره ۶۰ باشم.

نویسنده، ویرایش و ارسال: همسفر کبری، راهنما همسفر مریم (لژیون هجدهم)
همسفران نمایندگی حر 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .