English Version
English

جلسه هماهنگی ویلیام وایت

جلسه هماهنگی ویلیام وایت

جلسه هماهنگی و پرسش و پاسخ ویلیام وایت گروه همسفران خانم با حضور اسیسانت ویلیام همسفر ناهید مسافر نیکوتین و دستیارانشان همسفر زهرا و همسفر اکرم، و راهنمایان ویلیام و ایجنت ها و مرزبانان محترم کليه شعب در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ راس ساعت ۱۱ صبح در ساختمان اداری ققنوس برگزار شد.

مطالب عنوان شده به شرح زیر است:

1)تایم لژیون های ویلیام وایت 45 دقیقه قبل از شروع جلسه خصوصی می باشد که در روزهایی که جلسه هماهنگی راهنماها و یا جلسه سردار و آزمون برگزار می شود که همکاری مرزبانان محترم را می‌طلبد.

2)تایم برگزاری جشن ها در پارک بعد از ساعت لژیون ویلیام یعنی 8:15 دقیقه تا 9 صبح می باشد و در ضمن باید از هفته قبل راهنما با مرزبان و ایجنت محترم پارک ها هماهنگ شوند.

3)شروط لازم برای ورود به لژیون ویلیام:

الف)سه ماه از حضور رهجو در لژیون همسفری گذشته باشد.

ب)رهجو مسافر در حال سفر و یا رها شده داشته باشد.

ج)اگر رهجویی بصورت سقوط آزاد نیکوتین مصرفی خود را کنار گذاشته و تمایل به سفر دارد می بایست از آقای مهندس،استاد امین و یا خانم کماندار نامه تائید برای شروع سفر دریافت کنند.

4)لژیون هایی که در پارک ها برگزار می شوند بایستی تیتر بنر که نصب می کنند به این ترتیب باشد.

لژیون ویلیام وایت و درمان نیکوتین همسفران خانم پارک مثلا (طالقانی)

5)راهنمایان ویلیام مکمل آموزش ها و درمان همسفران هستند در سیستم کنگره و در راستای پیشبرد این هدف بزرگ راهنمایان همسفری براساس اصل آموزش ها که کمک به افرادی که نیازمند یاری هستند، رهجویانشان که مصرف نیکوتین دارند را برای حضور در لژیون ویلیام تشویق و ترغیب کنند. 

 

عکس و ارسال: همسفر آتنا مرزبان خبری ساختمان ققنوس

همسفران ساختمان ققنوس

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .