English Version
English

نیاز و تغذیه جسم

نیاز و تغذیه جسم

حس رهایی مانند حس پرواز، سبک‌بالی، آرامش، پیروزی و سرافرازی است، این حس را انسانی به دست می‌آورد که در بند ناامیدی، ترس، خشم و منیت اسیر بوده و در دره‌های سوزان زندگی به آتش درون سوخته است و دلش می‌خواسته پندار، گفتار و کرداری در شأن یک انسان داشته باشد؛ اما هرگز از عملکرد خود راضی نبوده است. آدمی که بالاخره از مقام آدمی به مقام رهجوی راه راستین و همسفر مسیر صراط مستقیم رسیده است و پله‌پله از قهر به مهر، از تاریکی به روشنایی، از نادانی به دانایی حرکت می‌کند و در روز دیدار بنیان راه مستقیم کنگره ۶۰ و در روز دریافت گل گران‌بهای رهایی، بند عشقی را احساس می‌کند که او را به قدرت‌مطلق پیوند می‌زند و دستش را در دست باری‌تعالی می‌گذارد. خداوند خود به او مژده سفر دوم را می‌دهد و طبق پیام سفر دوم، دست‌هایش را به نشان پیچش به سوی الله نگه می‌دارد و هر لحظه از او یاری می‌طلبد چراکه می‌داند بدون یاری او هرگز نمی‌توانست به این مسیر راه یابد که همانا بدون خواست خداوند برگی از درخت نمی‌ریزد. خدا را هزاران بار سپاس که مرا به جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ ملحق کرد.

خوب می‌دانم که لازم است همیشه مثلث زندگی را از نظر بگذرانم و به اضلاع خواست، تقدیر و فرمان توجه کامل داشته باشم، می‌دانم که اولین گام برای رسیدن به فرمان رهایی و فرمان پرواز، خواست قوی و محکم است و اما چه شد که خواست رهایی از اضافه‌وزن در من پدیدار شد؟ بعد از رهایی از دام اعتیاد مسافرم بیش‌ازپیش مشتاق ادامه مسیر بودم و سفر دوم را با امیدی توأم با دلهره آغاز کردم و سعی کردم حس رهایی را در خود حفظ کنم و از آن حس، نیرو و انرژی بگیرم در ادامه مسیر گاهی به صعود فکر می‌کردم و گاهی به سقوط؛ چون می‌دانستم انسان در سقوط باید به صعود امید داشته باشد و در صعود باید بسیار بااحتیاط عمل کند و بداند که فتح قله آسان است؛ اما نگهداری آن سخت و به قول مهندس دژاکام انسان می‌بایست به همان اندازه که برای به‌دست آوردن رهایی تلاش می‌کند برای حفظ آن نیز کوشا باشد.

بعد از ورودم به سفر دوم جهان‌بینی بسیار از نظر جسمی در رنج بودم و اضافه‌وزن آزارم می‌داد و از آنجا که آقای مهندس تأکید بسیار بر رسیدگی به ماشین جسم دارند، می‌بایست فکری به حال اضافه‌وزن خود می‌کردم؛ چراکه این ماشین یا کالبد جسمانی است که نفس را در مسیر حیات نگه می‌دارد تا به سوی رشد و ارتقای سطح دانایی سفر کند و با تجربه و تلاش به دانایی مؤثر رسیده و به‌فرمان عقل نزدیک شود و جایگاه فعلی خود را در زمینه دانایی ارتقاء دهد تا جایگاه خود در زندگی پس از مرگ را معنایی تازه بخشد. بالاخره پس از خواستن‌های مداوم که از گوش‌دادن به سی‌دی‌های ساختمان جسم و اضافه‌وزن آغاز شد و موفقیتی که هرگز نتوانستم به تنهایی به دست آورم وارد لژیون تغذیه سالم شدم و سفر تغذیه سالم را با راهنمایی خانم فاطمه عزیز آغاز کردم و این سفر سفری بود که صور آشکار و صور پنهانم را تربیت کرد و من را به خود واقعی‌ام شناساند و من را با مشکلات جسمی‌ام روبرو کرد و ذره‌ذره دانایی‌ام را در زمینه شناخت جسم افزایش داد و به دانایی مؤثر نزدیک ساخت و قدرت رسیدگی نفس به جسم را به من هدیه کرد و از آنجا که خداوند سریع الحساب است، حال‌خوش حاصل از به اجرا درآوردن قوانین سفر تغذیه سالم، پاداشی بزرگ بود. جسم من با ذره‌ذره سبک‌تر شدن جانی تازه به خود می‌گرفت و بارهای اضافی حاصل از پرخوری یا بدخوری را دور می‌ریخت.

با طی‌کردن مسیر حرکت که پیروی از قوانین سفر جونز است به مقصد که همان وزن متناسب است، می‌اندیشیدم و هدف خویش را که رسیدن به شناخت و آگاهی کامل در زمینه جسم و سالم زیستن است، دنبال می‌کردم و اما وقتی روز رهایی از اضافه‌وزن از راه رسید احساس پرواز و سرافرازی را با تمام وجود تجربه کردم، این حس حاصل تربیت نفس در طول سفر به وسیله مثلث ارتباطی صوت، نور و حس است که جسم را با یاری صوت گوش‌نواز مهندس دژاکام و نور معرفت علم تغذیه سالم و حس وحال سبک‌بالی به تعادل نزدیک ساخته است و در پایان سفر، بند عشقی را که بین من و قدرت مطلق الله برقرار گشته است، حس کردم که حسی سرشار از سپاسگزاری است، سپاس از قدرت مطلق، سپاس از استاد راهنما، سپاس از راهنمای درمان و سپاس از راهنمای تغذیه سالم که راه را نشان می‌دهند. راهنمایی که می‌آموزد چگونه باید حرکت کرد و چگونه باید رسید و اینکه باید برسی به جایی که بدانی داری چه می‌کنی و نسبت به نیاز و تغذیه جسم آگاه باشی و تا همیشه هوشیار و بیدار حرکت کنی.

در کلام‌الله آمده است خداوند از رگ گردن به انسان نزدیک‌تر است، انسان با شناخت خود و رسیدن به خود به وسیله رهایی از بندهای مختلف زندگانی، خدا را در خود احساس می‌کند که با بنده‌نوازی او را به سوی خویش می‌کشاند و چه حس زیبایی است وقتی به این باور می‌رسی که خداوند کنارت است...


نگارش: کمک راهنمای تازه واردین همسفر سمیه
ویرایش: همسفر محبوبه رهجوی کمک راهنما همسفر شهره (لژیون چهارم)
تنظیم و ارسال مطلب: همسفر پریسا مرزبان خبری

همسفران نمایندگی رودکی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .