English Version
This Site Is Available In English

اکسیر جادویی برای بازسازی سیستم بدن

اکسیر جادویی برای بازسازی سیستم بدن

جلسه نهم از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران کنگره۶۰ نمایندگی سلمان فارسی اصفهان به‌ استادی راهنما همسفر فاطمه با دستور جلسه «D.sap» روز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

سخنان استاد:

محلول جدید D.sap دارویی است که در کنگره‌های پزشکی مربوط به کووید‌ ۱٩، آنفولانزا و بیماری کلیوی در ایالت متحده آمریکا در عنوان دو مقاله به کنگره ارائه شد و هر دو مورد تأیید قرار گرفت. این مقاله‌ها در مورد محلول D.sap که یکی ضدعفونت و دیگری محلول ضدالتهاب است شناسایی و در بسیاری از مجلات معتبر منتشر شد. D.sap یک محلول ضدعفونی خوراکی است که قابل مقایسه با سایر مواد ضدعفونی کننده‌ و ضدمیکروب‌ها نیست به دلیل این‌که سایر این مواد غیر خوراکی و سم هستند و در صورت استفاده شخص مسموم می‌شود مانند ساولون که حتی بخور آن برای ریه خطرناک است.

برخی از بیماری‌های امروز که در درمان ناموفق بودند با استفاده از D.sap درمان شدند مانند کووید ١٩ و زگیل تناسلی که یک بیماری بسیار مسری و صعب‌العلاج است و با استفاده موضعی در مدت یک هفته تا ده روز از بین می‌رود. D.sap همان عصاره سیب است که آقای مهندس به عنوان دارو برای مسافرها تولید کردند، زیرا مصرف OT که از تریاک خالص تولید شده باعث ایجاد یبوست می‌شود و هیچ ماده‌ای وجود ندارد که به طور دائم ضد یبوست عمل کند، زیرا بدن مقاوم می‌شود.

بیماری یبوست با عنوان ام‌الامراض شناخته شده و در این بیماری سموم بدن را به جای دفع در بدن نگه داشته و باعث انتشار سم و در نتیجه بروز انواع بیماری می‌شود. مصرف D.sap یبوست مزمن که حتی به جراحی متنهی شده و یبوست‌های بارداری را نیز از بین برده است. محلول D.sap یک ماده ضدعفونی، ضدالتهاب و ضدچربی است به همین دلیل رگ‌ها و عروق را باز و کبد چرب را نیز درمان و ترمیم می‌کند، همچنین  فشار خون را کاهش و در کنترل قندخون نیز اثر مطلوبی دارد و تا حدود سی درجه قندخون را کاهش می‌دهد و عفونت چشم و گوش با شست‌وشوی محلول رقیق D.sap رفع می‌شود.

در سیستم پزشکی از کورتون به‌عنوان ضدالتهاب استفاده می‌شود که این ماده سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند؛ اما D.sap یک ماده ضدعفونی و ضدالتهاب قوی است که نه تنها به سیستم ایمنی بدن آسیب نمی‌رساند، بلکه باعث تقویت آن نیز می‌شود. بسیاری از بیماری‌ها به علت التهاب به وجود می‌آیند شامل آلترومایید، روماتیسم مفصلی و ام‌‌اس و بسیاری بیماری‌های دیگر البته D.sap برای کوچک کردن بسیاری تومورها حائز‌ اهمیت و اثرگذار است.

اکنون تجربه یکی از اعضاء کنگره که فرزند پنج ساله او مبتلا به تومور مغزی شده و حال در روند درمان‌های نگهدارنده از D.sap استفاده می‌کند را بازگو می‌کنیم؛ مصرف D.sap باعث شد عوارض درمان با شیمی‌درمانی بسیار کاهش پیدا کند، اصولاً بیماران زمانی‌که تحت درمان با داروهای شیمیایی هستند دچار مشکلات گوارشی مانند یبوست یا اسهال می‌شوند که خدا را شکر با مصرف D.sap دچار این مشکل نشدیم، در این بیماران سطح نوتروفیل خون به شدت کاهش می‌یابد و بیمار برای ادامه درمان ناچار به سلول‌ساز می‌شود که نیازی به استفاده از آن پیدا نکرده و سیستم دفاعی بدن افت زیادی نداشت و نکته مهم دیگر این بود که بیمار پنج ساله ما سابقه آسم، حساسیت ریه و سرفه شدید داشت که در این شرایط و با وجود تومور و روند شیمی‌درمانی با استفاده از D.sap مشکلات ریه به هیچ وجه بروز پیدا نکرد و در نهایت پس از سه ماه تومور به اندازه یک سوم کوچکتر شد، این درصورتی است که می‌دانیم شیمی‌درمانی تنها نگهدارنده تومور بوده و D.sap باعث کوچک شدن آن می‌شود.

کرم D.sap یکی دیگر از محصولات این ماده است که برای رفع جوش‌‌های ریز و کک‌ومک بسیار مؤثر و پوست را تغذیه و شفاف می‌کند، پتاسیم موجود در D.sap از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می‌کند؛ همچنین برای سوختگی و قارچ‌های پوستی بسیار مفید است که در این رابطه آقای مهندس می‌فرمایند:داروی OT سیستم‌ایکس را بازسازی کرد و D.sap سیستم بدن را بازسازی می‌کند. ما در کنگره OT را در اختیار بدن و سیستم‌ایکس می‌گذاریم که خودش مواد لازم را تولید می‌کند؛ ولی بدن به مواد دیگری هم نیاز دارد که املاح گوناگونی مانند سدیم، کلسیم، پتاسیم و اسیدهای مختلف را به بدن برساند، البته این مواد در D.sap موجود هستند.

محلول D.sap حاوی اسیدسیتریک است و به‌صورت معجزه‌آسا با خاصیت ضدعفونتی در مقابل بیماری‌های عفونی مانند آنتی‌بیوتیک عمل می‌کند و عناصر تشکیل دهنده بسیار فراوانی دارد. تعدادی باکتری‌های دیگر وجود دارند که مشغول مطالعه بر روی آن‌ها هستند و هنوز شناسایی نشده‌اند، دانشمندان تنها یک باکتری داخل شیر شتر را شناسایی کردند که ما آن باکتری را در D.sap داریم. به امید روزی که این اکسیر در دسترس همه‌ بشر قرار گیرد تا راه‌گشایی برای بیماری‌های صعب‌العلاج باشد. از آقای مهندس عزیز بسیار سپاسگزاریم که متد درمان اعتیاد، درمان سیگار و D.sap را برای انسان‌ها به یادگار گذاشتند.

نویسنده: راهنما همسفر فاطمه (لژیون ششم)
ویرایش و ارسال: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوازدهم)
عکس: همسفر زهرا رهجوی راهنما وجیهه (لژیون نوزدهم)
همسفران نمایندگی سلمان فارسی اصفهان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .