English Version
This Site Is Available In English

لژیون سردار خانم‌های مسافر و همسفر (نمایندگی قشم)

لژیون سردار خانم‌های مسافر و همسفر (نمایندگی قشم)

نهمین جلسه از دوره اول لژیون سردار خانم‌های مسافر و همسفرنمایندگی قشم، با استادی راهنما مسافر هورا، و دبیری مسافر حانیه، با دستور جلسه «نقش سی دی و نوشتن آن در آموزش» روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان هورا هستم یک مسافر

بسیار خوشحالم که در هفته‌ای که دستور جلسه «نقش سی دی و نوشتن آن در آموزش» است، دو ورودی جدید به لژیون سردار داریم؛ این نشان‌دهنده گرفتن صحیح آموزش‌ها است. امیدوارم که لژیون سردار قشم روزبه‌روز بزرگ‌تر شود. عمل درست حال همه را خوب می‌کند. این دستور جلسه مرتبط با تمام اعمال ماست. اگر من آموزش درست نگرفته باشم، هیچگاه نمی‌توانم به لژیون سردار وارد شوم.

گاهی از شدت عشقی که در کنگره و بین افراد آن می‌بینم، حیرت‌زده می‌شوم و فکر می‌کنم که خیلی خوب کنگره را درک کرده‌ام و بعد با خواندن مطالبی که سایر افراد نقل می‌کنند، بیشتر متوجه این دریای عظیم محبت و معرفت می‌شوم و به این نتیجه می‌رسم که بسیار عمیق‌تر از تصور من است.

این سخن بسیاری از بزرگان است که می‌گویند: «بخشش اولین پله بیداری است». شخصی که بتواند بخشش کند؛ یعنی از خواب بیدار شده است و می‌تواند به سمت هوشیاری حرکت کند. لژیون سردار فرصتی است که به لطف خداوند و جناب مهندس دژاکام به ما داده شده تا بتوانیم بخشش را بیاموزیم.

کسی که خواب باشد، فرصت را از دست می‌دهد و از قطار جا می‌ماند. حضور در لژیون سردار سرعت ما را برای حرکت در صراط مستقیم، در بعد زمین که زمان به‌کندی می‌گذرد، بالاتر می‌برد. ما در کنگره مطالب را به‌روز آموزش می‌گیریم، زیرا استادمان جناب مهندس دژاکام همواره در حال تحقیق و مطالعه‌اند و هیچگاه از یادگیری نمی‌ایستند و به همین علت آموزش‌هایشان همیشه بسیار کاربردی است.

در پرتو آموزش‌ها است که ما به فهم عمل سالم و نیک می‌رسیم و می‌فهمیم اگر جایی درخت طیبه‌ای کاشته شده است، حتی شده با یک قطره آب دادن به آن، ما هم در رشد آن سهیم شویم. تزکیه و پالایش بدون بخشش امکان‌پذیر نیست. نوشتن این مطالب است که ما را به بخشش و نور نزدیک می‌کند.

خانم ندا و خانم حانیه پس از سفر اولشان به دلیل سختی در شرایط زندگی در جزیره، کمی دچار دودلی برای ماندن در قشم بودند؛ وقتی با من مشورت کردند به آنها گفتم: شما باید زکات رهایی‌تان را به شعبه‌ای که در آن درمان شده‌اید، بپردازید.

گاهی راه برای ما سخت و غیرقابل‌فهم می‌شود، در آن نقاط است که با خدمت‌کردن حرکت بعدی‌مان روشن می‌شود و می‌توانیم راه درست را بیابیم. ما برای سعادتمندی باید بتوانیم از عصاره جان و مالمان ببخشیم و این بخشش بدون آموزش‌ها امکان‌پذیر نیست و تنها با نوشتن است که آموزش‌ها در جان ما نهادینه می‌شود. سپاسگزارم که به صحبت‌های من توجه کردید.

مشارکت‌ها:

همسفر مریم:

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر

از جناب مهندس دژاکام برای آموزش‌های عالی‌شان تشکر می‌کنم. همچنین از جناب قدیری برای تلاش بی‌وقفه‌ای که برای رساندن این آموزش‌ها به دست همه ما دارند و خانم هورا عزیز که با چک‌کردن مشق‌های ما، برای نوشتن سی‌دی‌های بعدی به ما انگیزه می‌دهند.

من در زندگی از لحاظ مالی همیشه در رفاه بوده‌ام، اما هیچگاه این‌چنین معنای بخشش را نمی‌فهمیدم. تا آن زمان که دررابطه‌با بخشش استاد امین در سی‌دی‌شان فرمودند: «شما باید ببخشید، اما نه یک قاشق دو قاشق از یک استخر را» آنجا بود که متوجه معنای حقیقی بخشش شدم.

گاهی که ذهنم بسیار درگیر و آشفته است و تنها با نوشتن سی دی و گوش‌دادن به صدای جناب مهندس حالم خوب می‌شود و احساس می‌کنم که این واقعاً یک مدیتیشن است. ممنونم که به صحبت‌هایم گوش دادید.

مسافر معصومه:

سلام دوستان معصومه هستم یک مسافر.

خدا را شاکرم که کنگره هست و می‌توانم بیایم و آموزش بگیرم. خیلی خوشحالم که توانستم عضو لژیون سردار شوم، گرچه ۶ میلیون در مقابل حس و حالی که از کنگره دریافت کرده‌ام و وضعیتی که الان به لطف حضور کنگره در آن هستم، مبلغی نیست. اما وظیفه‌ی خود دانستم که این کار را انجام دهم.

کنگره لحظه‌لحظه اش آموزش است، حتی چای خوردن در کنگره برای ما آموزش به همراه دارد. آموزش‌ها بسیار متمایز با تمام آموزش‌های دیگر است و یکی از وجه‌های تمایز آن همین نوشتن است که به زندگی‌مان نور می‌آورد.

نوشتن سی دی بارها من را، از گرفتن تصمیمات غلط دور کرده و اجازه نداده که اقدامات اشتباهی انجام دهم، و همچنین دیدی نو و صحیح همراه با آرامش به من داده است. خیلی ممنونم که به من وقت مشارکت دادید.

مسافر ندا:

سلام دوستان ندا هستم یک مسافر.

ممنونم برای وقت مشارکت. بسیار خوشحالم که یک‌بار دیگر به من اجازه تجربه سردار شدن داده شده. اولین باری که به کنگره آمدم، در وضعیت مالی سختی بودم. با سفرکردن و نوشتن سی‌دی‌ها توانستم پراکندگی افکارم را نظم ببخشم و به سمت درمان حرکت کنم. من‌بعد از سردار شدن متوجه شدم که باید پولم را کجا و چگونه خرج کنم. از آن زمان برکتی به زندگی‌ام آمده که پول از حسابم کسرمی شود؛ اما پول در زندگی‌ام کم نمی‌شود. من همه‌ی اینها را مدیون آموزش‌های خوب جناب مهندس هستم.

من همیشه جواب تمام سؤالات و مسائلم را در سی‌دی‌هایشان گرفته‌ام و با کمک آنها توانسته‌ام مسائل را به‌درستی حل کنم و پشت سر بگذارم. از روز اول که به کنگره آمدم، دلم می‌خواست پهلوان شوم؛ ایمان دارم که روزی پهلوان می‌شوم. چون جناب مهندس در سی‌دی‌شان گفتند: «شما آنچه که فکر می‌کنید، هستید» پس باید تصویر ذهنی‌ام را به‌درستی تعین کنم تا به آنچه هدفم است، دست یابم. متشکرم که به صحبت‌های من گوش کردید.

مسافر حانیه:

سلام دوستان حانیه هستم یک مسافر.

خداوند را شکر می‌کنم که بار دیگر اجازه حضور در کنگره را دارم. ما به کنگره می‌آییم تا درمان شویم و کنگره پس از درمان و قرارگرفتن در جایگاه خدمت به ما آموزش می‌دهد تا چگونه به آرامش برسیم. سی‌دی‌های جناب مهندس بسیار عمق دارند و با نوشتن آنهاست که مطالب برایم باز می‌شود.

قیمت هر سی دی در اپلیکیشن ۶ هزار تومان است، اما به نظرم حتی از ۶ میلیونی که در یک سال ما برای لژیون سردار پرداخت می‌کنیم هم این سی‌دی‌ها بیشتر ارزش دارند.زمین کِشت در کنگره بسیار وسیع است و بسیار سریع پاسخ اعمالمان را می‌دهد.

راه گرفتن آموزش و خدمت برای همه کسانی که می‌خواهند باز است و این فرصت بسیار ارزشمندی است که به من داده شده و حتی من احساس می‌کنم فقط برای حضور در کنگره است که این بار به زمین آمده‌ام تا آموزش بگیرم و خدمت کنم. سپاسگزارم که به من وقت مشارکت دادید.

گردآوری و تایپ: مسافر حانیه لژیون یکم - نمایندگی قشم
بازبینی و ارسال: همسفر فاطمه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .