English Version
This Site Is Available In English

ترک اعتیاد بیرون از کنگره است

ترک اعتیاد بیرون از کنگره است

یازدهمین جلسه از دوره بیست و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰ نمایندگی گنجعلی خان کرمان با استادی مسافر رضا ، نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر مسلم  با دستور جلسه "روش دی اس تی و تجربه من از سایر روش ها " یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.
سخنان استاد:
سلام دوستان رضا هستم یک مسافر
خدا رو سپاسگزارم که توفیق داد به کنگره ۶۰ بیام و از شما دوستان خوب آموزش بگیرم. از راهنمای خوبم آقا حمزه تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و از ایجنت محترم آقا مجید و مرزبان های محترم و تمام خدمت گزاران کمال تشکر و قدر‌دانی را دارم. دستور جلسه را با یک پیام شروع می‌کنم. همه انسان ها تصور می کنند که بهترین راه کوتاه ترین راه است در نتیجه به درستی یا نادرستی آن توجه ندارند و راهی را می روند که زودتر به خواسته‌های خود برسند لذا مشق هایشان ناتمام و بی‌محتوا می‌ماند و مجبورند دوباره بنویسند، غذای نیمه پخته یا خام قابل خوردن نیست.
دقیقا راه های کوتاه بیانگر تجربه‌های ترک اعتیاد بیرون از کنگره است. من تجربه کمپ نداشتم ولی ترک هایی داشتم که به جای خوبی ختم نمی‌شد و همیشه حالم خوب نبود و وقتی به کنگره آمدم تصور اینکه 11 ماه سفر کنم برایم خیلی سخت بود و روزی که به عنوان تازه وارد به کنگره آمدم با خودم گفتم 11 ماه باید بیایم مگر می‌شود؟ نگاه به ترک های گذشته خودم می‌کردم و فکر می‌کردم اینجا هم برای ترک می‌باشد نه درمان. الان که به سفر دوم رسیدم می‌بینم خیلی تفاوت داشته و الان حال خوبی دارم و صبح ها هر لحظه اراده کنم از خواب بیدار می‌شوم و از درون شادابم بدون مواد مخدر، بدون الکل و بدون سیگار. من چند روز دیگر برای رهایی سیگار  به تهران می‌روم با راهنمایی آقا محسن و هیچ وقت فکر نمی‌کردم بتوانم یکسال سیگار نکشم و همیشه این ذهنیت با من بود که مواد مخدر با من خواهد ماند.
واقعا ممنون آقای مهندس و خانواده محترمشان هستم که این روش را ابداع کردند که منِ رضا بیام به کنگره و اینجا تنها جایی است که پرونده درمان اعتیاد برای همیشه بسته و حل شده و هر جا هم که صحبت شده گفتم اگر می‌خواهید اعتیاد خودتان را درمان کنید به کنگره ۶۰ بیایید چون کنگره 60 اعتیاد را درمان می‌کند از طریق روش DST که مخفف دژاکام، ضریب کاهش و افزایش پله و زمان است و در طی پله‌های ۲۱ روز سلول های بدن بازسازی می‌شود. برای درمان اعتیاد در کنگره از مثلث (D.O.D) که بیانگر متد DST و اوپیوم و دُز و یا اندازه دارو است و دلیل استفاده از اوپیوم تیکنچر(OT) این است که در کنگره ۶۰ بهترین و سالم ترین دارو است. دارویی که هم خانواده سیستم شبه افیونی خودِ بدن است و الکالوئید های زیادی دارد و برای درمان انواع مواد مخدر میشه از آن استفاده کرد. موادی مثل شیشه‌، هروئین و...
مواد مخدری که در هیچ کجای دیگر درمان ندارد ولی در کنگره به راحتی قابل درمان است.اگر از تجربه خودم بگوییم وقتی که در پله های ۲۱ روزه یک هشتم دارو را کم می‌کردم احساس می‌کردم حالم بهتراست و انرژی بهتری دارم و واقعا  ممنون جناب مهندس هستم .
ممنون که به صحبت های من گوش دادید.

 

تایپ:مسافر عباس ز لژیون نهم

ویرایش:مسافر یوسف لژیون دهم 

عکس:مسافر سعید مرزبان خبری نمایندگی 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .