English Version
This Site Is Available In English

با روش Dst تمامی رنج‌ها به پایان می‌رسد

با روش Dst تمامی رنج‌ها به پایان می‌رسد

جلسه یازدهم از دوره پانزدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی باباطاهر همدان با استادی راهنما همسفر معصومه، نگهبانی همسفر لیلا و دبیری همسفر لیلا با دستور جلسه «DST و تجربه من از سایر روش‌ها» روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کار کرد.

 خلاصه سخنان استاد:

خدا را شکر می‌کنم که بار دیگر روزی من شد که در این جایگاه قرار بگیرم و از همه شما همسفران آموزش بگیرم. از آقای مهندس و خانواده محترمشان سپاسگزارم که این بستر را فراهم کردند که آموزش بگیرم که به رهایی، تعادل و حال خوش برسم. برای راهنمای خود همسفر کرمی آرزوی بهترین‌ها را دارم. قبل از ورود به کنگره چندین بار مسافر من تصمیم گرفت که خودش اعتیادش را ترک کند و از طریق سقوط آزاد می‌خواست مصرف مواد را کنار بگذارد که هر بار با شکست مواجه می‌شد و خیلی تلاش می‌کرد که از دردی که دچار شده بود خود را نجات دهد. دچار استخوان‌دردهای شدید، بی‌خوابی، استرس، بی‌اشتهایی، اسهال می‌شد همه این‌ها را تا مدتی تحمل می‌کرد؛ ولی بعد از مدتی کوتاه به اعتیاد برمی‌گشت.

بارها هزینه‌های زیادی را برای مشاوره متحمل شدیم؛ ولی برایمان کارساز نبود، به روان‌پزشک مراجعه کردیم که تجویز آن‌ها قرص و داروهای شیمیایی بود وقتی‌که استفاده می‌کرد حالت گیجی به او دست می‌داد و تمام بدنش متورم می‌شد همه این روش‌ها را ما امتحان کردیم؛ ولی به نتیجه دلخواه نرسیدیم. در من یک نقطه تفکر ایجاد شد که چرا از هیچ راهی درمان حاصل نمی‌شود؟ که به لطف خدا وارد کنگره۶۰ شدیم و در این مکان به تمام سؤالاتم پاسخ داده شد و متوجه شدم که او به‌آرامی دچار این بیماری شده و نباید انتظار داشت که در کوتاه‌مدت مواد را کنار بگذارد. جسم یک مسافر همانند شهری است که بمباران‌شده و ترکش‌های انواع مواد تمامی سیستم بدن را از کار انداخته و زمان احتیاج دارد که بازسازی شود.

در کنگره۶۰ با روش DST و داروی OT که فرایند زمان را هم در نظر می‌گیرد هر مصرف‌کننده‌ای را به درمان قطعی می‌رساند و این روش در تمام زندگی هر شخص حتی اگر مصرف‌کننده هم نباشد کاربردی است؛ حتی برای درمان الکل، سیگار‌ و اضافه‌وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. حال می‌خواهیم بدانیم که روش تدریجی یا DST به چه معنی است؟ D ضریب افزایش یا کاهش که برابر با 0/8 است، S پله‌های کاهش یا افزایش ۲۱ روز است و T مدت‌زمان درمان که حداقل ده ماه است. آقای مهندس بعد از این‌که‌ با این متد به درمان رسید در اختیار جامعه بشریت قرار داد تا کسانی که از اعتیاد رنج می‌برند با استفاده از این روش نجات پیدا کنند و همه افرادی که در کنگره هستند تمامی خدمتگزاران و سفر دومی‌ها با استفاده از این روش به درمان رسیده‌اند.

به‌تمامی همسفران تازه‌وارد عرض می‌کنم که نگران نباشند که اگر در این مسیر درست حرکت کنند؛ قطعاً به درمان خواهند رسید که این روش خطایی در آن نیست و می‌توان با انواع و اقسام مواد مخدر به درمان رسید. با روش DST سایر روش‌ها تفاوت‌هایی دارد که مهم‌تر از همه در نظر گرفتن فرایند زمان است و مورد بعدی استفاده از داروی مناسب است که این دارو به علت داشتن ۲۵ نوع آلکالوئید بسیار نزدیک به شبه افیونی جسم است. در این روش مقدار و ساعت مصرف باید مشخص باشد که در دیگر روش‌ها این مورد در نظر گرفته نمی‌شود و فرد به تعادل نمی‌رسد و در کنار این موارد آموزش‌های جهان‌بینی کمک شایانی می‌کند به تعادل رسیدن و به نظر آقای مهندس درمان واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که فرد بعد از رهایی در انباری از مواد مخدر قرار بگیرد؛ ولی هیچ‌گونه میل و وسوسه‌ای به سراغش نیاید.

نکته آخر این است مواد مخدر برای کسی که مصرف‌کننده نیست حکم سم‌ را دارد؛ ولی برای یک مصرف‌کننده حکم دارو دارد؛ پس به این نتیجه می‌رسیم که اعتیاد مسمومیت مزمن نیست؛ بلکه جایگزینی مزمن است که مواد مخدر جایگزین مواد شبه افیونی شده است که اگر یک‌باره مواد مخدر از فرد گرفته شود؛ دچار شک مخربی می‌شود و سیستم حیاتی فرد به خطر می‌افتد که برای درمان بهترین راه همان متد DST است که امیدوارم این روش در اختیار تمامی کسانی که درگیر بیماری اعتیاد هستند قرار گیرد که به درمان واقعی برسند و تمامی مسافران و همسفران سفر اول به‌سلامت سفر خود را به پایان برسانند.

تایپ: همسفر راضیه رهجوی راهنما همسفر صغری (لژیون ششم)
عکاس: همسفر نسرین رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون پنجم)
ویراستاری و ارسال: همسفر سمیرا رهجوی راهنما همسفر مهری (لژیون اول) خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی باباطاهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .