English Version
This Site Is Available In English

بایستی صورت مسئله‌ی هرچیزی را پیدا کنیم تا به نتیجه برسیم

بایستی صورت مسئله‌ی هرچیزی را پیدا کنیم تا به نتیجه برسیم

یازدهمین جلسه از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی ایران، با استادی همسفر فهیمه، نگهبانی همسفر زهرا و دبیری همسفر پروانه با دستور جلسه «صورت‌مسئله اعتیاد» در روز دوشنبه 2 مهرماه 1403 ساعت 15:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکر و سپاسگزارم که در کنگره حضور دارم. دستور جلسه ما در مورد صورت‌مسئله اعتیاد است. ابتدا باید بدانیم که صورت‌مسئله یعنی چه؟ صورت‌مسئله این است که قبل از اینکه ما به مسئله پاسخ بدهیم بدانیم راه مجهول و گمشده کدام است تا بتوانیم درست پاسخ بدهیم.
خوشبختانه ما به کنگره آمدیم و راه درمان اعتیاد را پیدا کردیم، در گذشته راه‌های زیادی را طی کردیم ولی به نتیجه نرسیدیم وقتی به کنگره آمدیم با روشی که آقای مهندس کشف کرده بودند راه درمان اعتیاد را پیدا کردیم و خدا را سپاسگزاریم که در کنگره حضور داریم و از الگوها و آموزش‌های آقای مهندس استفاده می‌کنیم.

درگذشته ما راه‌های زیادی را رفتیم؛ مثل کمپ یا ابوالفضل درمانی، ولی با شکست‌ های زیادی مواجه می‌شدیم، وقتی‌که شکست می‌خوردیم ناامید می‌شدیم و می‌گفتیم که اعتیاد درمان ندارد و به پوچی می‌رسیدیم، سرگردان و پریشان بودیم؛ ولی ما باید اول صورت‌مسئله‌ی هر چیزی را پیدا کنیم تا به نتیجه برسیم. پس در اینجا راه برای ما نمایان شده است و می‌توانیم آموزش‌های کنگره را در زندگی کاربردی کنیم و به دیگران انتقال بدهیم تا دیگران هم استفاده کنند.

مسافرم درگذشته مصرف‌کننده‌ی الکل بود و برای درمان راه‌های مختلفی را طی کرد، الکل را مصرف می‌کرد و بعد پیشمان می‌شد؛ ولی بعد از مدتی دوباره مصرف می‌کرد. من با خود فکر می‌کردم که مسافرم فقط الکل مصرف می‌کند و از اعتیاد دیگر مسافرم خبر نداشتم. مسافر من مصرف‌کننده تریاک و گل بود. من الکل را یک ماده اعتیادآور نمی‌دانستم، فقط می دانستم که خیلی خطرناک است و همیشه هم آرزو داشتم که از شر این ماده خلاص شویم. وقتی به کنگره آمدیم با راهکارهای آقای مهندس و آموزش‌هایی که راهنمای مسافرم به مسافرم دادند به نتیجه قطعی رسیدیم و باید سپاسگزار آقای مهندس باشیم که در کنگره هستیم و به درمان رسیدیم.

در بیرون انسان‌هایی هستند که درگیر اعتیاد هستند و راه‌های اشتباهی را می‌روند، فرزندانشان را به کمپ می‌برند ولی نتیجه نمی‌گیرند، من خودم این راه‌ها را خیلی تجربه کردم ولی نتیجه قطعی را در کنگره گرفتم و خیلی خوشحال هستم و پایبند کنگره هستم، امیدوارم در کنگره پایدار بمانم.

ما می‌گفتیم که اعتیاد درمان ندارد، اعتیاد یک بیماری ناعلاج است و درمان ندارد به دیده بیماری ناعلاج نگاه می‌کردیم ولی آقای مهندس راه و روش درمان را کشف کردند و راه درمان را برای ما  نمایان کردند، همه ما دنبال درمان‌هایی می‌رفتیم ولی در واقع از چاله درمی‌آمدیم و به چاه می‌افتادیم و سردرگم بودیم؛ ولی کشف صورت‌مسئله اعتیاد باعث شد که ما راه را پیدا کنیم و داروی درمان را که اوتی است را مصرف کنیم و با روش DST درمان شویم.

 

عکس: عکاس خبری همسفر بهار رهجوی راهنما همسفر سهیلا (لژیون دوم)

تایپ: همسفر لیلا رهجوی راهنما همسفر سهیلا (لژیون دوم)

ویراستاری: همسفر لیلا رهجوی راهنما همسفر پریسا (لژیون سوم)

ارسال: راهنما همسفر زهره

همسفران نمایندگی ایران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .