English Version
English

اگر تعطیلات نباشد راندمان کار کنگره پایین می‌آید.

اگر تعطیلات نباشد راندمان کار کنگره پایین می‌آید.

جلسه اول از دوره اول کارگاه‌های آموزش مجازی ویژه همسفران کنگره‌۶۰، نمایندگی گرگان با دستور جلسه «تعطیلات تابستانی» با استادی راهنما همسفر حدیقه در روز شنبه سی تیرماه ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

از تعطیلات چگونه استفاده کنیم؟

هیچ کاری در کنگره بدون تفکر انجام نمی‌پذیرد، زمانی در کنگره ۶۰ آقای مهندس هیچ روزی را تعطیل نمی‌کردند؛ معتقد به این بودند که کنگره ۶۰ باید همانند بیمارستان‌ها و کلانتری‌ها به طور دائم کار کند.

تعطیلی اصلاً وجود نداشت و نبود تعطیلات به این دلیل بود که فقط به درمان اعتیاد فکر می‌کردند و موضوع درمان اعتیاد برای کنگره ۶۰ قابل‌حل و پیش افتاده نشده بود.

با حل‌شدن این موضوع و نمایان‌شدن راه برای درمان بیماری‌های دیگر حتی بیماری‌های صعب‌العلاج کم‌کم با جهان‌بینی و آموزش در کنگره به این نتیجه رسیدند که تعطیلات تابستانه در دستور کار و برنامه کنگره ۶۰ قرار بگیرد.

اگر تعطیلات نباشد راندمان کار کنگره پایین می‌آید سپس دو هفته در ایام عید نوروز و دو هفته در تابستان را تعطیل کردند. در اوایل تعطیلات تابستانه یک هفته بود.

چون در کنگره درمان به روش دی اس تی یکی از بهترین و کامل‌ترین روش‌هایی است که شخص به درمان قطعی می‌رسد؛ بنابراین فردی که در حال درمان است اگر طبق آموزش‌ها عمل نماید حتی اگر در تعطیلات هم باشد و از کنگره دور باشد هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

برای همین در عید امسال آقای مهندس فرمودند که مسافرت برای سفر اولی‌ها هیچ مانعی ندارد و همهٔ اعضای کنگره می‌توانند از تعطیلات استفاده کنند؛ ولی قبل از آن سفر اولی‌ها به مسافرت نمی‌توانستند بروند.

هر شخصی نیاز به استراحت و تفریح دارد و این تعطیلات فرصتی است برای خدمتگزاران کنگره تا هم استراحت کنند و هم به تفریح و امور شخصی خود بپردازند و دوری از کنگره هم باعث می‌شود که ما قدر کنگره را بیشتر بدانیم.

برای مسافرت هم باید با برنامه‌ریزی و با درنظرگرفتن بودجه خودمان به سفر برویم تا به ما و خانواده خوش بگذرد و همهٔ اعضای کنگره در تعطیلات یک سی دی هفتگی را گوش بدهند و یک سی دی را هم بنویسند.

عزیزانی هم در مرداد امتحان راهنمایی دارند درس‌های خود را بخوانند و از این فرصت تعطیلات استفاده بکنند. انشا الله که تعطیلات خوبی در کنار خانواده داشته باشید با آرزوی تعطیلات خوش برای همهٔ شما عزیزان

عکس ویراستاری و ارسال:همسفر سحر رهجوی راهنما همسفر حدیقه (لژیون چهارم)

همسفران نمایندگی گرگان

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .