English Version
English

خداوند برای خلقت انسان بهای سنگینی پرداخت کرد

خداوند برای خلقت انسان بهای سنگینی پرداخت کرد

یک سری مسائل مربوط به صور پنهان ما است؛ ما باید آن‌ها را بشناسیم و بهترین منبع برای شناخت، کتاب آسمانی خودمان است؛ بعضی‌ها این کتاب را قبول ندارند؛ اما من می‌گویم این کتاب بهترین کتاب برای مطالعه و تحقیق است که در مورد همه مسائل ازجمله: ازدواج، ارث، جنگ، کاسبی و حتی کهکشان‌ها و آینده صحبت می‌کند.
در قرآن به روح، جن، نفس و فرشتگان اشاره‌شده است که این‌ها موجود هستند و از جنسی هستند که ما در خواب می‌بینیم بنابراین موجودات زیادی خلق‌شده‌اند که همگی نفس دارند و نفس خواسته‌ دارد به‌طور مثال خواسته حیوان تغذیه و تولیدمثل است.
خداوند برای خلقت انسان بهای سنگینی پرداخت کرد زیرا به انسان اختیار داد تا از جن یا روح درونش پیروی کند پس خداوند از روح خود به انسان دمید، پس روح خبیثه نداریم چون روح پاک و الهی است که انسان را به سمت خوبی‌ها دعوت می‌کند و اما جن که در زمان خلقت انسان در مقابل او سجده نکرد به دنبال کسب قدرت از طریق القاء افکار منفی در انسان است و او را به سمت بدی‌ها دعوت می‌کند.
خداوند می‌فرمایند: از علم، اندکی به شما دادیم و می‌بینید که در مقابل درمان بیماری‌ها عاجز هستیم و حتی نتوانسته‌ایم انسان را بشناسیم پس چه بخواهیم و چه نخواهیم یک سیستم هوشمند بالای سر ما نظارت می‌کند که در رأس آن قدرت مطلق است.
انسان باید در مسیر تزکیه و پالایش قدم بردارد اما نباید این نکته را فراموش کند که در طول مسیر باید از زندگی لذت برد، مثبت اندیش باشد و از فراز و نشیب‌ها عبور کرد، از مسائل مجهول دوری کند و با افرادی که دارای محور و نیروی منفی هستند ارتباط برقرار نکند زیرا باعث بروز دردسر و مشکلات در زندگی می‌شوند بنابراین انسان باید کارآزموده و جنگ‌دیده باشد تا به موفقیت و پیروزی برسد و فراموش نکند که بالاترین معجزه حیات، خود حیات است.

تایپ: همسفر مهناز رهجوی راهنما همسفر مرضیه (لژیون اول)
عکاس: همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون پانزدهم)
ویراستاری و ارسال: همسفر مهلا رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی امام قلی‌خان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .