English Version
English

بهترین راه شناخت محورهای بد حس‌مان است

بهترین راه شناخت محورهای بد حس‌مان است

آنچه از کتاب آسمانی می‌آموزیم این‌ است که وقتی خواست قدرت مطلق بر این شد که خلق جدیدی را معرفی کند همه را گرد هم آورد که دارای نفس و خواسته‌ها بودند؛ ولی موجود جدیدی به نام انسان خلق کرده است که دارای اختیار هم هست و از آن‌ها خواست در مقابل آن سجده کنند.
نفس، روح، جن، جان، فرشته و ملائکه همه حضور داشتند؛ اما چون قالب جسمیت ندارند، وجودفیزیکی ندارند و از جنسی هستند که ما در خواب می‌بینیم؛ یعنی ماده یا انرژی تاریک.

چون انسان دارای اختیار آفریده شده است؛ همیشه حداقل با دو راه مواجه می‌باشد که باید یکی را انتخاب کند. به‌خاطر همین همواره یک روح و یک جن به همراه نفس انسان وجود دارد که یکی او را به راه ارزش‌ها و دیگری به راه ضدارزش‌ها هدایت می‌کند.

روح ازطرف خداوند بوده و منشا علم و دانش است و جن همان موجودی است که از اولین خلقت با ما بوده تا وقتی که انسان وارد قالب جسمیت شد، فرمان رسید که به خلقت انسان به دیده احترام رفتار شود و به او سجده کنید. از آن زمانی‌که سجده نکرد، به خاطر احساس قدرت، راهش را از انسان جدا نمود و این موجود در انسان نقش نیروی منفی را دارد تا بتواند جلوی رسیدن انسان به درجه خلوص را بگیرد.

گاهی انسان‌ها می‌خواهند از کوتاه ترین راه به مقصد برسند و سبب می‌شود تصفیه و پالایش به کندی و به سختی انجام شود؛ اما با این حال طی کردن این راه، خودش زندگی و حیات است که بسیار ارزشمند است؛ بالاترین معجزه حیات خود حیات است.

بهتر است در مسیر زندگی از مسائلی که در حرکت ما وقفه ایجاد می‌کنند دوری کنیم و با محورهای بد ارتباطمان را ذره ذره کم کنیم.

بهترین راه، شناخت محورهای بد حس‌مان می‌باشد. برای این‌که خداوند و سیستم کائنات ما را یاری دهند؛ زمانی که در تنهایی هستیم به خوبی‌ها فکر کنیم و مثبت اندیش باشیم تا به سمت خوبی‌ها هدایت شویم.

خلاصه سی‌دی:«خلقت۲»
نویسنده: همسفر زینب، رهجوی راهنما همسفر ملیحه(لژیون یکم)
ویراستاری و ارسال: همسفر ناهید، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی آزادشهر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .