English Version
English

دستاورد مهم وادی پنجم ورود به میدان عمل و اقدام است

 دستاورد مهم وادی پنجم ورود به میدان عمل و اقدام است

جلسه چهاردهم از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگرۀ 60؛ نمایندگی زالپارس؛ با استادی مسافر اکبر و نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر اکبر با دستور جلسه «وادی پنجم و تاثیر آن روی من» پنجشنبه 28 تیرماه 1403 راس ساعت 16:00  آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان اکبر هستم یک مسافر
خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که بار دیگر این جایگاه را تجربه می‌کنم و می‌توانم خدمت کنم و از شما عزیزان آموزش بگیرم. از ایجنت محترم، گروه مرزبانی و نگهبان جلسه برای تمامی زحماتشان تشکر و قدردانی می‌نمایم.
موضوع جلسه، وادی پنجم و تأثیر آن بر روی من است که با عنوان؛<<در جهان ما تفکر قدرت مطلق حل نیست بلکه توأم با رفتن و رسیدن آن را کامل می‌نماید>>. مطرح می‌شود. در جلسۀ گذشته دوستان مطالبی را عنوان نموده‌اند؛ اما درمجموع و در ابتدا تفکر زیربنای همه‌چیز است که در ادامه حرکت ضلع دیگر، آن را شکل می‌دهد؛ بنابراین حصول موفقیت حرکت کردن بر مبنای تفکر و ساختاری است که در جهان ذهنی خودمان آن را ترسیم کرده‌ایم.
حرکت در زندگی بر مبنای جملۀ معروف: روز از نو،روزی از نو؛ بی‌فکری و بی‌عملی را القا می‌کند، که نتیجۀ قطعی آن شکست خواهد بود. بنابراین برای یک ساختار که همراه و مشحون از موفقیت باشد، برنامه‌ریزی، فکر و عمل مختصات لاینفک آن است.

ما در دوران مصرف آرزوهای قشنگی داشتیم آن‌هم فقط در دنیای ذهنی خودمان، درحالی‌که در عمل هیچ ساختاری از آن به وجود نمی‌آمد، اما با شروع درمان در کنگره 60 با آموزش‌های ناب کنگره با معیارهای موفقیت که زیربنای آن را تفکر و از سوی دیگر اقدام و عمل تشکیل می‌دهد، آشنا شدیم.
دستاورد مهم وادی پنج به نظر من اکبر؛ ورود به میدان عمل و اقدام است که اتفاقاً بزرگ‌ترین ضعف من مصرف‌کننده در زندگی بوده است. برای این موفقیت و تغییر ساختارهای غلطی که در زندگی ایجاد کرده‌ایم، حرکت تدریجی از ضد ارزش‌ها به‌سوی ارزش‌ها کمک بزرگی خواهد بود. اتفاقاً تدریجی از آن نظر اهمیت دارد که همه اقدامات ما در زندگی بر همین اساس شکل می‌گیرد. روش دی اس تی الگویی برای تمام برنامه‌های مادی و معنوی ما در زندگی است.
متأسفانه، یکی از موضوعات مهم که ازقضا در عامه و افواه عمومی جامعه مشاهده می‌شود، رواج تجسس و جستجو در زندگی دیگران است که به قضاوت‌های ناپسند و بعضاً ناجوانمردانه نیز ختم می‌شود. داوری‌های ناعادلانه‌ای که ابتدا با غیبت شروع و سپس با تهمت و افترا به دیگران نیز ادامه می‌یابد. امیدوارم درک و فهم این اطلاعات و آگاهی‌ها کمک کند تا در زندگی آسیب‌های کمتری را به خود و دیگران وارد نماییم؛ و انشالله در ادامۀ آن به یک خدمتگزار تبدیل شویم. از اینکه با سکوت زیبایتان به صحبت‌های من گوش کردید از همۀ شما سپاسگزارم.

پیام مرزبانی:
برگزاری انتخابات نگهبانی روزهای پنجشنبه توسط اعضای نمایندگی زالپارس انجام گردید و مسافر جبار به عنوان نگهبان انتخاب شد.

باتشکر از مرزبان کشیک مسافر علی و لژیون خدمتگزار لژیون یکم
راهنمای محترم مسافر حسین
گروه سایت نمایندگی زال پارس
عکس مرزبان خبری: مسافر قاسم
تایپ: مسافرعلی لژیون پنجم
ویراستاری: مسافر محسن لژیون اول
تنظیم خبر: مسافر جواد لژیون ششم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .