English Version
English

سپری‌کردن تعطیلات

سپری‌کردن تعطیلات

مشارکت مکتوب از لژیون هجدهم، راهنما همسفر مرضیه

همسفر کبری
خدا را شکر می‌کنم که مرا در مسیر کنگره قرارداد تا با کسب آگاهی به مسیر و هدف خود توجه کنم و طوری که صحیح است راه زندگی و تکامل خود را در پیش بگیرم. من در کنگره یاد گرفتم که برای هر کاری خوب تفکر کنم و روزگار را به بطالت نگذرانم؛ بلکه به آن کیفیت بدهم از جمله روزهای تعطیل نگذارم کسلی و تنبلی بر من غلبه کند. با تغذیه مناسب و ورزش انرژی لازم را برای جسمم فراهم کنم؛ چون زمانی می‌توانم در آسایش و آرامش باشم که جسم من در سلامت باشد. دوم اینکه کارهای خود را بررسی کنم  و آن‌هایی که عقب‌افتاده جبران کنم. از جمله سی‌دی‌ها و سوم این که فرصت خوبی است برای کارهای منزل و کنار خانواده بودن و لذت‌بردن از دور هم بودن و چهارم  پیاده‌روی و تحریک را فراموش نکنم که هم برای جسم وهم برای شادی لازم است و دیگر اینکه زندگی‌ام را با زندگی دیگران مقایسه نکنم مخصوصاً در تعطیلات و خلق‌وخوی خوب همیشه چاره‌ساز است و باید فراموش نشود. با صبر و تلاش سعی کنم از فرصت به‌دست‌آمده نهایت استفاده را برای کسب آگاهی و بالابردن اطلاعات برای به تکامل رسیدن استفاده کنم.

همسفر منیژه
در سال‌های اخیر مهندس تعطیلات تابستانی را به تعطیلات نوروز اضافه کردند که این تعطیلات تابستانی به مدت دو هفته کنگره و فعالیت‌های آموزشی تعطیل است. من یاد گرفتم که برنامه‌ریزی کنم تا از این فرصت به‌خوبی استفاده کنم و باتوجه‌به آموزش‌ها  مسافران و همسفران که به تعادل رسیده‌اند، می‌توانند دو هفته دور از راهنما و کنگره باشند. مسافر شربت دارد دارو مصرف می‌کند و می‌تواند از سی‌دی‌ها استفاده کنند. مسافرت رفتن بسیار خوب است البته با برنامه‌ریزی و سفرهای کوتاه و یک‌روزه هم می‌شود اوقات خوبی  را در کنار خانواده سپری کرد. در این تعطیلات رسیدگی به کارهای عقب‌افتاده و ورزش و پیاده‌روی و مطالعه هم خوب است. برای سفرکردن باید پس‌انداز داشته باشیم. سفر اولی‌ها بهتر است که برای مسافرت از راهنمایشان اجازه بگیرند خدا را شکر که در مسیر کنگره قرار گرفتیم تا آموزش بگیریم و بهتر زندگی کنیم. از آقای مهندس و همه خدمتگزاران تشکر می‌کنم.

همسفر منیژه
معمولاً اسم تعطیلات انسان را خوشحال می‌کند البته اگر برایش برنامه‌ریزی کنیم که از زمان و لحظه‌هایش بهره لازم را ببریم. باید فکر کنیم که اگر تعطیلات آخر هفته باشد به کارهای عقب‌افتاده رسیدگی کنیم و یا با برنامه‌ریزی‌کردن کنار عزیزانمان به حال خوب برسیم. اگر تعطیلات رسمی باشد لحظه‌های ناب و خوش در کنار خانواده یا دوستان و بستگان با درنظرگرفتن هزینه سفر و این که کجا برویم و یا با چه وسیله‌ای  برویم به ما خوش می‌گذرد. البته این مسئله هم مهم هست اشخاص هم جنس خودمان را انتخاب کنیم تا به ما خوش بگذرد و سعی کنیم در طول سفر کمتر از دنیای مجازی استفاده کنیم و از معنویات بهره ببریم. یک صبحانه کنار عزیزان خوردن، زمانی برای ورزش‌کردن،  زمانی برای مطالعه‌کردن و از طبیعت استفاده‌کردن بسیار روح و روان انسان را جلا می‌دهد و به آرامش می‌رساند. خواب به‌موقع کاری می‌کند که وقتی از تعطیلات برمی‌گردیم سرحال و پر انرژی با خاطرات شیرین و کلی تجربه به روزمرگی‌هایمان ادامه می‌دهیم.

ویراستار: همسفر طاهره رهجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون یکم)
ارسال: همسفر پریسا، خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی البرز (کرج)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .