English Version
English

آغازی دوباره

آغازی دوباره

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر شاه‌مراد؛
خدا را شکر می‌کنم به پایان این سفر خاطره‌انگیز خود رسیدم و این پایان را با آغازی دوباره ادامه خواهم داد؛ یک سفر باارزش و پربار که من را از سوی آتش ویرانگر به سوی نور هدایت کرد. بسیار خوش‌حال هستم که اذن ورود من به کنگره صادر شد و در این مکان پاک و امن قرار گرفتم تا بتوانم با تزکیه و پالایش به سمت دانایی حرکت کنم و خدا را شکر می‌کنم تا با آموزش‌هایی که گرفته‌ام، توانستم تا حدودی نیروهای منفی را بشناسم.
ما در کنگره یاد گرفته‌ایم؛ اول باید تفکر کنیم و ناامیدی را از زندگی خود بیرون کنیم. ما در این‌جا یاد گرفته‌ایم؛ اگر تمام دنیا دست به دست هم دهند تا مشکلات ما را حل کنند، هیچ فايده‌ای ندارد این ما هستیم که باید مشکلات را حل کنیم و مسئولیت کار خود را به گردن خداوند و دیگران نیاندازیم.
ما باید با امید به آینده حرکت کنیم تا راه برای ما نمایان شود و به انتهای راه که خوشبختی و رسیدن به هدف است برسیم و این امکان‌پذیر نیست، مگر این‌که با صبر، گذر زمان و تکرار مسیر را طی کنیم.
امیدوارم با خدمت کردن در کنگره بتوانم انرژی بیشتری به دست آورم و با بالا بردن جهان‌بینی به ساختن خود ادامه دهم تا این رهایی من مستدام بماند.

تایپ و ویرایش: همسفر محبوبه رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون دوم)

ارسال : همسفر زهرا خدمت‌گزار سایت

همسفران نمایندگی بیرجند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .