English Version
English

دانایی کلید زندگی من شد

دانایی کلید زندگی من شد

«یتَوّلاكَ اللهُ بینماتظُنُّ أنكَ بفردِكَ»
‏هنگامی که فکر می‌کنی تنها و بی‌کسی، خدا از تو مراقبت می‌کند.
تقریباً از روزی که به کنگره۶۰ آمده‌‌ام؛ شش سال می‌گذرد و من با تمام وجود، باور را در ناباوری دیده‌ام. زندگی تاریک و خسته خود را که گمان نمی‌کردم روزی بتوانم گوشه‌ای از مشکلات خود را حل نمایم؛ با ورود به کنگره۶۰، مانند پوسته‌ای خشکیده کنار گذاشته‌ام و شروع به ساختن پوسته‌ای جدید نمودم.

قبل از کنگره۶۰؛ جدا از این‌که زندگی مشترک خوبی نداشتم، در دوره‌ای بوده‌ام که جهان فردی بَدی را نیز تجربه می‌نمودم که، سرشار از نا‌امیدی‌ها و ترس‌ها، منیت‌ها و قیاس‌های نا‌تمام بود. نیروی‌های منفی سراسر وجودم را احاطه کرده بودند و من با تمام وجود خواستار رهایی از بند اهریمن بودم، امّا در تغییر خواسته به تنهایی کافی نبود، جسم و روح من برای رهایی نیازمند حرکت به سمت ارزش‌ها بود.

با ورود فرشته‌ای زمینی از سوی خداوند که دخترم بود؛ نوید آمد که دیگر پایان سختی است. بارداری من برای مسافرم تلنگری شد و همین باعث شد که او با بیش از پنج سال مصرف در پی جستجو‌های زیاد از طریق سایت با کنگره‌۶۰ آشنا شود. راه نمایان شده بود امّا من گمان می‌نمودم اعتیاد پایان خط است و معتاد هیچ‌ زمان از دام اعتیاد رها نمی‌شود، غافل از این‌که خداوند مسیر بهشتی را سر راه ما قرار داد که از طریق آن؛ به آسایش و آرامش برسیم.

در ابتدا برای آمدن خود به کنگره۶۰ مدتی مقاومت نمودم؛ زیرا دچار افسردگی بعد از زایمان شده بودم و ناتوان‌تر از آن بودم که بتوانم در مسیر صراط مستقیم حرکت نمایم. با اصرار مسافرم وارد کنگره۶۰ شدم؛ آموزش‌ها و سی دی‌ها من را از اعماق تاریکی‌ها نجات داد و توانستم ضّد‌ ارزش‌هایی را که سال‌ها با خود حمل می‌نمودم را یکی یکی کنار بگذارم و با دانایی مشکلات خود را حل نمایم. دانایی کلید زندگی من شد؛ آسایش و آرامش الان خود را مدیون کنگره۶۰ و آموزش‌های آن هستم و سپاس‌گزار خداوند هستم که دست من را گرفت و مسیر را به من و مسافرم نشان داد.

رابط خبری: همسفر زینب رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون یازدهم)
نویسنده: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر عصمت
ویراستار: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر فرشته (لژیون چهارم)
ارسال: همسفر عاطفه رهجوی راهنما همسفر فرشته (لژیون چهارم)
همسفران نمایندگی بنیان مشهد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .