English Version
English

همانند درخت، پاک‌سازی و سازندگی را از خود شروع کنم

همانند درخت، پاک‌سازی و سازندگی را از خود شروع کنم

«در جهان ما تفکر، قدرت مطلق حل نیست؛ بلکه توأم با رفتن و رسیدن، آن را کامل می‌نماید». به خود نگاه می‌کنم، به زندگی‌ام، به یک روز که صبح آن را شب می‌کنم و با خود می‌اندیشم، آیا من از یک درخت هم کمتر هستم؟

درخت به زیبایی تمام در هستی جلوه‌گری می‌کند، هر روز به خورشید حیات بخش سلام می‌کند و نور آن را با عشق دریافت می‌کند. برای درخت، آب معجزه‌ای از سوی قدرت مطلق است و هوای اطراف خود را با تمام وجود حس می‌کند.

فصل‌ها را یکی یکی زندگی می‌کند و نقش هر کدام را بر قامت خود می‌پذیرد، بدون هیچ گونه شکایتی آرام آرام به سوی نور قد می‌کشد و تنومند می‌شود و شاخه‌های خود را برای برکت دادن به هستی می‌گستراند، با سازندگی و پاک‌سازی دائم خود با محیط اطرافش در تعادل است و در برابر خواسته‌ی قدرت مطلق تسلیم محض است.

اکنون من نیازمند دوباره نگریستن به مسیر زندگی خود و چگونه زیستن هستم که اول از همه روی خود حساب کنم و با قدرت تفکر برای انجام هر کاری ساختار ذهنی مناسب تشکیل دهم و برای اجرا و رسیدن به خواسته‌های منطقی خود با تلاش، کوشش، صبر و توکل به قدرت مطلق حرکت کنم.

از کمترین امکانات، بهترین‌ها را به وجود آورم، در طی کردن پله‌های پیش رو پس‌انداز کنم و همواره در نظر داشته باشم دوری از ضد‌ ارزش‌ها و رفتن به طرف ارزش‌ها تنها راه رسیدن به آرامش است. «صبر آرد آرزو را، نه شتاب» و «صبر کن و الله‌ اعلم بالصواب».

رابط خبری و ویرایش: همسفر زهره رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون بیستم)
تایپ و نویسنده: همسفر افسانه رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون بیستم)
ویراستاری و ارسال: راهنمای تازه واردین همسفر فریناز
همسفران نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .