English Version
English

وادی پنجم و تاثیر آن روی من

وادی پنجم و تاثیر آن روی من

هشتمین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کاشمر به استادی مسافر قاسم، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه «وادی پنجم و تاثیر آن روی من» روز یک شنبه 24 تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان قاسم هستم یک مسافر.
از نگهبان جلسه حسن آقا سپاسگزارم که مسئولیت اداره جلسه را به من واگذار نمودند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه این هفته «وادی پنجم و تاثیر آن روی من» می باشد.
در وادی پنجم متوجه این نکته می شویم که تفکر به تنهایی کافی نمی باشد و باید دانسته های ما به مرحله عمل برسد.
قبل از کنگره و فقط در زمان مصرف و نشئگی بود که تصمیم می گرفتم کاری را انجام بدهم ولی اکثر کارهای من همیشه نیمه تمام می ماند به این دلیل که نشئگی بعد از مدتی به خماری تبدیل می شد.
من در زمان مصرف به خانواده ام خیلی ظلم کردم و همیشه به خاطر این که با دوستانم خوشگذرانی کنم به آن ها دروغ می گفتم. 

همیشه به خانواده همسفرم به این دلیل که مواد مخدر مصرف نمی کردند حسادت می کردم و خیلی سعی نمودم که آنها را معتاد کنم، حتی سعی کردم پدر و مادر خودم را تشویق کنم که مواد مصرف کنند و در این کار موفق هم شدم.
من به پدر ومادر و خانواده ام ظلم کردم ومتاسفانه الان از وجود پدر و مادرم محروم هستم و امیدوارم که با حرکت کردن در این مسیر سبز و خدمت کردن به دیگران گوشه ای از تخریب ها و مشکلاتی را که برای خانواده ام بوجود آوردم جبران کنم.
من بعد از ورود به کنگره متوجه شدم که فقط خانواده ام هستند که می توانند به من کمک کنند و هیچ کدام از آن هایی که ادعای رفاقت می کردند به درد من نخوردند.
قدر خانواده خود و این سیستم و صندلی را بدانید چرا که اگر قدرشناس چیزهایی که خداوند به ما داده است نباشیم از ما گرفته خواهد شد. از این که سکوت کردید و به صحبت های من توجه نمودید سپاسگزارم.
عکاس: مسافر حسین لژیون هفتم راهنما مسافر محسن
تایپ: مسافر علی لژیون یکم راهنما مسافر احمد
ویراستار: مسافر اسماعیل لژیون هشتم راهنما مسافر امید
ارسال خبر: مسافر حمید لژیون چهارم راهنما مسافر مجید
مرزبان کشیک: مسافر حسین
   

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .