English Version
English

مشارکت مکتوب

مشارکت مکتوب

خلاصه ای از مشارکت مکتوب مسافر سعید در رابطه با دستور جلسه وادی پنجم و تاثیر آن روی من از لژیون سوم:

سلام دوستان سعید هستم یک مسافر
در باب مشارکت درباره وادی پنجم نکته قابل‌تأمل این است که ما در وادی‌های قبل درباره خط و خطوط تفکر آموزش گرفتیم. در وادی چهارم گریزگاه مسئولیت دادن به خداوند بسته شد و اکنون در وادی پنجم باید تفکر را از قوه به فعل درآورد. باید در نظر داشت هرچه ما از شب تا صبح و از روز تا شب تفکر کنیم اما عمل نکنیم هیچ سود و فایده‌ای ندارد.
در سی دی وادی پنجم جناب مهندس جهان ذهنی را مقدمه برجهان فیزیکی می‌دانند یعنی ما باید ابتدا در جهان ذهنی خود،خواسته خود را قوی کرده و در راستای آن تلاش کنیم تا بتوانیم آن را در جهان فیزیکی به فعل درآوریم. اگر خواسته ما رهایی از مواد می‌باشد باید در جهان ذهنی ساختار رهایی را تمرین کرده و به فعل درآوریم در آن صورت در جهان فیزیکی هم این کار را می‌توانیم انجام دهیم در غیر این صورت تا خواسته ما در ذهن ما شکل نگرفته باشد در جهان فیزیکی هم انجام نخواهد شد.
همان‌طور که می‌دانیم طبق آموزش‌های کنگره ۶۰ اولین قدم تزکیه و پالایش در انسان تفکر است هرچه تفکر قوی‌تر و منسجم‌تر باشد ساختارها همان‌طور قوی و منسجم است در وادی پنجم آموزش‌ها بسیار زیاد است و مهم‌ترین آن این است که باید تفکرات خود را از قوه به فعل درآورد.
ممنون از اینکه به مشارکت من توجه کردید.

گروه سایت نمایندگی زال پارس
مرزبان خبری:مسافر قاسم
تایپ:مسافر علی از لژیون پنجم
تنظیم برای وبلاگ:مسافرجوادلژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .