English Version
English

محرک‌ها تاثیرات مستقیم روی جهان ذهنی دارند

محرک‌ها تاثیرات مستقیم روی جهان ذهنی دارند

جلسه اول از دوره بیست و دوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی باباطاهر همدان با استادی راهنمای محترم مسافر حسین، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه  «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» پنجشنبه ٢١ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ١٧:٠٠ شروع به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر 
راجع به بحث شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با روش و متد DST، تمامی ماده‌های محرک مثل شیشه و دیگر محرک‌ها (LST  _ قرص X، کوکائین _ کیمیکال) و دیگر محرک‌ها از مواد اصلی متامفتامین و دیگر ترکیبات تشکیل شده است. در کنگره 60 تمامی اعتیادها به هرگونه ماده محرک و مخرب را می‌شود به روش DST درمان کرد و قابل درمان است.

متاسفانه در کشور ما به علت نبود متامفتامین اصل از ماده‌های شیمیایی بسیار خطرناک در محلول این گونه محرک‌ها استفاده می‌شود که بسیار خطرناک و خطرناک‌تر از حتی شیشه هم می‌شود.  به هر حال به طور عامیانه ما در جامعه خود فقط شیشه را می‌شناسیم که برای درمان آنها در همه دنیا عاجز بودند.

در هیچ کجا آن علمی که درمان را به درستی انجام داده باشند وجود نداشت که در نهایت در باره تمامی مخدرها و محرک‌ها و اصلا بیماری اعتیاد اظهار نظر می‌کردند که یک بیماری پیشرونده  و لاعلاج است و باید جایی جلوی پیشرفت آن گرفته شود. در واقع باید دید که اصلاً شیشه شامل چه موادی است که جناب مهندس آمدند و با روش DST درمان آن را شروع کردند و بسیار موفق بودند.

خیلی زیبا و خوب پیش رفت که امروز من حسین که حدود دو گرم به صورت خوراکی مصرف شیشه داشتم بدون درد و خماری البته محرک‌ها ظاهراً خماری و درد ندارند ولی آسیب‌های جدی و فراوانی را در جسم و روان و جهان‌بینی و صور آشکار و پنهان انسان خواهد داشت. امروز طوری درمان شدم که بعد از قطع آن حتی به اندازه یک ذره هم در آن جهان ذهنم تاثیر نداشته است که این خود مسئله مهمی است. مخصوصاً محرک‌ها که اثر مستقیمی روی جهان ذهن و روان دارد و در مغز و تفکرات ما تاثیرات مخربی خواهد داشت.

پایه اصلی شیشه متامفتامین است و چون در کشور ما اصل آن در دسترس نیست تلاش شده است که آن را با ترکیب انواع و اقسام قرص‌های مختلف و مواد شیمیایی نظیر اسیدهای لوله باز کن تهیه می‌کنند و به نام شیشه در اختیار جوانان ما قرار می‌دهند که تخریب آن چندین برابر اصل آن است.

محرک به خودی خود آسیب بسیاری دارد و وقتی که با مواد شیمیایی ترکیب می‌شود تخریب آن به مراتب خیلی بیشتر خواهد بود. مصرف شیشه در ابتدا باعث افزایش انرژی و هوشیاری زیادی است و معمولاً اعتماد به نفس را بالا می‌برد و افرادی که به کارهای سخت که بسیار نیاز دارند و یا دانشجویانی که باید با دقت لازم درس بخوانند از این محرک استفاده می‌کنند. این تفکر و باور غلط که در جامعه باب شده است که فکر می‌کنند شیشه اعتیاد ندارد.

من بخواهم از تجربه خود بگویم در حالی که مصرف متادون را داشتم به قصد پایین آوردن دوز آن و چرت نزدن، پناه بردم به مصرف شیشه که باعث شد مصرف من دوگانه شود و یا افرادی که فکرمی‌کنند فرزند آنها در باشگاه ورزشی فعالیت می‌کند و از مواد دور هستند این نگاه کاملاً اشتباه است. خود من در باشگاه متادون مصرف می‌کردم برای تمرین مستمر و بهتر و به نیت این‌که دوز آن را پایین بیاورم از شیشه استفاده می‌کردم و در مدت خیلی کمی مصرف من دوچندان شد که مشکلات زیادی برایم به وجود آورد و کار من به جایی رسید که دو گرم شیشه ۲۵ سی‌سی شربت متادون مصرف می‌کردم و ۲ گرم شیره خوراکی مصرف می‌کردم تا کمتر توهم بزنم. این شد که از چاله در آمدم و به چاه افتادم.

من در هیچ کجا و با هیچ روشی نتوانسته بودم به درمان واقعی برسم با این‌که URD کرده بودم، خون عوض کرده بودم، ابوالفضل درمانی کرده بودم، پیش پزشک بستری شده بودم و دیگر روش‌های متداول و بی نتیجه. ولی کاری که جناب مهندس انجام دادند که دیگر پزشک‌ها و افراد انجام نمی‌دادند شکافتند و اصلا مشخص کردند صورت مسئله اعتیاد بود. ایشان مشخص کردند که اعتیاد چیست؟ سیستم بیوشیمی و سیستم ایکس انسان چیست؟ با مصرف محرک و مخدرهای مخرب چه اتفاقی  در صور پنهان می افتد و چطور و با چه روش و متدی و در چه زمانی و از قسمت‌های جسم را بیشتر تخریب می‌کنند.

با استفاده از روش DST و استفاده از داروی OT که دارای ۲۵ نوع آلکالوئیدهای مختلفی است که بالاترین همخوانی را با بدن و سیستم ایکس انسان دارد و برای بازیابی سیستم بیوشیمی بهترین دارو است  و با روش DST و معجزه این روش به درمان تمامی مخدرها و محرک‌ها و به خصوص شیشه که به قول جناب مهندس سونامی عظیم و بمب اتمی  بود رسیدند، که کاملاً موثر و مفید فایده بود. به هر حال وقتی من از بیرون مواد وارد جسم خود می‌کنم تولید مواد ناب درونم را قطع می‌کنم و مواد بنجول وارد جسم خود می‌کنم. بعضی از افراد می‌گویند که مصرف شیشه را کم کرده و به جای آن شربت OT را یک مقدار بیشتر می‌خورم این نگاه کاملاً اشتباه است.

ما قرار نیست به جای مصرف محرک‌ها و یا شیشه یا متادون شربت OT بی‌حساب مصرف کنیم و این نوع جایگزینی هیچ چیزی را تغییر نخواهد داد و ما همچنان مصرف کننده خواهیم بود. ارزش درمانی شربت OT در تنظیم آن به فاکتورهایی چون زمان مصرف، مقدار مصرف در یک فرایند زمانی که مدت آن حداقل ۱۰ ماه و تیپر کردن ۲۱ روزه خواهد بود امکان‌پذیر می‌باشد و این همان پروتکل تنظیم شده خود مهندس است که دقیقاً ما را به سر منزل مقصود که درمان واقعی است خواهد رساند.

برای درمان شیشه و انواع مخدرها و محرک ها باید تسلیم و فرمانبردار آموزش های کنگره ۶۰  و متد اعجاز انگیز DST بود. در پایان باید بگویم که  اعتیاد و درمان آن قفل زنگ زده و باز نشدنی بود و جناب مهندس کاری کردند  کارستان و برای این قفل زنگ زده شاه کلیدی ساختند طلایی و الحق جهانیان از این اعجاز در عجب هستند. از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم.

 

تایپ: راهنمای محترم مسافر حسین ( لژیون دهم)
عکس: مسافر مرتضی ( لژیون یکم )
مرزبان کشیک: مسافر صابر
تنظیم و ارسال: مسافر مسعود مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .