English Version
English

تخریب شیشه و درمان آن با متدDST

تخریب شیشه و درمان آن با متدDST

جلسه هشتم از دوره‌ی ششم سری جلسات لژیون سردار نمایندگی زنجان ویژه‌‌ی مسافران با استادی مسافر هادی، نگهبانی راهنمای تازه‌واردین مسافر یحیی و دبیری مسافر مهرداد با دستور جلسه‌ی «تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان هادی هستم یک مسافر، از ایجنت نمایندگی و نگهبان و دبیر لژیون سردار ممنونم که به من اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و همین‌طور از راهنمای خوبم آقا سینا تشکر می‌کنم که هرچیزی آموخته‌ام از ایشان بوده است، من با تخریب تریاک وارد کنگره شدم و شیشه مصرف نکرده‌ام ولی به چشم خود تخریب‌های شیشه را شنیده‌ و دیده‌ام.

همان طور که استحضار دارید بیرون از کنگره اعتقادی به درمان شیشه ندارند و فقط آن دسته از مصرف کننده‌هایی که به کنگره می‌آیند، می‌توانند شیشه را درمان نمایند، از اقوام ما افرادی هستند که شیشه مصرف می‌کنند و حدود ۵ سال است که درگیر ترک  هستند ولی موفق نمی‌شوند، حتی من پیام کنگره را به آن‌ها داده‌ام ولی هنوز قسمت نشده است که به کنگره بیایند و نمی‌دانم که علت آن چیست.

ولی خوشبختانه آن دوستانی که به کنگره آمده‌اند، درمان شده‌اند، من بر خود وظیفه می‌دانم وقتی که اینجا درمان شده‌ام درحد توانم به کنگره کمک نمایم و خدمت کنم، در بیرون از کنگره اعتقاد بر این است شخصی که برای مثال ۱۰ سال تخریب شیشه دارد حدود ۱۰ سال هم زمان می‌برد تا به درمان برسد ولی در کنگره شخص با هر میزان تخریب طی مدت ۱۰ ماه با روش DST درمان می‌شود.

شخصی که مصرف‌کننده شیشه یا مصرف‌کننده مواد مخدر است چون در تعادل نیست آن زمانی که باید چیزی را بفروشد، می‌خرد و آن زمانی که باید بخرد، می‌فروشد زیرا در آن مقطع زمانی، عقل به‌درستی فرمان نمی‌دهد. هنگامی‌که با روش DST و با داروی OT یک فرد مصرف‌کننده در کنگره۶۰ به درمان می‌رسد، در حقیقت به تعادل می‌رسد، وقتی به تعادل نزدیک شد، شروع به افزایش توان مالی خود می‌کند و این توان مالی گسترش می‌یابد، یکی از بارزترین نمودهای رسیدن به تعادل عضویت در لژیون سردار است.

فردی که در کنگره60 وارد لژیون سردار شده باشد یعنی توانسته است از روزمرگی‌های زندگی عبور کرده و دغدغه دیگران را دغدغه خود بداند، اگر من در کنگره۶۰ آموزش دریافت کرده و بر روی جهان‌بینی خود کار کرده باشم وقتی در لژیون سردار مبلغی را تعهد می‌کنم باید از پس تعهد خود بربیایم.

جناب آقای مهندس روش DST را به سادگی کشف ننموده‌اند و تجربه چندین سال ایشان می‌باشد و ما باید با حضور و خدمت در کنگره باعث رشد و تعالی اهداف کنگره شویم، همچنین ما می‌توانیم از آموزش‌های ناب کنگره60 در قسمت‌های مختلف زندگی نیز استفاده نماییم، از این‌که به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما عزیزان متشکرم.

خدمتگزاران سایت نمایندگی زنجان
تایپ: مسافر محمد رضا از لژیون سوم
ویراستار: مسافر مهرداد از لژیون سوم
ارسال: مرزبان خبری مسافر مرتضی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .