English Version
English

تأثیر آموزش‌ها بر روی خودم و زندگی‌ام

تأثیر آموزش‌ها بر روی خودم و زندگی‌ام

خدا را سپاسگزارم که بعد از سال‌ها زندگي با نعمت کنگره رو‌به‌رو شدم، من در این ۲۷ سالی که عمر دارم خیلی چیزها را چه خوب و چه بد تجربه کردم.
قبل از این‌که با کنگره ۶۰ و آقای مهندس آشنا شوم آدمی بودم که نقطه تحملم پایین بود، صبور نبودم و زود عصبانی می‌شدم، زود رنج بودم و از اطرافیانم توقعات زیادی داشتم، نه گفتن را بلد نبودم و این مسئله من را خیلی ناراحت می‌کرد.
گاهی به دلیل مشغله‌های زندگی خود و عدم توانایی برای انجام کاری که از من خواسته می‌شد و نیز نمی‌خواستم طرف مقابلم ناراحت نشود دروغ‌های زیادی می‌گفتم و بعد از آن عذاب وجدان می‌گرفتم؛ اما از زمانی که با کنگره۶۰، راهنمای عزیزم و خواهر لژیونی‌هایم آشنا شده‌ام و با توجه به آموزش‌هایی که در کنگره دیده‌ام، تفکراتم و حالم نسبت به قبل بسیار بهتر شده و تغییر کرده است.
اکنون دیگر دیرتر عصبانی می‌شوم، صبورتر شده‌ام و یاد گرفته‌ام چگونه و با چه روش و کلامی نه بگویم که طرف مقابلم ناراحت نشود.
از طرفی؛ نقطه تحملم نسبت قبل تغییر کرده و بالا رفته است، در مدت ۵ماهی که به کنگره۶۰ می‌آیم،خیلی مطالب از راهنما و هم لژیونی‌هایم یاد گرفته‌ام، حسی که این مدت تجربه کرده‌ام بسیار خوب و زیبا است و  تاکنون چنین حسی را تجربه نکرده بودم.
با آدم‌هایی آشنا شدم که هم درد من بودند و رفتارم نسبت به پسرم بهتر شده است، گویی می توانم مادرانه‌تر با او رفتار کنم.
وقتی که کتاب ۶۰ درجه را می‌خوانم،حسی به من دست می‌دهد که انگار یک همدم و یار روبه‌روی من نشسته است و با او درد دل می‌کنم و او با تمام آرامشش من را آرام می‌کند.
تلاش می‌کنم هر آموزشی که از کنگره می‌گیرم را در زندگی اجرا کنم. روزی که وارد کنگره شدم با خودم گفتم فقط به خاطر مسافرم می‌آیم؛ ولی الآن فقط برای خودم می‌آیم؛ زیرا می‌خواهم آموزش‌ها و تجربه‌های بیشتری کسب کنم.امیدوارم آقای مهندس همیشه سالم و سلامت باشند، من همیشه مدیون ایشان هستم چرا که این راه را برای ما آشکار کردند.امیدوارم مسافرم سفرش را به خوبی و درستی به اتمام برساند و به رهایی واقعی برسد.
امیدوارم خودم نیز به رهایی بندهای درونم برسم، من نمی‌دانم آینده چه چیزی برای من در پیش دارد؛ ولی از صمیم قلب می‌خواهم این آموزش‌هایی که یاد می‌گیرم را در زندگی به خوبی اجرا کنم تا زندگی بهتری برای خودم رقم بزنم و اگر خدای نکرده روزی پسرم درگیر اعتیاد شد؛ بتوانم به وسیله آموزش‌ها و قدرت درونی به او کمک کنم.
سپاس فراوان از آقای مهندس دارم که کنگره۶۰ را ایجاد کردند تا راهی باشد که خانواده‌های زیادی از بند اعتیاد رها بشوند، امیدوارم من هم بتوانم جبران کنم و یک خدمت‌گذار خوب، مفید و واقعی برای کنگره۶۰ باشم.

نویسنده: همسفر بتول رهجوی راهنما همسفر نازنین ( لژیون یازدهم)
رابط خبری :راهنما همسفر نازنین
ارسال :همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر مبینا (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی رودهن 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .