English Version
English

شیشه بمب اتم

شیشه بمب اتم

مشارکت همسفر فاطمه از لژیون سوم در مورد مصرف شیشه و عوارض آن:
شیشه به بمب اتم تشبیه شده است و در گروه مواد مخدر محرک نیست بلکه جزءموادمخدرمخرب است شیشه در مغز تخریب ایجاد می‌کند حدود ۱۰۰ برابر ترشح دوپامین را بالا می‌برد و شخص دچار اسکیزوفرنی می‌شود.

توهمات و سوءظن‌های شیشه بسیار زیاد است همیشه این تصور رادارند که کسانی در تعقیب آن‌ها هستند و نسبت به همه‌چیز بدبین هستند به‌طوری‌که به‌راحتی سر فرزند و همسر خود را گوش تا گوش می‌برند.

شیشه در اوایل کشف برای رفع افسردگی و کاهش وزن کاربرد داشت و در زمان جنگ سربازان هنگام نبرد از شیشه استفاده می‌کردند تا چندین شبانه‌روز بیدار بمانند. مصرف‌کنندگان شیشه، به این دلیل که هنگام آزمایش مواد مخدر، جواب آزمایش آن‌ها منفی می‌شود و چون شیشه مرفین ندارد خود را معتاد نمی‌دانند و این ادعا رادارند که شیشه جزء مواد مخدر نیست.به همین دلیل است که اطرافیان دیر متوجه اعتیاد نزدیکانشان می‌شدند.

اما در حال حاضر، تست آمفتامین در همه‌ی آزمایشگاه‌ها امکان‌پذیر است. در مصرف‌کنندگان شیشه، قسمت پروستات از کنترل خارج‌شده و اسپرم و ادرار باهم خارج می‌شود. شیشه یک بیماری بدون درد است و به همین دلیل است که مصرف‌کنندگان شیشه به فکر درمان نیستند. در حال حاضر، تنها راه درمان شیشه، شربت OT به روش DST می‌باشد.

ویرایش: همسفر فهیمه رهجوی راهنما همسفر سمانه (لژیون سوم)
ویراستاری و ارسال: همسفر اشرف رهجوی راهنما همسفر اعظم (لژیون دوم)
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .