English Version
English

برای درمان اعتیاد، اول آموزش، دوم شناخت مواد مخدر و سوم شناخت انسان است

برای درمان اعتیاد، اول آموزش، دوم شناخت مواد مخدر و سوم شناخت انسان است

هفتمین جلسه از دوره بیستم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه همسفران آقا، نمایندگی پرستار، به استادی راهنمای محترم همسفر محمد، نگهبانی همسفر جواد و دبیری همسفر محمود، با دستور جلسه « تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST » پنجشنبه 21 تیر 1403، ساعت 14 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد هستم همسفر.
خیلی فکر کردم در مورد دستور جلسه چه بگویم دیدم بهترین مطلب این است که تجربه خودم را بگویم. مسافر من مصرف شیشه داشت و حالت‌هایی که داشت و معجزه درمان DST در مورد انسان‌ها که توهم و سوءظن دارند و زندگی کردن باهاشون خیلی سخت است. مهمترین مسئله به نظر من، مسئله شناخت است این دستور جلسه به من می‌خواهد بگوید که برای درمان هر بیماری اول آموزش، دوم شناخت مواد مخدر و سوم شناخت انسان است. این کار به خوبی در کنگره در حال انجام است. در قسمت صور آشکار ورزش را پیشنهاد می‌کند، تاکید زیادی به ورزش است به سبب آدرنالینی که ترشح می‌شود. جمعه‌ها وقتی ورزش می‌کنیم ما حالت سرخوشی را یک هفته داریم. قسمت روان داریم، وقتی جسم به تعادل می‌رسد، نوشتن سی‌دی‌ها، چرا آقای مهندس در نوشتن آنها تاکید می‌کنند. تا زمانی که من آموزش‌های کنگره را واقعا آن‌ طوری که به من می‌گوید انجام ندهم هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیرم یعنی اگر فرمانبردار نباشم فرق نمی‌کند چه همسر چه مسافر، فقط در رفت و آمد بوده‌ام. اگر می‌خواهم نتیجه بگیرم باید فرمانبردار باشم. در قسمت مسافرها، همه ما در جامعه هستیم و می‌بینیم که چه معضلی در بی‌آرتی و مترو داریم. در جامعه مشاهده می‌کنیم که بیماری اعتیاد ویرانگر است و در حال فروپاشی خانواد‌ه‌ها است. چه اتفاقی باید بیافتد که وقتی به یک مسافر یا همسفر اجازه داده می‌شود که سفرش را شروع کند، فرمان صادر می‌شود که بیاید، به نظر من فرمان حتماً باید صادر شود حالا که صادر شد من چه وظیفه‌ای دارم. باید تلاش بکنم، ناامیدم نشوم، دوربین را از روی مسافرم بردارم. سفر اولی‌هایی که با مسافرشان خیلی درگیرند، اگر مطالب گفته شده در سی‌دی احساس همسفر را گوش کنند و دوربین را از روی مسافرشان بردارند راحت می‌توانند زندگی کنند و ادامه زندگی بدهند.

برای مسافرها داروی OT با یک پروتکل برای همه شعب، در همه ایران حتی می‌توانم بگویم برای همه جهان این اتفاق می‌افتد ولی OT به تنهایی هیچ کاری انجام نمی‌دهد، دیدیم،  یعنی کسی که OT را مصرف می‌کند، مواد مخدر است، بعد از چند وقت همان مواد مخدر را استفاده بکند فرقی نمی‌کند.
مهمترین قضیه روش DST است. چطور من آن را انجام بدهم اگر یاد بگیرم روش DST را  فرق نمی‌کند همسفر یا مسافر درست انجام بدهند حتماً نتیجه می‌گیرند این را بارها دیده‌ایم و این اتفاق افتاده است. مسافرم من چندین سال شیشه مصرف می‌کرد. تخریب‌ها در هر انسانی فرق می‌کند. فرزند من ظاهری آرام دارد و در خانواده بیشتر سوءظن داشت و شک به دیگران او را خیلی اذیت می‌کرد و به تمیزی حساس شده بود ولی حالت وحشیگری در خانه نداشت حالا چه اتفاقی می‌افتاد، مصرفش بیش از حد می‌شد که می‌گویند با مصرف شیشه دوپامین 11 برابر می‌شود و این اتفاق برای او می‌افتاد.
یک بار به آگاهی رفتم گفتم که اصلا امکان ندارد پسرم همچین کارهایی کرده باشد به من فیلم نشان دادند، اصلا باورم نمی‌شد که او پسر من است. می‌خواهم بگویم این شیشه واقعا مخدری است که به قول آقای مهندس شاخ‌دار است که نمی‌شود طرف آن رفت. تجربه‌ای که من از شیشه دارم این است که خیلی خطرناک است، چه اتفاقی می‌افتد که در روش DST یک فرد شیشه‌ای طوری تغییر می‌کند که در هنگام مشکلات می‌توانیم از او مشاوره بگیریم.
چند روز پیش به اتفاق یکی از دوستان در ساختمان سیمرغ بودم، مشکلی داشتم و به فرزندم زنگ زدم و از او مشاوره گرفتم، او گفت آیا این معجزه نیست شما یک زمانی از دست فرزندت فرار می‌کردید ولی حالا از او مشاوره می‌گیرید که چه کار کنید، گفتم این معجزه است اگر روش DST را درست انجام بدهیم. همان‌طوری که عملیات جایگزین انجام می‌شود و باید این اتفاق خیلی درست انجام بشود، آن مواد مخدر طبیعی بدن که قطع می‌شود در اثر مصرف بیرون از بدن، روش DST کمک می‌کند که آن مخدرها و جایگزینی به درستی انجام شود و مواد طبیعی بدن شروع به کار کردن ‌کنند.

در قسمت تئوری ایکس هم، بچه‌ها همه شنیدند و امروز هم آزمون داشتند و امروز همه سرحال و خیلی خوب بودند. بچه‌ها آزمون‌ها را خیلی جدی بگیرید اگر می‌خواهیم شناخت پیدا کنیم نسبت به خودمان، نسبت به اعتیاد و بتوانیم کمک بکنیم به خودمان و به بچه‌های که مصرف می‌کنند حتما باید در آزمون‌ها شرکت بکنیم تا من یاد نگیرم چطور می‌توانم کمک بکنم، یک مقدار جدی بگیرید آزمون‌ها را، حتما سر ساعت بیاید و شرکت بکنید، فرق نمی‌کند سفر اولی هم به همین صورت است.

یک تجربه کوچک هم بگویم در مورد فرزندم. وقتی مصرف شیشه داشت برای درمان خیلی جاها رفیتم و آخرین جایی که رفیتم مراجعه به یک روان‌پزشک در خیابان فرجام بود، سه مرحله به ما  مشاوره داد که هزینه زیادی هم می‌گرفت، در آن زمان او ازدواج کرده بود. نوبت مشاوره من شد به من گفت پسر شما شیشه مصرف می‌کند و به هیچ عنوان خوب نمی‌شود، بهترین راه این است که همسرش از او جدا شود که بعد از مشاوره با همسرش، او درخواست طلاق داد و از او جدا شد.

می‌خواهم بگویم روان‌شناسی، سم‌زدایی یک علم است ولی علم زمانی علم است که بتواند دردها و رنج‌های من را حل و کم کند. من فرزندم را برای سم‌زدایی به جایی نبردم ولی برای درمان شیشه هر جایی که بگوید رفتیم ولی متاسفانه نتیجه‌ای نگرفیتم. می‌خواهم از معجزه درمان DST  بگویم که اگر درست انجام شود اگر یک همسفر بداند که درمان DST چیست برای درست زندگی کردن خودش، آخرین سی‌دی آقای مهندس "اولین خلقت 1" که توضیح می‌دهند اگر با دقت گوش کنیم و هر چه به جلو می‌رویم مراحل تکاملی ما بهتر انجام می‌شود و من بهتر متوجه می‌شوم، وقتی بهتر متوجه شوم بهتر می‌توانم با مسافرم ارتباط برقرار کنم و حرفش را بهتر می‌فهمم، می‌توانم از زندگی خوبی برخوردار باشم. امیدوارم بتوانم از کنگره آموزش بگیرم و بتوانم این آموزش‌ها را درست انتقال بدهم تا بتوانم درد و رنج خود و دیگران را کم کنم.
ممنوم که به حرف‌های من گوش کردید.

تایپ، ویراستاری و بارگذاری خدمتگذاران سایت همسفران آقا شعبه پرستار.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .