English Version
English

مخدرهای صنعتی و شیشه، مخدر مخرب هستند

مخدرهای صنعتی و شیشه، مخدر مخرب هستند

جلسه سیزدهم از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگرۀ 60؛ نمایندگی زالپارس؛ با استادی  راهنمای محترم مسافر محسن و نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر اکبر با دستور جلسه «تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان با متدDST» پنجشنبه 21تیرماه 1403 راس ساعت 16:00  آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان محسن هستم یک مسافر

هر رودی که از جایی بیرون می‌آید همه تلاش خود را می‌کند و خود را به تخته‌سنگ‌ها و قلوه‌سنگ‌ها میزند تا راهش را هموار کند. راه سخت است اما امکان‌پذیر است که به بحر ملحق شود.
خداوند را شاکرم که امروز در این جایگاه قرار دارم و سپاسگزارم از ایجنت محترم و نگهبان جلسه بابت این فرصت خدمت و آموزش. از راهنمای خودم بسیار سپاسگزارم که امروز من درنتیجه هزینه‌ها و خدمات و آموزش‌های ایشان در این جایگاه قرار دارم.
دستور جلسه: تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST. موضوعی با ظاهر شیک و باکلاس اما متفاوت.
متد DST که در کنگره 60 برای درمان اعتیاد و چاقی و سایر موضوعات به‌کارگیری شده، موفق عمل نموده و مشکلات را تا حد زیادی حل نموده است. حتی جبران بسیاری از موضوعات مانند آبروی ازدست‌رفته و یا خسارات مالی به‌تدریج و با همین روش و با اجرای قوانین قابل‌حل هست.
صحبت‌هایی در مورد منشأ ماده مخدر شیشه در جلسات مطرح گردیده و دوستان صحبت نموده‌اند ولی نکته مهم این است که در حال حاضر چه باید کرد و به قول جناب مهندس با این جنازه‌ای که روی دستمان مانده چه کنیم؟

امروز با استفاده از تجربیات دوستان بیشتر در مورد شیشه صحبت خواهیم کرد و توجه به سی دی‌های شیشه 1.2.3 بسیار می‌تواند در این مورد سودمند باشد. توجه به آموزش‌های کنگره می‌تواند به پیدا کردن راهکار مناسب به ما کمک کند. این تصور که درمان شیشه می‌تواند بسیار سخت‌تر از سایر مخدرهای سنتی باشد، به اعتقاد بعضی دوستان درست نیست. سخت‌ترین درمان برای مصرف‌کنندگان تریاک خوراکی است که امروز میدانیم حدود 52 الکالوئید را وارد بدن می‌کند. درحالی‌که مصرف‌کننده متادون یک ماده را وارد بدن می‌کند و یا هروئین که مورفین خالص را دارا است.
اما باید اذعان کرد که مخدرهای صنعتی و شیشه که در آزمایشگاه‌ها تولید می‌گردند، مخدر مخرب هستند. به‌عنوان‌مثال TNT یک ماده منفجره و مخرب است ولی یک بمب اتم تخریب بسیار بالاتری دارد. مصرف‌کننده شیشه در طول یک سال شاید به‌اندازه بیست سال مصرف کننده سایر مواد تخریب داشته باشد.
به تجربه ثابت‌شده است که درمان شیشه مثل درمان تریاک و شیره امکان‌پذیر است. مصرف‌کنندگان شیشه ظاهراً عوارض جسمی ندارند و فقط حالات روانی فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. علاقه‌مندم دوستانی که درگیر این تخریب بوده‌اند، بگویند کجای کار سخت است و ممکن است کمتر نتیجه بگیرند. یا چه باید کرد تا بتوان از بند شیشه و مخدرهای صنعتی رها شد؟
در ادامه از مشارکت‌های دوستان بهره خواهیم برد و از همه عزیزان سپاسگزارم که به عرایض من توجه نمودند.

باتشکر از مرزبان کشیک مسافر محمد و لژیون خدمتگزار لژیون هفتم
راهنمای محترم مسافر محسن
گروه سایت نمایندگی زال پارس
عکس مرزبان خبری: مسافر قاسم
تایپ: مسافرعلی لژیون پنجم
ویراستاری: مسافر محسن لژیون اول
تنظیم خبر: مسافر جواد لژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .