English Version
English

شناخت خود

شناخت خود

سلام دوستان الهام هستم یک همسفر؛
در خلاصه سی‌دی (اولین خلقت ۱) جناب مهندس می‌فرمایند: جهان‌بینی برای این است که خود را بهتر بشناسیم، ما گاهی در مورد بعضی مسائل معلوماتی نداریم ولی؛ طوری رفتار می‌کنیم که انگار خیلی چیزها می‌دانیم انسان‌ها دو گروه هستند یک گروه مانند گوسفند فقط جلوی خود را می‌بینند و در نظر می‌گیرند، یک گروه مانند شتر تا دور دست‌ها را می‌بینند. برای شناخت خود باید اطلاعات جمع‌آوری کنیم و آموزش ببینیم؛ ما برای درست شدن نباید شاخه شاخه آن را حل کنیم، بلکه از ریشه باید درست شود.
نوع فکر و اندیشه ما می‌تواند ما را به نابودی بکشاند ما با شناخت خود به درمان می‌رسیم. مثالی در این مورد بود که در کنگره به هیچ کس برچسب زده نمی‌شود و همه با آموزش، داروهای خود را مدیریت می‌کنند اما در کشورهای دیگر فرد معتاد در کلینیک باید دارو را مصرف کند.
جهان‌ها در حرکت هستند ما 5 درصد از جهان را می‌بینیم 95 درصد را نمی‌بینیم و آن صور پنهان هست؛ هیچ چیز ثابت نیست همه در حال حرکت‌ هستند باید لحظه را استفاده کنیم، ممکن است در لحظه بعد این لحظه نباشد. در طبیعت با امواج درختان، شاخ و برگ به هم متصل می‌شوند. جن یعنی پنهان و جزو 95 درصدی هست که نمی‌بینیم، برای همین گاهی در جنگل باشیم حس وحشت داریم. ما همه چیز را فراهم می‌کنیم ولی زندگی نمی‌کنیم؛ همه باید پالایش شوند تا زندگی کردن را فرا گیرند، برای بدست آوردن تلاش می‌کنند ولی؛ برای نگه داشتن نه!
95 درصد صور پنهان انرژی تاریک و ماده تاریک هست، این‌ها همه به ما می‌گوید: برای این‌که به تعادل برسیم باید خود را  بشناسیم.

ویرایش: همسفر مهناز رهجوی راهنما همسفر معصومه( لژیون دوم )

ارسال خبر: همسفر زهرا خدمت‌گزار سایت

همسفران نمایندگی بیرجند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .