English Version
English

شیشه سایه پنهان

شیشه سایه پنهان

جلسه نهم از دور بیست و چهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰، نمایندگی باباطاهر همدان با استادی راهنمای محترم مسافر محمدرضا، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه "تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST" روز سه‌شنبه ١٩ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ برگزار گردید.


خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمدرضا هستم مسافر
خدا را  شاکرم که یک باره دیگر من را در این جایگاه قرار داد. از راهنمای خودم تشکر می‌کنم که در من حس نکشیدن شیشه را به وجود آورد. قبلاً آقای مهندس دستور جلسه را شیشه و مواد جدید صنعتی گذاشته بود. ولی الان بیشتر درباره تخریب‌های شیشه توصیه می‌کند. وقتی دستور جلسه شیشه می‌شود به من هم حس خوشایندی دست می‌دهد هم حس ناخوشایند.

حس خوشایند برای ترک شیشه و حس ناخوشایند برای مشکلاتی که در زمان مصرف شیشه داشتم. صحبت در باره تخریب‌های شیشه کمی سخت است. البته مواد دیگر هم هستند که تخریب‌های آنان بیشتر از شیشه است که درباره آنها زیاد تجربه ندارم. امیدوارم جامعه ما از این اهریمن پلید پاک شود و کسی نباشد که به این مواد پلیدآلوده باشد.

شیشه همان سایه اعتیاد یا سایه پنهان است که وقتی مصرف می‌کنی فکر می‌کنی  هیچ کسی نمی‌داند در حالی که همه می‌دانند. برای ترک شیشه راهکارهای زیادی امتحان شده است که بیشتر درباره روان انسان مصرف کننده کار شده و با جسم کاری نداشتند.

بهترین درمان در کنگره ۶۰ می‌باشد که هم بر روی روان و هم جسم تاثیر می‌گذارد که می‌شود گفت روش DST کامل‌ترین روش درمان می‌باشد. اما نمی‌شود گفت که کار راحتی است چون که تخریب شیشه بیشتر از سایر مواد است و بیشترین تخریب را بر جسم و روان انسان وارد می‌کند. هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ جسمی.

پس از کسانی که با مصرف شیشه وارد این‌جا می‌شوند می‌خواهم که به تغذیه کامل و مقوی زیاد اهمیت دهند. خیلی‌ها می‌گویند که با مصرف شیشه انسان انرژی زیادی می‌گیرد. در صورتی که همین انرژی از مواد مغذی و ویتامین بدن مصرف می‌کند و توانایی انسان را به پایین‌ترین حد می‌رساند. پس تغذیه برای بازسازی بدن بسیار مهم است.

امیدوارم که بتوانیم با راهنمایی و آموزش خوب کنگره بهترین روش درمان را برای کسانی که شیشه و انواع مواد صنعتی که بعضی از آن‌ها اسم‌های عجیب و غریبی دارند را ایجاد کنیم تا ماهیت کنگره ۶۰ در جامعه به خوبی جا بیفتد تامصرف کننده‌های بیشتری به کنگره بیایند وازگرفتاری اعتیاد رهایی بیابند.

زمانی که من شیشه مصرف می‌کردم فکر می‌کردم که من توهم نمی‌زنم و کار درست را انجام می‌دهم. اما بعد از ترک شیشه تازه فهمیدم که چقدر کارهای غیر عادی انجام می‌دادم که از نظر خود کار درستی بوده است. وقتی که بیشتر از اندازه به چیزی گیر می‌دادم می‌گفتم خودم درست می‌کنم و در هم می‌ریختم.

یا روی هر کاری بیشتر از اندازه انرژی می‌گذاشتم. این‌ها همه توهم بوده که من قبول نمی‌کردم. این‌ها همه از تخریب‌های شیشه بوده که نقطه به نقطه از زندگی را تحت تاثیر می‌گذاشت بدون آن‌که خودمان متوجه شویم. ممنون که به حرفهای من گوش کردید.

 

تایپ: مسافر روح‌الله ( لژیون هفتم )
عکس: مسافر مرتضی ( لژیون یکم )
مرزبان کشیک: مسافر مسعود
تنظیم و ارسال: مسافر مسعود مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .