English Version
English

شیشه محرکی قوی است که می‌تواند عوارض جدی جسمی و روانی در شخص ایجاد کند

شیشه محرکی قوی است که می‌تواند عوارض جدی جسمی و روانی در شخص ایجاد کند

مشارکت مکتوب مسافر جلال از لژیون دوازدهم، رهجوی راهنمای محترم مسافر محمد صادق در خصوص‌ دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدر‌های جدید و درمان آن با متد DST»

سلام دوستان جلال هستم یک مسافر؛ با ۱۶ سال تخریب وارد کنگره شدم، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی ۳ گرم تریاک، حدود پنج ماه و نیم است که سفر میکنم به روش DST، داروی درمان OT، راهنمای خوب و توانمندم آقا محمد صادق از لژیون دوازدهم‌ نمایندگی بنیان، رشته ورزشی پیاده روی و شنا، میزان داروی مصرفی 1/2CC.

شیشه یا مت‌آمفتامین، محرکی قوی است که می‌تواند عوارض جدی جسمی، روحی و روانی در شخص مصرف کننده ایجاد کند. مصرف کنندگان مواد سنتی، زمانی که خمار می‌شوند، کنترل خودشان را از دست می‌دهند و ممکن است خطراتی را ایجاد کنند؛ اما مصرف مواد صنعتی قطعا باعث خروج فرد از حالت نرمال می‌شود. تخریبی که مواد صنعتی بر شخص مصرف کننده وارد می‌کند، به نسبت مواد سنتی، به اصطلاح راه چند ساله را یک شبه طی کردن است.
علائم مصرف این مواد شامل: پیر شدن چهره، شکستن دندانها، از بین رفتن حافظه کوتاه مدت، توهمات شدید، خارش های شدید که منجر به زخم های پوستی می‌شود، تپش نامنظم قلب، اختلالات روانی، اختلال در تصمیم گیری، اضطراب و ناامیدی است. این‌ها کوچکترین تخریب‌ها و علائم مصرف شیشه می‌باشد. در کنگره ۶۰ با متد DST، با توجه به انجام آزمایشات بر روی نمونه‌های جانوری و بهره‌گیری از مقالات مختلف و علمی، درمانی حاصل می‌شود که در خیلی از جوامع جهانی، درباره این مخدرهای جدید، به معنای واقعی کلمه درمانده شده‌اند.
در کنگره۶۰، با متد DST و داروی OT درمان قطعی اتفاق می‌افتد. خداوند را بسیار شُکر می‌کنم که با کنگره۶۰ آشنا شده‌ام.

نویسنده: مسافر جلال از لژیون دوازدهم
ویرایش: مسافر فرهنگ
ارسال خبر: مسافر جواد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .