English Version
English

انسان جهان اصغر است

انسان جهان اصغر است

مشارکت همسفران لژیون سوم در برداشت از سی دی نامه ۵:

همسفر اشرف:
انسان موجود بسیار پیچیده‌ای است و سیستم بدن آن حساب‌شده است و در بدن انسان صدها هزار مدار داریم که در اعتیاد و درمان آن نقش دارند که باید با شناخت روش‌های درمان و متدها به فرد بیمار کمک کنیم. انسان جهان اصغر است و کهکشان‌ها جهان اکبر، پس ما باید برای درمان از مثلث جسم، روان، جهان‌بینی استفاده کنیم.

درگذشته برای درمان بیماری‌ها از روش‌های درمانی خطرناکی استفاده می‌شده که گاها باعث مرگ انسان‌ها شده برای نمونه مخرب‌ترین نوع درمان استفاده از نالوکسان، نالتروکسان بود که آسیب‌های خیلی زیادی به قسمت‌های متعدد بدن وارد می‌کند. امروزه آقای مهندس برای درمان اعتیاد روش DST را مورداستفاده قرار داده‌اند که در سراسر کشور برای درمان ۱۶ هزار نفر مصرف‌کننده با مصرف شربت OT به روشDST پرداخته‌اند که قطعی هست یا همان (درمان_کیور) اتفاق می‌افتد.

آقای مهندس در طول ۲۶ سال تحقیق، تجربه این مدل تئوری را ارائه کرده است و امروزه نه‌تنها این روش یا متد درمان برای اعتیاد استفاده می‌شود بلکه در معتبرترین آزمایشگاه‌ها ازجمله لندن مورد آزمایش مولکولی و سلولی قرارگرفته است که برای انواع بیماری‌ها ازجمله سرطان، صرع، ام‌اس و بیماری‌های مختلف دیگری روی نمونه‌های حیوانی آزمایش‌شده و به‌زودی شاهد خبرهای خوشی برای دنیای علم و افتخار بزرگی برای کشور خواهیم بود.

همچنین در قالب مقاله علمی در معتبرترین مجلات آمریکا و غیره در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید و در آمریکا در بوستون ماساچوست، در کنگره آمریکا مقاله‌اش را ارائه کرده‌ایم و این‌ها مستند است و این روش درمان در جهان تنها روش قطعی هست سایر روش‌ها برای بهبودی قطعی نیست.

روش سیستم ایکس نه‌تنها در افراد مصرف‌کننده بلکه در افراد غیر مصرف‌کننده‌ای که سیستم ایکس شان خراب‌شده با روش DST قابل‌درمان است، چه ازنظر جسمی، جنسی، روانی و غیره... در علم پزشکی بیماری‌هایی که غیرقابل درمان تشخیص داده‌شده‌اند در این سیستم قابل‌درمان و تعمیم هست و این‌یک ادعای بی‌پایه و بی‌اساس نیست.

همسفر طیبه:
آقای مهندس در سی‌دی نامه ۵ از مسائل جهان‌بینی، خودشناسی و مواد مخدر صحبت می‌کنند.خوشبختانه سیستم کنگره ۶۰، به‌گونه‌ای طراحی‌شده که همه از یک کانال آموزش می‌بینند.بدن انسان از میلیاردها سلول تشکیل‌شده است وقتی مواد مخدر وارد سیستم بدن و سلول‌ها می‌شود منجر به بروز اختلالات در این سیستم می‌شود.

سیستم ایکس به مجموعه ناقل‌های عصبی یانوروترانسمیترها یا هورمون‌ها گفته می‌شود. یک‌چیز دیگری داریم به اسم آنتی ایکس؛ یعنی ضد ایکس وقتی ما سیستم ایکس داریم، آنتی ایکس هم داریم؛ مثل همه تضادهایی که وجود دارد.آنتی‌ایکس یا ضد ایکس‌ها عبارت‌اند از کلیه مواد مخدر، محرک، توهم‌زا، الکل و داروهای روان‌گردان، مجموعه داروهای اعصاب و روان که به نحو صحیح مورداستفاده قرار نگیرد گفته می‌شود که در سیستم ایکس تخریب ایجاد می‌کند.

البته افکار منفی، استرس، ناامیدی، ترس، حرص خوردن، تجسس، بی‌خوابی نیز قادر به تخریب سیستم ایکس است.در آخر گفتند که ما برای سیستم ایکس تلاش‌های زیادی کردیم که هیچ‌کدام از این‌ها جوک، شوخی، بی‌پایه و اساس نیست. همه نشانه‌دارند که تاکنون این مقالات در معتبرترین مجلات جهان به چاپ رسیده است. از ما دعوت می‌کنند که در کنفرانس‌های کشورهای دیگر هم شرکت کنیم.جالب این است که همه از پروتکل و این سیستم تبعیت می‌کنند.

منبع: سی دی نامه ۵
ویرایش: همسفر فهیمه رهجوی راهنما همسفر سمانه (لژیون سوم)
ویراستاری و ارسال: همسفر اشرف رهجوی راهنما همسفر اعظم (لژیون دوم)
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .