English Version
English

مصرف شیشه و پارگی هالهٔ تابان

مصرف شیشه و پارگی هالهٔ تابان

جلسه سوم از دوره بیست‌وهفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران شمس با استادی راهنمای‌تازه‌واردین همسفر ماه‌منیر و نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر ربابه با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه و مخدرهای‌ جدید و روش درمان آن با متد DST» در روز سه‌شنبه تاریخ نوزدهم تیرماه ساعت: 16:00 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد
در مورد دستور جلسه شیشه اگر بخواهم صحبت کنم در مورد آثار و تخریب‌های شیشه همه به‌طورکلی آگاهی داریم و اینکه چه آثاری در صور آشکار و پنهان دارد؛ شاید عدم شناخت کافی که ما نسبت به فیزیولوژی جسم و بحث سیستم ایکس داریم در مورد تخریب خیلی از مواد ساده نگاه کنیم. مواد سنتی تخریب‌هایی در سیستم جسم ما پدید می‌آورند؛ اما جدای اسمی که روی مواد گذاشته می‌شود به‌عنوان مواد مخدر از شیشه به‌عنوان یک مادهٔ مخرب یاد می‌شود؛ یعنی تخریب‌هایی که شیشه ایجاد می‌کند هم در صور پنهان هم در صور آشکار انسان است‌ هم در روان و هم در جسم و هم در نوع تفکر یا جهان‌بینی شخص مصرف‌کننده است.

آنجایی که شما می‌بینید فرد مصرف‌کنندهٔ شیشه برای اینکه خوابش خراب است، جسم خراب و تخریب‌شده و روان هم درگیر است دچار توهم، سوءظن و بدبینی است و نوع تفکرش نسبت به زندگی تغییر می‌کند. این تفکر از آنجا شکل گرفت که گفتند شیشه اعتیاد ندارد؛ چون دچار خماری مثل مواد نمی‌شود، به همین علت خیلی‌ها در دههٔ هشتاد تاکنون مصرف‌کنندهٔ شیشه شدند. سال‌ها روی این موضوع کار شد و در حال حاضر در تمام دنیا اعتقاد وجود دارد که شیشه درمان ندارد.

کنگره‌ ۶۰ باتوجه‌به شناخت کاملی که در مورد صور آشکار و پنهان انسان دارد و مسئلهٔ مثلث درمان جسم، روان و جهان‌بینی و شناختی که به‌طور نسبی از سیستم ایکس به دست آورده به‌وسیلهٔ داروی ot و روش DST و دانش جهان‌بینی توانست این مسئله را حل کندو ما می‌بینیم که خیلی از درمان شدگان در کنگره ۶۰ مصرف‌کنندهٔ این ماده بودند. بحث سر این است که صحبت و نکات اساسی که در این موضوع مطرح می‌شود می‌گویند که در روش DST داروی OT درمان صورت می‌گیرد، بیماری‌ها درمان می‌شود و شیشه دوپامین را بالا می‌برد.

ما در بحث درمان به روش DST درست است که با نوع مادهٔ مخدر کار داریم و میزان دوز مصرفی را باتوجه‌به نوع مادهٔ مصرفی تعیین می‌کنیم؛ ولی بحث اصلی بازسازی یک سیستم ازکارافتاده است که این سیستم ازکارافتاده به‌صورت زنجیروار به هم متصل است. در روش DST به کمک دانش جهان‌بینی هم بحث فیزیولوژی را شروع به بازسازی می‌کند هم به تعادل رساندن میزان سطح انرژی در هالهٔ تابان باعث می‌شود که تخریب‌هایی که در هالهٔ تابان به وجود آورده آن‌هم ترمیم شود. وقتی نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که مصرف‌کنندهٔ شیشه دچار توهم است. موضوعات شنیداری و دیداری و موضوعاتی که در دانش پزشکی امروز به‌عنوان اسکیزوفرنی از آن یاد می‌شود.

این چطور درمان می‌شود؟ وقتی‌که دوپامین در بدن بالا می‌رود میزان فوران انرژی در چاکراهای بدن بالا می‌رود و باعث تخریب و پارگی هالهٔ تابان می‌شود و منجر به اسکیزوفرنی می‌شود.  وقتی شروع به سفر می‌کنیم، میزان ترشح دوپامین شروع به تنظیم شدن می‌کند. یکی از موضوعات در مصرف شیشه برای مصرف‌کننده که به وجود می‌آید این است که ما پنج حس ظاهر داریم و پنج حس بیرون، حس‌های پنهان ما در مصرف شیشه در حالت بیداری شروع به عمل می‌کند.

فرد دنیایی را می‌بیند که دیگران درک ندارند، چیزهایی را می‌بیند که در موج و فرکانس‌های دیگر هستی به وجود می‌آیند؛ شاید باور این موضوع که در یک سیستم، در یک‌گوشهٔ کرهٔ خاکی جایی وجود دارد که شیشه را درمان می‌کند، جای شکرگزاری دارد و ما همه باید شکرگزار این باشیم که در این فضا و محیط قرار گرفتیم تا بتوانیم جبران کنیم و بقیه هم بیایند و درمان شوند و این دانش را به بقیهٔ جاها انتقال دهیم؛ شاید بزرگ‌ترین وظیفهٔ ما این است که این دانش را ارتقا دهیم، تنها با سپاس‌گزاری و قدرشناسی در کنار رشد علم و آگاهی به محکم کردن پایه‌های آن کمک کنیم. ممنونم که به صحبت‌های من گوش کردید.

و در ادامه همسفر محدثه رهجوی راهنما همسفر الناز با نوشتن 40 سی‌دی گل ورود به سفر دوم جهان‌بینی را از دستان پرمهر جناب مهندس دریافت کردند.

خدمت بنیانگزار کنگره 60، همسفر محدثه و راهنمای ایشان همسفر الناز و ایجنت شعبه همسفر مینا تبریک عرض می‌کنیم.

تایپ: راهنما همسفر سمیه (لژیون ششم)
ویرایش: راهنما همسفر بهناز (لژیون دوازدهم)
عکس: مرزبان خبری همسفر زهره
ارسال: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون ششم)
نمایندگی همسفران شمس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .