English Version
English

متد DST، بهترین متد درمان شیشه

متد DST، بهترین متد درمان شیشه

راهنمای تازه‌واردین همسفر الهام
من وقتی وارد کنگره شدم و آموزش‌ها را گرفتم به این نتیجه رسیدم که اگر مشکلی در زندگی‌ام هست و من با آن مواجه هستم؛ پس باید به خودم نگاه کنم.

روزی که با یک مسافر پسر یا همسر وارد کنگره می‌شوم، باید بدانم که پسرم از روز اول مصرف‌کننده نبوده است، بالأخره در کنار من و از تربیت من بوده است یا از زندگی مشترک با من بوده است که به این نقطه رسیده‌ایم و اکنون حال زندگی من، این‌طور است. خیلی سخت است چون می‌دانیم که مصرف شیشه چه عوارضی دارد؛ ولی اکنون راهی برای ما وجود دارد که بیاییم در کنگره و آموزش بگیریم. باید با خودم مواجه بشوم و ببینم که من در این زندگی چه نقشی دارم، آیا وظایفم را درست انجام می‌دهم یا خیر؟ کارهایی که کنگره از من می‌خواهد و مسیری که در نهایت قرار است به رهایی برسیم آيا من از این مسیر درست استفاده می‌کنم؟ اگر درست استفاده کنم و آموزش‌ها را در خانه‌ خودم، در برخورد با اطرافیانم، دوستانم و حتی در کنگره اجرایی کنم، حتماً به نتیجه می‌رسم.

من در کنگره یاد گرفتم آموزش بگیرم و خدمت کنم. معجزه و اثری که در خدمت‌ کردن هست، در هیچ چیز دیگری نیست و می‌تواند به زندگی و حال من بسیار کمک کند تا در این راهی که قدم گذاشته‌ام، همراه با مسافرم حرکت کنم تا به آن رهایی، آرامش و حال خوبی که دلم می‌خواهد برسیم.

همسفر مهدیه
یکی از بستگانم مصرف‌کننده شیشه داشتند، من می‌دانستم تخریب‌های شیشه خیلی زیاد است ولی از جزئیاتش باخبر نبودم تا زمانی که پارسال در دستور جلسه شیشه، وقتی تخریب‌های شیشه را شنیدم به خانم آن مصرف‌کننده گفتم مواقعی که بین شما بحث به‌وجود می‌آید، سعی کن آرامش خودت را حفظ کنی و با او بحث نکن.

اینکه می‌گویند مصرف‌کننده‌های شیشه گرمای درونشان شدید است، من این را به چشم دیدم. نزدیک خانه‌ ما یک جوی آب است و آن شخص مصرف‌کننده را دیدم که ساعت ۱۲ شب درون جوی آب رفت؛ حتی از صحبت‌ کردنش هم معلوم بود که حالش خوب نیست.

خیلی برایم سخت بود که یکی از عزیزانم در کنار یک مصرف‌کننده شیشه است و وقت‌هایی که تلفنش را جواب نمی‌دهد، سریع فکر من به این سمت می‌رود نکند دعوایشان شده، چاقوکشی کرده و از این‌طور مسائل. وقتی که به کنگره آمدم و متوجه شدم بهترین متد، متد DST است و بهترین دارو، دارو OT است؛ خیلی آرام‌تر شدم.

در سی‌دی شیشه۳ یکی از همسفران فرد مصرف‌کننده شیشه می‌گفت: مسافرش قبل از درمان، مواقعی که  شیشه مصرف می‌کرد، پرخاشگری و تندخویی می‌کرد ولی بعد که وارد کنگره شده و به درمان رسید، اخلاقش حتی از قبل از مصرف‌کننده شدنش هم بهتر شده بود. می‌گفت: با روش DST و داروی OT کاملاً به مرور زمان بازسازی جسم و روانش را می‌دیدم.

من در همین یک‌سالی که در کنگره حضور دارم، الگوهایی از مصرف‌کننده‌های شیشه دیده‌ام که به درمان رسیده‌اند و ما با دیدن این الگوها می‌فهمیم شیشه اگر مخرب است درمان هم دارد.

همسفر فروزنده
من قبل از اینکه وارد کنگره بشوم فکر می‌کردم کسانی که مصرف شیشه دارند دیگر نمی‌توانند به درمان برسند؛ ولی وقتی وارد کنگره شدم، هم شنیدم و هم با چشم دیدم افرادی که مصرف‌کننده شیشه بودند با روش DST و شربت OT به رهایی رسیدند، حتی در طول مدت درمان، نیاز به دارو یا قرص دیگری ندارند و به تعادل می‌رسند.

در همسایگی ما خانمی بود که شوهرش فوت کرده بود و به‌خاطر ناراحتی‌هایی که داشت به او شیشه داده بودند و او به مرور زمان مصرف‌کننده شده بود. گاهی اوقات از خانه‌ آن‌ها صدای گریه بچه‌اش می‌آمد و باعث آزار و اذیت ما می‌شد. بعد از مدتی که همسایه‌ها پیگیری کردند، فهمیدند این خانم روزهایی که برای تهیه شیشه بیرون می‌رود، بچه‌اش را در اتاق زندانی می‌کند. وقتی به خانه آن‌ها رفتیم، پسرش را دیدیم که جای‌جای بدنش را با سیگار سوزانده بود و خیلی او را اذیت کرده بود. الآن می‌فهمم که شیشه چه تخریب زیادی دارد؛ این مواد باعث می‌شود حتی مهر مادری و تمام حس‌ها از بین برود و چنین کاری بر سر بچه خودش بیاورد.
امیدوارم که هرکس دچار این بیماری می‌شود، بتواند به خواسته‌اش که درمان است برسد و خود و خانواده‌اش را نجات دهد.

تایپ: همسفر عطیه رهجوی راهنما همسفر فهیمه (لژیون سوم)
ارسال: راهنمای تازه‌واردین همسفر افضل
همسفران نمایندگی وکیلی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .