English Version
English

تشکیل ستاد بحران

تشکیل ستاد بحران

هفتمین جلسه از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی بیرجند به استادی همسفر مریم، نگهبانی همسفر زهرا و دبیری همسفر فاطمه با دستور جلسه‌ی (تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST ) روز سه‌شنبه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد: 

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر:
خدا را شاکرم که امروز در جمع شما عزیزان هستم، از نگهبان و دبیر عزیز تشکر می‌کنم که به من این فرصت را دادند تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم؛ در ابتدا از راهنمای خوب خودم خانم عاطفه عزیز تشکر می‌کنم، چرا که هرچه دارم و هرچه هستم زحمت‌های راهنمای خوبم بوده و دستانشان را می‌بوسم.
دستور جلسه در مورد تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST است؛ این دستور جلسه از جمله دسته دستور جلسه‌هایی است، که هر ساله ثابت است و علت آن هم تخریب‌های زیادی است.
ماده اصلی شیشه آمفتامین است‌. شکل ظاهری این ماده مخدر شبیه خرده شیشه و تکه‌های کوچک یخ و به صورت دانه‌های ریزی است که در اروپا و آمریکا به‌عنوان آیس شناخته می‌شود. مصرف شیشه بیش از هر نوع ماده مخدر دیگری در مغز تخریب ایجاد می‌کند و شیشه را در بخش محرک‌ها قرار داده‌اند، اما آقای مهندس این مسئله را رد کرده و در کتاب ۱۴ مقاله هم فرمودند: شیشه نه محرک است و نه مخدر، بلکه مخرب‌ترین نوع مواد است‌. در مورد شیشه در جامعه ما باور غلطی وجود دارد و این در میان مصرف کننده‌های آن رایج شده است؛ که چون مورفین ندارد پس اعتیادآور نیست. این بدترین نوع باور است و باعث می‌شود شخص به دلیل این باور غلط به راحتی مصرف کننده شود‌.
مصرف شیشه بسیار راحت‌تر از تریاک است و همین دلیل باعث شده مصرف آن در میان جوان‌ها شیوع بسیاری پیدا کند.  مصرف شیشه ترشح دوپامین را در مغز یازده برابر بالا می‌برد و فرد خیال می‌کند، واقعی هستند ولی توهمی بیش نیستند. این اتفاق برای او بسیار مخوف و ترسناک است، موجودات و صحنه‌هایی را که می‌بیند برای او واقعی هستند. حس‌های بیرونی در خواب باید بیدار ‌‌شوند در بیداری شروع به کار می‌کنند و فرد وارد جهان دیگری می‌شود، حواس پنج‌گانه‌اش را از دست می‌دهد و امکان دارد از یک ساختمان ۱۰ طبقه سقوط کند، در حالی که تصور می‌کند از یک جوی آبی گذر می‌کند.
مصرف کنندگان شیشه در روزهای ابتدای مصرف خود گاهی تا دو شبانه روز نمی‌خوابند، پس از کاهش اثر مواد، شخص احساس خستگی می‌کند و ممکن است حدود ۴۸ ساعت یا بیشتر پیوسته بخوابد؛ خوابی شبیه به بی‌هوشی، پس از بیداری نیز سردردهای شدید، بی‌قراری مزمن، حرکات غیر عادی اعضای بدن به سراغ آن‌ها می‌آید.
مهم‌ترین عوارض شیشه اختلال در عملکرد دریچه پروستات‌، آسیب‌های کبدی، جوش‌های صورت، بوی بد دهان و‌ خرد شدن دندان‌ها از دیگر عوارض این ماده مخدر خطرناک می‌باشد.
نگه‌داری این افراد کار بسیار سخت و مشکلی است چون ورود مصرف کنندگان شیشه به پرسه درمان سخت است، چراکه خود عقیده دارند مصرف کننده نیستند؛ و در توهم کامل هستند.
آقای مهندس در این باره می‌گویند: این ماده مخدر آنقدر وحشتناک است، که در تصور هم نمی‌گنجد و مصرف کنندگان شیشه را به دیوانه خانه سیار یا دیوانگان شاخ‌دار تشبیه کرده‌اند‌ و فرموده‌اند: اگر من به جای مسئولین مملکت بودم، ستاد بحران برای مصرف کنندگان شیشه تشکیل می‌دادم و در سال ۸۶ اعلام کردند؛ سونامی شیشه در راه است. اخیراً آقای مهندس گفتند: یک سری مخدرهای جدیدی وارد کشور شده است، مثل‌ فنتالین و کتامین که تخریب آن متأسفانه بیشتر است.
خدا را شکر جناب مهندس به نحو احسن شیشه را درمان کردند و درمانی را که داریم یک درمان اصولی است و همه جوانب را در دست می‌گیرد، مواردی را که می‌بینم؛ سندهای بدون نقصی هستند که وجود دارند. تنها راهی که مصرف کننده شیشه را به تنظیمات کارخانه برمی‌گرداند روش درمان DST، شربت اپیوم تینکچر و جهان بینی کنگره ۶۰ است.
امیدوارم افراد مصرف کننده و خانواده‌هایشان با مطالعه وارد کنگره شوند و با یاری یکدیگر این آتش ویرانگر را مهار کنند. از خداوند برای آقای مهندس و خانواده محترم ایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم که ما خانواده‌ها را با آموزش‌های ناب کنگره آشنا کردند و به آرامش و آسایش رساندند.
ممنونم که با سکوت خود به صحبت‌های من گوش کردید.

تایپ و ویرایش: همسفر آرزو رهجوی راهنما همسفر عاطفه( لژیون سوم )

عکاس خبری: همسفر مهناز رهجوی راهنما همسفر معصومه( لژیون دوم )

ارسال خبر: همسفر زهرا خدمت‌گزار سایت

همسفران نمایندگی بیرجند

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .