English Version
English

ما یک‌سری قوانین داریم که تغییر نمی‌کند. و قانون می‌گوید؛ بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه.(نمایندگی شیروان)

ما یک‌سری قوانین داریم که تغییر نمی‌کند. و قانون می‌گوید؛ بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه.(نمایندگی شیروان)

پنجمین جلسه از دوره ششم سری کارگاه‌های آموزشی - خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی شیروان، با استادی اسیستانت محترم مسافر میترا، نگهبانی مسافر سمیه و دبیری مسافر ثریا، با دستور جلسه " تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST "روز شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۳:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان میترا هستم یک مسافر.

دستور جلسه این هفته در مورد شیشه و تخریب آن و درمان با متد DST  است. خیلی خوشحالم که در خدمت شما عزیزان هستم. سری قبل که در شعبه شیروان حضور داشتم، یک‌سری از خانم‌ها سفر اولی بودند. الان مشاهده می‌کنم به لطف خداوند وارد سفر دوم شده‌اند و خدمت گرفته‌اند.دستور جلسه این هفته تخریب های شیشه و مخدرهای جدید است و در ادامه  تولد ده سال رهایی راهنمای عزیز خانم ناهید را در کنار هم جشن می‌گیریم. 

همین‌طور که شما عزیزان می‌دانید، شیشه و مخدرهای جدید از نظر آقای مهندس به‌عنوان مواد مخرب شناخته شده است، زیرا تأثیرات بسیار بدی روی سیستم بدن انسان می‌گذارد و خطرات زیادی را به دنبال دارد.در ابتدای امر که شیشه تولید شد، کاربرد آن در جنگ جهانی اول بود، برای اینکه سربازان به خواب نروند و بتوانند بجنگند. ولی بعدها به‌عنوان یک ماده‌ی مخدر مورداستفاده قرار گرفت و مسائل و مشکلات متعددی ایجاد کرد.

نکته‌ای که وجود دارد این است که؛ طبق صحبت‌های آقای مهندس، استاد امین و آگاهی‌هایی که ایشان به ما دادند، همین‌طور که در جهان‌بینی می‌بینیم یک هاله تابان در وجود انسان است. همان هاله تابان است که باعث می‌شود که ارتباط ما با جهان‌های دیگر قطع شود.اتفاقی که در مصرف شیشه می‌افتد، این است که؛ چاکراهایی که محل ورود و خروج انرژی هستند به‌شدت شروع به چرخیدن می‌کنند و در حقیقت باعث پارگی هاله‌ها و توهم در فرد مصرف‌کننده می‌شود. در اثر مصرف شیشه هاله سوراخ می‌شود. درست مثل خانه‌ای که درودیوار ندارد و هر کسی می‌تواند وارد حریم آن خانه بشود، انسان هم همین‌طور است.

وقتی هاله‌ای که محافظ ما است، به دلیل مصرف شیشه ،از بین رفته باشد، آن موقع است که ارتباط بین جهان‌های دیگر برقرار می‌شود و فرد دچار توهم خواهد شد. این افراد قطعاً در صراط مستقیم نیستند و جهانی که در آن قرار گرفتند، به دلیل جهان‌بینی اشتباه آنها است. اتفاقی که می‌افتد، توهم‌های شدیدی است که باعث به‌وجودآمدن مشکلات، جرم، جنایت و قتل می‌شود.

همان‌طور که می‌دانیم، شیطان به زیباترین شکل وارد افکار و اندیشه انسان می‌شود. در مورد شیشه هم باعث می‌شود که انرژی شخص مصرف‌کننده بالا برود، باعث بی‌خوابی بشود و شخص برای اینکه بتواند درس بخواند و در دانشگاه قبول شود، به مصرف شیشه روی بیاورد یا اینکه برای لاغرشدن شیشه مصرف نماید. در حقیقت انرژی از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود.

درگذشته یک نوع ماده مخدر وجود داشت. حالا مخدرهای جدیدی آمده است که میکرو دوز می‌کنند و بعد می‌گویند که وارد فاز جدید می‌شویم. برای مثال من شاهد بودم که یکی از کسانی که از قارچ یا ماشروم استفاده کرده بود، می‌گفت؛ در حس و حالی قرار گرفتم که سوراخ ارتباط با خداوند را در آسمان دیدم‌.
ما یک‌سری قوانین داریم که تغییر نمی‌کند. قانون می‌گوید؛ بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه. یعنی اگر من می‌خواهم مسائل را متوجه بشوم و علمی را کشف کنم، باید در خودم تزکیه و پالایش ایجاد نمایم. تزکیه و پالایش هم همین‌طور راحت نیست و سختی‌های خودش را دارد.

الان در خراسان که مصرف شیره و تریاک بیشتر است، تریاک مصرف می‌کنند و بعد کارهایشان را انجام می‌دهند. زیرا تریاک باعث می‌شود که سه برابر دوپامین در بدن آزاد بشود. اما با مصرف شیشه یازده برابر انرژی اضافه می‌شود. یعنی به‌اندازه‌ای انرژی زیاد می‌شود که شخص نمی‌تواند بخوابد. بعد از دو سه روز که نخوابد، جسم خودبه‌خود وارد میکرو خواب و توهم در خواب و بیداری می‌شود.در آمریکای جنوبی قارچی وجود دارد که می‌گویند قیمت بسیار بالایی دارد. هنگامی که من در صراط مستقیم قرار بگیرم، درست حرکت کنم، ورزش و خواب مناسب داشته باشم، در بدن من یک‌ماده‌ای ترشح می‌شود که دقیقاً مشابه همان قارچ است.

امروز که در شعبه شیروان حضور دارم یک‌سری صحبت‌ها را نیز لازم می‌دانم مطرح کنم. در این شعبه خانم ناهید راهنما و خانم مریم ایجنت شعبه هستند، این عزیزان سال‌ها قبل به تهران آمدند و سفر کردند و سختی کشیدند. این موضوع به حرف آسان است. این عزیزان سختی‌ها و هزینه‌های زیادی را متحمل شدند، و امروز ما شعبه مشهد و شیروان را داریم. شما خدا را شکر به‌راحتی می‌توانید سفر کنید و درمان شوید.

جشن گلریزان را در پیش داریم‌. سال‌های قبل این عزیزان شرکت کردند، هزینه‌هایی پرداخت کردند و راه را برای ما هموار نمودند. من هم باید در شأن یک کنگره‌ای در جشن گلریزان شرکت کنم و ببینم که آیا می‌توانم آموزش‌ها را عملی کنم؟ یکی از آیتم‌های وادی پنجم پس‌اندازکردن است. آیا می‌توانم این کار را برای خودم و کنگره انجام بدهم و در جشن گلریزان با دست پر بیایم؟ باید بدانم که ۶ میلیون تومان مبلغ زیادی نیست.

دوره های آموزشی که بیرون می گذارنیم، به ازای یک ماه، دو ماه چقدر پول می گیرند؟ تا پول پرداخت نکنیم، به ما آموزش نمی دهند. کنگره تمام این آموزش ها را رایگان در اختیار ما قرار می دهد و خدمت گذاران رایگان خدمت می‌کنند. ما نباید خدمت مالی را هم دست کم بگیریم.

سخنان استاد در مورد تولد ده سال رهایی راهنما مسافر ناهید:

امروز جشن تولد ۱۰ سال رهایی کمک راهنمای محترم خانم ناهید را داریم. این روز قشنگ را خدمت خانم ناهید و خانواده محترم ایشان تبریک می‌گویم. از آقای مهندس تشکر می‌کنم که این بستر را برای ما خانم‌های مصرف‌کننده ایجاد کردند تا بتوانیم بیاییم و به درمان برسیم.

خانم ناهید خیلی ساده بود. من در تعجب بودم که چنین دختری که این‌قدر ساده است، چطور معتاد شده است. احساس می‌کردم که چقدر این سفر برای خانم ناهید که از شیروان به تهران می‌آمد، سخت بود. ولی همیشه حضور داشت، بسیار منظم بود، مشق‌هایش را به طور کامل می‌نوشت و خیلی خوب حرکت کرد. در آزمون شرکت کرد و کمک راهنما شد. خانم ناهید به همراه خانواده این‌قدر تلاش کردند تا شعبات مشهد و شیروان برای خانم‌های مسافر ایجاد شد.

ما باید بدانیم این رنج‌هایی که عزیزان متحمل شده‌اند، برای این است که بقیه افراد مصرف‌کننده به‌راحتی سفر کنند، به درمان و حال خوش برسند. این موضوع بسیار باارزش است. همه ما می‌دانیم یک خانم مصرف‌کننده در جامعه چقدر ناتوان است و چه مشکلاتی دارد. در کنار مصرف‌کننده بودن چند تا انگ دیگر هم به او زده می‌شود.
من بهترین ها را برای خانم ناهید آرزو می کنم. امیدوارم امسال سال بسیار خوبی برایش باشد. امروز تولد ۱۰ سالگی ایشان است و از خداوند می خواهم که اتفاقات خوبی در زندگی برایش رقم بخورد. الان مشاهده می کنم که بسیاری از عزیزانی که اینجا حضور دارند، رهجوی خانم ناهید هستند، توانستند حرکت بکنند و به درمان برسند.در ادامه از خانم مریم ایجنت محترم شعبه، از مرزبانان عزیز و همین طور از اعضای کنگره ۶۰ و لژیون خانم ناهید تشکر می کنم.

صحبت‌های راهنما خانم ناهید:

سلام دوستان ناهید هستم یک مسافر.

مدت تخریب: 23 سال. آنتی ایکس مصرفی: تریاک و قرص.- مدت سفر اول: ۱۷ ماه -روش: DST – داروی:OT  - راهنما: خانم میترا - رهایی: ده سال و پنج روز.

خدمت خانم میترای عزیزم خوشامد می‌گویم، از ایشان تشکر می‌کنم که امروز برای تولد ده سال  رهایی‌ام  در کنارم حضور دارند. واقعا باوری در ناباوری است. از اینکه در شهر خودم و کنار راهنمای عزیزم تولدم را جشن می‌گیرم، خیلی خوشحال هستم. دیگر نمی‌دانم چه بگویم.

ابتدا از جناب مهندس و خانواده محترم ایشان تشکر می‌کنم. در ادامه از خانم مونای عزیز ممنونم. از مادر عزیزم و همچنین از برادرم آقا محمد که خیلی تلاش کردند، وارد کنگره بشوم، از خواهرانم خانم مریم و خانم فاطمه که کنارم بودند و نیز از همسر عزیزم که در قبول شدن در آزمون کمک راهنمایی نقش بسزایی داشتند، تشکر می کنم. از پسر عزیزم  کوروش که از ابتدا تا الان که به ده سال رهایی رسیدم در کنارم بوده ،سپاسگزارم. خیلی خوشحالم و از همه شما عزیزان که در جشن تولدم حضور پیدا کردید ممنونم. امیدوارم همگی شما این لحظه را تجربه کنید و من هم در کنار شما باشم.

تایپ : مسافر ثریا - نمایندگی شیروان
ویرایش: راهنما مسافر ناهید - نمایندگی شیروان
بازبینی: مسافر سارا
ارسال: همسفر فاطمه
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .