English Version
English

افرادی که مصرف‌کننده شیشه بودند،حتماً دل‌نوشته‌ای بنویسید و در اختیار سایت بگذاریدتا دیگران هم آگاهی پیدا کنند و برای درمان خودشان اقدام کنند.(نمایندگ

افرادی که مصرف‌کننده شیشه بودند،حتماً دل‌نوشته‌ای بنویسید و در اختیار سایت بگذاریدتا دیگران هم آگاهی پیدا کنند و برای درمان خودشان اقدام کنند.(نمایندگ

چهارمین جلسه از دوره نهم کارگاه‌های آموزشی - خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی میخک، با استادی راهنما مسافر کتایون، نگهبانی مسافر لیلا و دبیری مسافر ریحانه با دستور جلسه " تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST " روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:

سلام دوستان کتایون هستم مسافر

این هفته خبرهای خوبی را داشتیم که خوشبختانه آخرین مقاله های آقای مهندس در کنگره بین‌المللی سرطان و کولیت روده منتشر شد. بابت این عمل عظیم شکر و تبریک خدمت آقای مهندس و اعضای کنگره 60.

از ایجنت محترم سرکار خانم فاطمه عزیز، گروه مرزبانی و خانم مریم عزیز، بابت این فرصتی که به من داده شد، تشکر می‌کنم.دستور جلسه امروز همان‌طور که می‌دانید در مورد شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن است. شیشه مواد مخدری است که ترکیبات آن از آمفتامین است و تولیدش به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد. برای اینکه سربازها بتوانند شبانه‌روز بیدار باشند و بجنگند، این مواد در اختیار آنها قرار گرفت.

در سال ۱۳۸۳ بود که جناب مهندس اعلام کردند سونامی شیشه در راه است و ذره‌ذره اتفاقات بدی شیوع پیدا کرد و درگیری خیلی زیادی را برای افراد به وجود آورد. کمااینکه الان هم اعلام کردند سونامی قرص‌های مسکن بسیار قوی مثل فنتالین در راه است.این قرص‌ها هنوز ایران نیامده است، اما در کشورهای اروپایی باعث مرگ‌ومیر بسیاری از انسان‌ها شده که باید به این واقعیت ترتیب اثر داده بشود و پیشگیری لازم است اتفاق بیفتد.

تخریب شیشه به واقعیت از ماده‌های مخدر دیگر، به‌مراتب بیشتر است و روی مغز تخریب بسیار زیادی را ایجاد می‌کند. مثلاً روی بخشی از هیپوتالاموس مغز که مرکز اتخاذ و نیروی جسمی است، تخریب بسیار بالایی دارد به همین خاطر کسانی که مصرف شیشه دارند، دچار توهمات خیلی زیادی می‌شوند.

خود من مصرف‌کننده شیشه بودم و با ۷ سال تخریب وارد کنگره شدم، طوری که تمام جسمم درگیر شده بود. غده‌های لنفاوی‌ام تورم‌هایی کرده بود و به بیماری‌های خاص و لاینحل دچار شده بودم. دو سال درگیر بودم و حتی پرونده‌های من که تبدیل به یک تومار شده بودند، به خارج از کشور فرستادم و توسط خواهرم آنجا بررسی شد.حتی آنجا هم تشخیص ندادند که مشکل من چیست. همه این مشکلات به‌خاطر مصرف شیشه بود که روی سیستم ایکس تخریب ایجاد کرده بود. من روی آن را نداشتم که به پزشکان بگویم که مصرف‌کننده شیشه هستم.

همین‌الان هم تصور بر این باور است که شیشه درمان ندارد؛ اما ما در طی این سال‌ها شاهد آن بودیم که دقیقاً با روش و متد DST و شربت OT ، شیشه درمان دارد و خیلی از عزیزان به درمان و رهایی رسیدند.خواهشی که دارم از افرادی که مصرف‌کننده شیشه بودند،حتماً دل‌نوشته‌ای بنویسید و در اختیار سایت بگذارید که عزیزانی که بیرون از اینجا هستند و اطلاعاتی ندارند، بتوانند آگاهی پیدا کنند و برای درمان خودشان اقدام کنند. من فکر می‌کنم این رسالتی است که تک‌تک ما می‌توانیم داشته باشیم.

 در نهایت این قضیه و معجزه در کنگره اتفاق می‌افتد و به‌راحتی با روش Dst  سیستم ایکس ما درمان می‌شود و در نهایت به هر ماده مخدری اعتیاد داشته باشیم، درمان خواهد شد.
این از معجزات کنگره ۶۰ است که با درمان اعتیاد، بیماری‌های خاص هم درمان می‌شود. چون کنگره اعتقادش بر این است که هر دارویی یا موادی که از خارج وارد بدن شود و بدن انسان را از حالت و تعادل طبیعی خارج کند، آنتی ایکس محسوب می‌شود و سیستم ایکس ما را تخریب خواهد کرد.

زمانی که در سیستم ایکس تخریب ایجاد بشود، به‌صورت انواع و اقسام بیماری‌ها خودش را نشان می‌دهد. حالا وقتی که ما شروع می‌کنیم به سفرکردن، طی ۱۰ ماه تحت درمان قرار می‌گیریم و باعث می‌شود که این سیستم‌ها بازسازی بشود و هر مشکلی در ما ایجاد شده، درمان بشود.

تایپ: مسافر فریده - لژیون پانزدهم - نمایندگی میخک
ویرایش: راهنما مسافر مریم - نمایندگی میخک
بازبینی و ارسال: همسفر فاطمه
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .