English Version
English

مصرف شیشه فرد را از مدار انسانیت خارج می کند

مصرف شیشه فرد را از مدار انسانیت خارج می کند

چهارمین جلسه از دوره دهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کاشمر به استادی مسافر مهدی، نگهبانی مسافر جواد و دبیری مسافر محمدرضا با دستور جلسه «تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» روز سه شنبه 19 تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر.
از نگهبان جلسه جواد آقا سپاسگزارم که مسئولیت اداره جلسه را به من دادند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم.
دستور جلسه (تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متدDST) می باشد.
تخریب من از سیگار شروع شد و بعد به قرص، حشیش، تریاک، سیگاری و الکل رسید. هیچ وقت فکر نمی کردم روزی برسد که لازم باشد تمام هفته را مواد مخدر مصرف کنم. اگر کسی را می دیدم که سیگاری می کشد با خودم می گفتم امکان ندارد که این کار را انجام بدهم ولی به جایی رسیدم که سیگاری هم کشیدم و این مسیر تاریک را ادامه دادم تا این که صمیمی ترین دوست من پیک نیک شد.
مسیر تاریکی مثل باتلاق می ماند که هر چه بیشتر دست و پا می زنید بیشتر در آن فرو می روید و هر چقدر می خواهید آن را درست کنید بدتر می شود.
اولین باری که شیشه کشیدم 48 ساعت نتوانستم بخوابم، استرس عجیبی داشتم، یادم است که همیشه می گفتم من اگر روزی از خماری بمیرم شیشه مصرف نمی کنم ولی دقیقا بعد از مدت کوتاهی به مصرف شیشه روی آوردم.

همه مصرف کنندگان مواد مخدر به اطرافیان خود تخریب وارد می کنند ولی مصرف کننده شیشه بزرگترین تخریب ها را به اطرافیانش می زند و هیچ کس از وجود او احساس امنیت نمی کند.
مصرف کننده شیشه همیشه در شک و تردید زندگی می کند، افکارش پلید است و به خاطر توهم از خوی انسانیت خارج می شود و ممکن است به هر کاری دست بزند.
روزی که به کنگره  وارد شدم باور نداشتم بتوانم شیشه را درمان کنم، زیرا شیشه در بین مواد مخدر بیشترین تخریب ها را دارد.
ولی خدا را شکر می کنم به مکانی وارد شدم که قشنگ ترین مسیر را در زندگی من به وجود آورد. از اولین روزی که وارد کنگره شدم هیچ تفاوتی با دیگران نداشتم. با دادن نامه دارو اعتماد به نفس را به من دادند، آموزش هایی که در این سیستم  گرفتم خیلی در مسیر زندگی به من کمک کرد.
در 18سالی که تخریب داشتم همه روش های ترک اعتیاد را امتحان کردم و هیچ کدام غیر از کنگره 60 و متد DST نتیجه ای برای من نداشت.
خدا را شکر می کنم که با ورود در این مسیر توانستم با فراگرفتن آموزش ها اعتیاد خود را درمان کنم و روش درست زندگی کردن را بیاموزم .
از این که سکوت کردید و به صحبت های من توجه نمودید از همه شما سپاسگزارم.
عکاس: مسافر حسین لژیون هفتم راهنما مسافر محسن
تایپ و ویراستار: مسافر علی لژیون یکم راهنما مسافر احمد
ارسال خبر: مسافر حمید لژیون چهارم راهنما مسافر مجید
مرزبان کشیک: مسافر رضا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .