English Version
English

درمان شیشه تخصصی است

درمان شیشه تخصصی است

هشتمین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی دکتر علیرضا (مبارکه)، با استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر روح الله با دستور جلسه « تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با مد DST » در روز سه‌شنبه 19 تیرماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر، ابتدا از راهنمای گرامی مسافر هوشنگ و ایجنت محترم شعبه تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم. دستور جلسه این هفته تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و روش درمان به روش DST است. جناب مهندس در سال 97 در مورد شیشه و روش درمان آن نکاتی را بیان نمودند. عده‌ای از پزشکان و روان پزشکان معتقد هستند که شیشه اصلاً درمانی ندارد. در صورتی که ما در کنگره60 به این نتیجه رسیده‌ایم که هر نوع ماده مخدر حتی شیشه درمان قطعی دارد.

خیلی از عزیزانی که مصرف کننده شیشه بودند و با روش DST به درمان رسیده‌اند اکنون در کنگره در حال خدمت هستند. مسئول درمان شیشه در آمریکا همواره دعا می‌کرده است که خدایا در آینده آمپولی تولید شود که با آن بتوانیم شیشه و کوکائین را درمان کنیم. زیرا  اعتقادش بر این بود که با یک دارویی در کوتاه مدت می‌توان شیشه را درمان کرد، ولی در کنگره60 حدود ده الی پانزده سال است که شیشه و مخدرهای جدید با روش DST درمان شده است.

به همین دلیل کنگره با این روش درمان، حدود پنجاه سال از کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه درمان اعتیاد به خصوص شیشه جلوتر است و این افتخار بسیار بزرگی است. هنوز صورت مسئله اعتیاد را کشورهای دیگر نمی‌دانند، ولی صورت مسئله اعتیاد توسط جناب مهندس حل شده است. اگر از کسانی که در بیرون از کنگره مشغول ترک یا درمان اعتیاد هستند سوال کنید که چرا به مصرف کننده‌ها قرص یا شربت متادون می‌دهید جوابی ندارند یا می‌گویند به خاطر این که مصرف کنندها را در یک مقطعی نگهداریم. در کنگره60 با استفاده از دارو، مقدار و زمان مناسب، توانسته است شیشه و انواع مواد مخدر را درمان کند.

درمان شیشه تخصصی است و در ابتدای درمان با 0/3 سی سی شروع می‌شود و کم‌کم بالا می‌رود و این ابداع آقای مهندس است. تخریب شیشه با تریاک و مواد‌های دیگر تقریباً در یک سطح هستند. ما در کنگره با داروی OT و متد (روش) DST می‌توانیم تمام موادها، از جمله شیشه را درمان کنیم. حال که این‌جا هستیم سعی کنیم الماسی که به دست آورده‌ایم را از دست ندهیم. همه ما می‌دانیم کنگره تنها جایی است که توانسته ما را به درمان برساند. از همه شما که با سکوت زیبایتان به صحبت‌های من گوش کردید تشکر می‌کنم.
تایپ: مسافر محمد و مسافر سعادت
عکس: مسافر محمد
تنظیم و ارسال: مسافر مهرداد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .