English Version
English

بالارفتن دوپامین، ورود به آستانه اسکیزوفرنی

بالارفتن دوپامین، ورود به آستانه اسکیزوفرنی

سلام دوستان شیرین هستم یک همسفر

شیشه از آمفتامین درست شده است. از آمفتامین به عنوان دارو، برای رفع افسردگی سربازان استفاده می‌شده است. شیشه اثرات مخربی روی جسم می‌گذارد؛ به این‌گونه که فرد مصرف‌کننده، کم‌اشتها می‌شود، دندان‌هایش به مرور پوسیده می‌شود، ممکن است چند شبانه‌روز نخوابد و زمانی هم که به خواب می‌رود؛ مثل فردی است که بیهوش شده است.

مصرف‌کننده شیشه سوءظن زیادی نسبت به اطرافیان خود مخصوصا به همسرش پیدا می‌کند؛ او دائما فکر می‌کند که دیگران او را تعقیب می‌کنند یا همه با او دشمن هستند. در دنیا راه‌حلی برای درمان‌ شیشه کشف نشده و فقط در کنگره۶۰، با استفاده از متدDST و دارویOT، امکان پذیر است.

سلام دوستان خدیجه هستم یک همسفر

آقای مهندس‌دژاکام در سی‌دی (شیشه) فرمودند: در تقسیم‌بندی مواد، شیشه را در قسمت محرک‌ها قرار داده‌اند؛ ولی من شیشه، کریستال یا آیس را نه جزء مخدرها می‌دانم و نه جزء محرک‌ها؛ می توانم بگویم جز موادمخرب است. شیشه یا امفتامین به میزان ۱۱۰۰ درصد یعنی، ۱۱ برابر، دوپامین مغز را بالا می‌برد؛ وقتی دوپامین مغز بالا برود شخص وارد آستانه اسکیزوفرنی می‌شود. مصرف‌کننده‌شیشه خودش به‌تنهایی، یک بیمارستان سیار است؛ در کنگره۶۰ درمان شیشه با متدDST امکان‌پذیر است.

سلام دوستان سیمین هستم یک همسفر

وقتی مسافرم علاوه‌بر هرویین، شیشه به طور تفننی مصرف می‌کرد؛ رفتار و حرکات عجیبی پیدا می‌کرد؛ مثل دیوانه‌ها به در ودیوار، به من، خانواده و حتی به همسایه‌ها شک وگمان‌بد داشت. هیچ‌موقع خودش را یک معتاد نمی‌دانست و در توهم‌ کامل بود؛ هر زمانی که برای انجام کاری نظر می‌داد؛ نظرش را چندین بار عوض می‌کرد.

گاهی با چاقو من و پسر کوچکم را تهدید می‌کرد و به خاطر مسائل کوچک غوغا به پا می‌کرد؛ در حالی که وقتی هرویین مصرف می‌کرد؛ گوشه‌ای می‌نشست و به کسی کاری نداشت درواقع گوشه‌گیر و منزوی می‌شد اما مصرف شیشه، به او جرات می‌‌داد. سالها پیش با اتفاق ناگواری که از گفتن آن امتناع می‌کنم؛ تکانه‌ای شد که دیگر هیچ‌گاه به سمت شیشه نرود؛ و چند سالی با همان مصرف هرویین گذشت. خدا را شکر وارد کنگره شدیم و سفر خودمان را آغاز کردیم و به سمت روشنایی قدم برداشتیم.

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر

شیشه، موادمخدر و  وحشتناکتر از آن چیزی است که در ذهن انسان گنجانده شود. در تقسیم‌بندی مواد، شیشه را در قسمت محرک‌ها قرار داده‌اند؛ ولی آقای‌مهندس شیشه را نه جزء مخدرها می‌دانند و نه جزء  محرک‌ها، بلکه جزء موادمخرب به حساب می‌آورند.

شیشه را قبلا در جنگ‌جهانی به سربازان می‌دادند که بیدار و سرحال باشند؛ و سپس به صورت قرص‌اکس در پارتی‌ها و مهمانی‌ها به جوانان می‌دادند که الان به شکل‌های مختلف یافت می‌شود؛ همچنین برای لاغری و برای بیدار‌ماندن دانشجوها در زمان امتحان، استفاده می‌کنند.

اعتیادشیشه، قبلا در آزمایش‌ها مشخص نمی‌شد؛ چون فقط مرفین مورد تست و آزمایش قرار می‌گرفت اما امروزه متاآمفتامین هم جزء آزمایشات، برای قبل از ازدواج انجام می‌شود. مصرف شیشه سطح دوپامین را در مغز بالا می‌برد و انرژی ذخیره شده در بدن را آزاد می‌کند؛ دراین مرحله شخص وارد مرحله اکسیزوفرنی و توهم می‌شود؛ دوقطبی، سه قطبی و چهارقطبی هم، باید اضافه کرد که  مصرف‌کننده‌شیشه به‌تنهایی، یک‌ دیوانه‌خانه است. وقتی دچار توهم و سوءظن می‌شوند؛ فکرمی‌کنند که کسی می‌خواهد به آن‌ها آسیب بزند؛ در اینجا در پی تلافی بر‌می‌آیند  و حتی ممکن است دست به قتل هم بزنند.

رابط خبری: همسفر رقیه رهجوی راهنما همسفر شیرین (لژیون پنجم)
ویراستار و ارسال: همسفر زری رهجوی راهنما همسفر سودابه (لژیون چهارم)
همسفران نمایندگی عمان سامانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .