English Version
English

انسان با دانش به تعادل می‌رسد

انسان با دانش به تعادل می‌رسد

مباحثی که در مورد جهان‌بینی، مسائل فنی، فضا و زمین صحبت می‌کنیم فقط برای شناخت می‌باشد. کاری که ما انجام می‌دهیم برای این است که خود و جهان پیرامون‌مان را بشناسیم پس باید یکسری اطلاعات را جمع‌آوری کنیم. یک درخت را در نظر بگیرید که یک شاخه افسردگی، یک شاخه‌ ناامیدی، یک شاخه‌ استرس و یک شاخه اسکیزوفرنی دارد اگر بخواهیم هر شاخه را به تنهایی درست کنیم، این کار امکان‌پذیر نمی‌باشد بلکه باید از ریشه آن را درست کنیم زیرا اگر ریشه را درمان کنیم تمام بیماری‌ها درمان می‌شود.

به این دلیل در مورد جهان‌بینی صحبت می‌کنیم که آموزش‌ها را یاد بگیریم تا دید و نگاه ما تغییر کند. تمام دنیا داخل یکدیگر از حلقه‌ای به حلقه دیگر و از مکانی به مکانی دیگر در حرکت هستند. ما ۵ درصد از جهان هستی را می‌شناسیم و ۹۵ درصد دیگر را نمی‌شناسیم. تمام ستارگان، کهکشان‌ها و جهان اطراف ما که همان صورآشکار هستند شامل همان ۵ درصد می‌باشد و انرژی تاریک و ماده تاریک صورپنهان هستند و ما آن‌ها را نمی‌بینیم. این که دنیای اطراف ما داخل یکدیگر هستند یعنی آن‌ها دارای فرکانس‌های خاصی می‌باشند، جهان‌ها در حال حرکت هستند و ما هیچ چیز ثابتی نداریم.

ما باید از لحظه‌ها استفاده کنیم و آن‌ها را درک کنیم زیرا در طبیعت همه چیز در حرکت است. خورشید که در حال سوختن و نور دادن می‌باشد خود برنامه‌ریزی شده است و همه با هم در ارتباط هستند، اگر خورشید خاموش شود زندگی و حیات از بین می‌رود. خداوند انسان را که آفرید و فرمان صادر کرد که با این خلقت به دیده احترام رفتار شود. ما گاهی‌اوقات از کوتاه‌ترین راه می‌خواهیم به مقصد برسیم اما هر لحظه که به طول آن افزوده می‌شود یعنی تصفیه خانه به کندی پیش می‌رود. ما صورآشکار و صورپنهان داریم، صورپنهان خیلی گسترده‌تر و وسیع‌تر است. ما زمانی می‌توانیم تعادل را برقرار کنیم که به دانش برسیم، آن وقت می‌توانیم زندگی خوبی داشته باشیم.

تایپ: همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر رقیه ( لژیون سوم)
ویراستار و ارسال: همسفر گلناز رهجوی راهنما همسفر آمنه ( لژیون دوم)
همسفران نمایندگی کاشمر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .