English Version
English

درمان شیشه با داروی OT

درمان شیشه با داروی OT

 با مصرف شیشه وارد کنگره شدیم و تنها و آخرین امید ما .برای درمان، کنگره ۶۰ بود
همان‌طور همه ما می‌دانیم از عوارض شیشه توهم زیاد است، زمانی که مسافرم شیشه مصرف می‌کرد؛ علائمی از جمله عصبانيت، بد بینی، بی‌خوابی و پیدا کردن تیک بود.
شیشه، خواب شب را از او گرفته بود و مدام خود را با گوشی موبایل سرگرم می‌کرد.
زندگی برای من بسیار سخت شده بود و روزهای زیادی پیش می‌آمد که به طلاق فکر می‌کردم.
از آقای مهندس سپاسگزارم که بنیان کنگره ۶۰ هستند و درمان شدند تا چراغی برای راه بقیه مردم جهان باشند، از ایشان بسیار ممنونم که تجربه های خودشان را خالصانه در قالب متد DST و داروی OT در اختیار کسانی قرار دادند که واقعاً خواهان رهایی از اعتیاد هستند.
روش تدریجی همراه با داروی شفابخش OT؛ بهترین روش درمان برای مصرف‌کنندگان همه نوع مواد است، فرقی نمی‌کند تریاک؛ شیشه؛قرص‌های روان‌گردان یا هر نوع دیگری باشد.
داروی OT دوباره تمام دستگاه‌های تخریب شده شبه افیونی بدن را بازسازی می‌کند و ۱۱ماه وقت لازم است که مصرف‌کنندگان شیشه به درمان و تعادل لازم برسند.
وقتی صورت مسئله اعتیاد روشن باشد، با تحقیقات متوجه می‌شوند که مواد مخدر به سیستم شبه افیونی بدن،ناقل‌های عصبی، نوروترانسمیترها، غدد درون‌ریز و برون ریز تخریب وارد کرده است و با داروی OT قابل درمان است؛ زیرا در این دارو حداقل ۲۵ آلکالوئید دارویی مورد نیاز بدن موجود است و کامل‌ترین و بهترین و ارزان‌ترین دارو برای درمان است.
همه افراد فکر می‌کنند شیشه درمان ندارد؛ ولی درکنگره۶۰ همه افراد مصرف‌کننده درمان شدند و رهایی برای همسفرانی که فرد مصرف‌کننده شیشه دارند،با شکوه و لذت بخش است؛ چون تمام سختی‌ها را گذرانده‌اند و به حال خوب رسیده‌اند.
از خدای مهربان سپاسگزارم این راه سخت و زیبا را جلوی راه من قرار داد تا با کنگره آشنا شویم و‌ به رهایی برسیم. امیدوارم تمام مصرف‌کنندگان این راه را پیدا کنند و از دام اعتیاد بیرون شوند.

نویسنده: همسفر فریبا رهجوی راهنما همسفر نازنین (لژیون یازدهم)
رابط خبری: راهنما همسفر نازنین
ارسال : همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر مبینا ( لژیون ششم)
نمایندگی همسفران رودهن 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .