English Version
English

بهترین راه درمان شیشه کسب آموزش است

بهترین راه درمان شیشه کسب آموزش است

جلسه دوازدهم از دوره هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگرۀ 60؛ نمایندگی زال‌پارس؛ با استادی راهنمای محترم مسافر ابوالفضل، نگهبانی مسافر حامد و دبیری مسافر عباس بادستور جلسه «تخریبهای شیشه و مخدرهای جدید و درمان ان با متد DST» سه شنبه 19 تیر ماه 1403 ساعت 16:00آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان ابوالفضل هستم یک مسافر
خدا را شاکرم که این فرصت خدمت را به من داد و از استاد خودم بسیار سپاسگزارم که طوری به من آموزش داد که خدمت را سرلوحه کارم قرار دهم و از ایجنت محترم و گروه مرزبانی و نگهبان جلسه هم بابت دادن این فرصت ممنونم.
دستور جلسه: تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با روش DST
اولین مسئله‌ای که به آن می‌پردازم تاریخچه تولید شیشه است که برمی‌گردد به جنگ جهانی دوم و ژاپن که این مخدر را برای تاب‌آوری بیشتر سربازان در طول نبرد ساخته بود. بعد از جنگ مدتی تولید نشد تا اینکه به دست مافیای مواد دوباره تولید شد.
مهندس دژاکام چرا به مصرف‌کنندگان شیشه، مصرف‌کننده شاخ‌دار می‌گوید؟ شیشه مخدر نیست بلکه مخرب است. میدانیم تمام اعضای بدن بعد از آسیب سلولی قابل‌بازسازی و ترمیم هستند، به‌جز سلول‌های مغز که در صورت آسیب ترمیم نمی‌شوند. افراد دچار آلزایمر به خاطر همین آسیب سلول‌های عصبی است. مصرف شیشه باعث ترشح بیش از یازده برابری دوپامین در مغز است که بسیار مخرب است.
تأثیر شیشه به‌گونه‌ای است که انسان در کنار مصرف‌کننده شیشه از حالات و حرکات او شاخ درمی‌آورد. من خودم شخصاً خوشبختانه مصرف شیشه نداشتم ولی سایر مواد مانند حشیش و تریاک و الکل و حتی دو بار کریستال را تجربه داشتم که البته دلیل آن احتمالاً دعای مادرم بود، چون با توجه به نوع مصرف من احتمالاً در صورت مصرف شیشه آلان اینجا نبودم.

مهم‌ترین مسئله ،روش درمان مخدر شیشه به روش DST است. البته همه ما شاید قبلاً بدون اینکه بدانیم از روش DST در زندگی بهره بردیم. برنامه‌های زمانی ورزشکاران و یا مهارت‌آموزی همه به‌نوعی همین هستند. درمان مصرف شیشه به روش DOD تنها راه رهایی از این مخدر مخرب می‌باشد که سه ضلع اپیوم و روش درمان و دوز یا اندازه مصرف دارو، اضلاع این مثلث می‌باشند.
تفکر مهندس دژاکام ایجاد بستر و مکان مناسب جهت طی کردن فرایند درمان برای رهجویان می‌باشد. آموزش مناسب برای بهره بردن از دارو و سایر آموزش‌های کنگره پیرامون درمان مصرف‌کننده، همه در این راستا هستند. در سی دی غریزه جنسی مهندس به پیچیدگی و هوشمندی بدن انسان اشاره می‌کنند و اینکه در صورت نداشتن برنامه دارویی، درمان و رهایی شکل نخواهد گرفت.
مصرف شیشه شاید خماری جسمی نداشته باشد ولی بعد از تمام شدن اثر آن و یک خواب طولانی، شمارا تبدیل به یک موجود عجیبی می‌کند که یک نقطه کور در تفکرت ایجادشده و مثل یک انسان پریشان رفتار خواهی کرد. بهترین راه درمان شیشه کسب آموزش است. تفکر مسموم باید به‌تدریج سم‌زدایی شود و این کار جز با افزایش سطح دانایی صورت نخواهد گرفت.
مرور عوارض مصرف و تفکر پیرامون آن به ما کمک می‌کند که میل به بازگشت نداشته باشیم. باید به این فکر کرد که بعد از لغزش چه خواهد شد؟ شاید مدت کوتاهی دچار سرخوشی کاذب شوی، ولی بعدازآن چه؟ علاوه بر لذت مصرف به ذلت پس‌ازآن هم‌فکر می‌کنید؟ واقعاً مصرف نکردن خیلی بهتر از ذلت اعتیاد است.
از زمانی که وارد کنگره شده‌ام همواره از آموزش آن بهره برده‌ام.شناخت انواع مخدرهای جدید مانند کمیکال و فنتامین که قبلاً هیچ اطلاعی از ماهیت و عوارض آن‌ها نداشتم، به برکت آموزش‌های کنگره بوده است. مخدر فنتامین که اخیراً در امریکا رواج زیادی داشته و عوارض وحشتناکی هم داشته است. همین است که میگویند ز گهواره تاگور دانش بجوی و هرچقدر دانایی پرسان باش.
امیدوارم همه دوستان به رهایی و درمان حقیقی برسند و از اینکه به عرایض من توجه نمودید سپاسگزارم.

باتشکر از مرزبان کشیک مسافر اسماعیل و لژیون خدمت گزار لژیون ششم
راهنمای محترم مسافر ابوالفضل
گروه سایت نمایندگی زال پارس
مرزبان خبری:مسافرقاسم
تایپ:مسافر علی لژیون پنجم
ویراستاری:مسافر محسن لژیون یکم
تنظیم برای سایت:مسافرجوادلژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .